Korra reggel érkeztem meg a reptérre, ahol már egy taxi várta érkezésemet, hogy haza vigyen. A házba próbáltam minél csendesebben bemenni, hogy senkit ne verjek fel, ahogy zártam vissza magam mögött az ajtót sikeresen kiesett a kulcs a kezemből és az én hűséges kutyuskám, Pajti már rohant is üdvözölni.
-Hát szia Pajti! Annyira hiányoztál nekem! -Motyogtam neki. Miközben simogattam ő az arcomat nyalogatta. – Gyere menjünk aludjunk egy kicsit! -Indultam a szobám felé. Délelőtt tizenkét órakor keltem fel és kicsoszogtam a konyhába, hogy valami táplálékhoz jussak, de csak a szüleim döbbent tekintetével találtam szembe magam.
-Lils. Kislányom, hát te? -Kérdezte apa a becenevemen, amin csak ő hívhat, mert utálom.
-Nem úgy volt, hogy csak ma este jössz? -Szólalt meg anya is.
-Deee... csak valami közbe jött. -Mondtam miközben próbáltam kerülni a szemkontaktust velük.
-De ugye minden rendben van? A fiúk jól vannak?
-Igen jól vannak. Nagyon is jól vannak. -Mondtam gúnyosan. Mire anya kapcsolt.
-Okéé... Szívem, nem fogsz elkésni? -Fordult apához.
-De! Már itt sem vagyok! -Oda lépett anyához, megcsókolta, majd hozzám is oda jött és kaptam egy puszit a fejem búbjára.- Szép napot a hölgyeknek! -Lépett ki az ajtón.
-Na mesélj!
-Nincs mit mesélni.
-Lilana Gomes!
-Jó, oké jesszus! Találkoztam Lando-val.
-És?
-Egy faragatlan, bunkó volt.
-Értem. És próbáltál beszélni vele?
-Mégis miről? Arról, hogy miért nem kereset? Vagy arról, hogy miért fordított hátat nekem? Vagy miről? -Mondtam már majd nem sírva.
-Oh kicsim annyira sajnálom! -Vont szorosan magához.- Minden rendben lesz, hisz...
-Nem anya! Már semmi sem lesz rendben! -Sírtam el magam.
-Gyere! Mi lenne, ha sütnénk brownie-t elővennénk egy doboz fagyit, keresnénk valami filmet, bevackolnánk magunkat a kanapéra?
Kérdezte, de én nem mondtam semmit csak bólintottam.
-Akkor megyek keresek valami filmet. -Szólaltam meg.
-Oké, de jó a sorozat is. -Kiabált anya a konyhából.
Még kerestem valamit a telefonom állandóan pityegett, villogott, de mit sem törődve vele folytattam a keresést. A fiúk állandóan próbáltak elérni, de nem érdekelt. Anya elkészítette a brownie-t, hozott fagyit és megnéztük A 10 dolog, amit utálok benned című filmet, majd Pletyka fészkek-et néztünk. Mire végig néztük és elfogyott a fagyi apa is megjött és együtt néztünk valami filmet. Olyan jó érzéssel töltött el mindig, mikor ránéztem a szüleimre. Mindig tudtam, hogy az ő kapcsolatuk valódi. Ha veszekedtek is mindig kibékültek. És látszik a szemükben, ahogy egymásra néznek, hogy még húsz év házasság után is szerelmesek, szeretik egymást.
Vajon én fogok valaha valakit ennyire szeretni?
........................................................................................
2023.04.30.
Instagram:endredolli_iróioldal
Tiktok: endre.dolli
ESTÁS LEYENDO
Our story-A mi történetünk
FanficEgy baleset. Egy megtört karrier. Egy barátság vége. Egy új esély. Egy új szerelem. Egy új történet. Egy történet két emberről, akik barátokból idegenek, idegenekből barátok lesznek újra. De vajon több lesz köztük, mint barátság? ‼️Minden jog fennta...