Lando Norris:
Ma hétfő van és a hétvégén lesz a Portugál-nagydíj. Ahogy említettem ma hétfő van és én már itt vagyok a portugál reptéren és éppen az Uber-em várom, hogy elvigyen a szállodába. És, hogy miért jöttem két nappal korábban? Hát azért, hogy legyen időm a tervemhez. És, hogy milyen terv? Egy terv, amit Lili barátságának visszaszerzésére találtam ki tegnap este -miközben tejet ittam- találtam ki. De nehogy azt higgyétek, hogy egyedül csinálom. Ugyan, már egyedül semmi esélyem se lenne akár csak leülni mellé. Nem, van egy társam ebben a tervben, aki nagyon sokat tud segíteni.
Miután behurcoltam a holmim a hotel szobába írtam a társamnak:
Megérkeztem.
Nem sokkára jött is a válasz:
Rendben. Nézd én mindig is bírtam a fejed és tudom, hogy szereted őt, szóval csak ésszel!
Nem is kellett több, eltettem a telefonomat a sebembe és már mentem is a bérelt kocsimhoz és Lili-ék háza felé. Mondanom sem kell, hogy mennyire izgulok.
Leparkoltam a ház elé, majd becsöngettem. Mrs. Gomes nyitott ajtót.
-Áá, Lando! Micsoda meglepetés!
-Üdv, Mrs. Gomes!
-Hívj nyugodtan Raquel-nek.
-Rendben Mrs... Raquel. -Javítottam ki magam.
-Sokkal jobb. Gyere beljebb! -Invitált be a nő.- És mi szél hozott hozzánk?
-Lili-hez jöttem.
-Már itt kéne lennie, de valószínűleg direkt késik. -Hát igen ez Lili-re vall.
-Mennek valahova? Már ha szabad kérdeznem.
-Persze, hogy szabad. Rutin vizsgálatra megyünk.
-Oh értem. Ha gondolja elviszem magukat. -Biztos az miatt a kurva baleset miatt kell, amit én okoztam.
-Az jó lenne. Köszönöm.
Liliana Gomes:
Ma kell mennem vizsgálatra. Mikor kiengedtek a baleset után a korházból az orvos azt mondta minden hónapban el kell mennem egy rutin vizsgálatra, de mivel a modellkedés ezt nem tette lehetővé ezért úgy egyeztem meg vele, hogy három havonta járok majd mint , amikor a Forma1-ben voltam. És a következő vizsgálat ma van. Reggel elvittem Pajtit sétálni és mikor visszaértünk apa már nem volt itthon.
-Megjöttünk! -Kiabáltam el magam.
-Késtél! -Válaszolt anya a konyhából. -És vendégünk van.
-Mégis ki? -Kérdeztem miközben a konyhába sétáltam. -Mit keresel itt? -Kérdeztem a fiútól.
-Hozzád jöttem.
-Nem érdekel. Nekünk, amúgy is mennünk kell. Igaz anya?
-Igen, és ezt Lando is tudja. Ő fog elvinni minket?
-Nem!
-Liliana ne csináld ezt! Csak kibírod ezt a kis időt. -Mondta anya.
-Argh! legyen, de akkor induljunk már! -Mondtam morcosan.
-Így akarsz jönni? -Kérdezte anya.
-Igen. -Egy fekete passzos edzős nadrág és egy nagy, fehér rózsaszín batikolt pulcsi volt rajtam, ami alatt egy fehér sport melltartó, és persze egy fehér futó cipő. Nem értem mi nem tetszik benne anyának.
-Hát jó menjünk. -Adta fel.
-Hátul ülők! -Mondtam és elindultam kifelé. Mögöttem Lando jött, mert anya zárt be.
-Tetszik a pulcsid. -Mondta Lando, arra célozva, hogy örül, hogy megtartottam a tőle kapott pulcsit.
-Fogd be!
A kórházban elvégezték a vizsgálatokat, majd egy félóra várakozás után az orvosom közölte velem az eredményeket:
-Ms. Gomes a vizsgálatok eredményei a korábbiakhoz képest rosszabbodtak.
-Oh értem, kevés a valamilyen vérsejtem? Nem eszek eleget? Többet kéne mozognom? Mert higgye el ennél többet nem lehet. Vagy esetleg valami immunrendszeri probléma? Ha igen írjon fel akár milyen gyógyszert vagy vitamint és beveszem őket.
-Nem. Ezek mind rendben vannak. De...
-De...?
-A baleset okozta fejsérülése során az agyában létre jött egy kisebb neoplázia, ismertebb nevén tumor vagy daganat. -Hogy mi van!?
-Most azt akarja mondani, hogy agy daganatom van?
-Igen, de szerencsére még időben vettük észre, így még van mit tenni.
-Mit lehet ilyenkor tenni?
-Mivel még kicsi ezért elegendő a kemoterápia és ha az nem segít, de már elég nagy lesz a tumor akkor egy műtéti beavatkozással el tudjuk távolítani.
-Rendben! És ennek vannak valami tünetei?
-Igen. Ilyen például a fáradékonyság, evészavar, hányinger, ingerültség, hangulatingadozás.
-Értem, és van rá valami gyógyszer?
-Van, de az nem ajánlatos ilyen korai szakaszban.
-És mennyi az esély arra, hogy meghallok?
-Mivel mint már említettem, hogy időben vettük észre ezért 0% rá az esély, hogy meghal.
Végre valami jó is. Még megbeszéltük a következő időpontot, majd elköszöntünk és kimentem. Ahogy kiléptem az ajtón anya és Lando -mit keres még itt?- egyszerre pattantak fel a székekről.
-Mit mondott a doki? -Kérdezte anya aggódva.
-Minden rendben van, minden eredményem pozitív lett. -Mosolyogtam rá. Majd Lando haza vitt minket.
-Anya elmegyek sétálok egy kicsit.
-Rendeben Drágám vigyázz magadra!
Majd elindultam valamerre.
-Lili beszélhetnénk? -Kérdezte Lando.
-Nem! hagyj békén!
-Kérlek Lilo! -Utálom, ha így hívnak főleg ő.
-Beszélgetni akarsz? Oké, Beszélgessünk! Kezdjük azzal, hogy mekkora egy seggfej voltál! Miért hagytál el?
-Mert, úgy gondoltam így lesz a legjobb neked.
-Te hülye vagy! Rajtad kívül mindenki meglátogatott a baleset után, még Horner is. Pedig te is tudod, hogy mennyire Kibaszottul utál.
-Tudom és sajnálom. Te vagy a legjobb barátom Max mellett.
-Lando, magamra hagytál, amikor a legnagyobb szükségem volt rád. Engem az állítólagos barátodat. Most meg itt vagy, mikor senki nem hívott. Miért? -Kérdeztem tőle szomorúan.
-A tervem miatt. -Mondta magabiztosan.
-Miféle terved?
-Amit tegnap este tej ivás közben találtam ki. -Ez volt az a pillanat, amikor nem tudtam tovább tartani nevetés nélkül. -De nem mondhatom el részletesen csak arra vagyok kíváncsi, hogy megbocsájtasz-e nekem?
........................................................................................
2023.06.01.
Sziasztok! Egy hosszabb kihagyás után szép lassan visszatérek. Remélem elnyeri ez a rész a tetszéseteket még ha nem is a legjobb.😇
Vajon ki Lando társa a tervében?
Lily miért bocsátott meg Lando-nak ilyen gyorsan?
Kommentben várom az ötleteket, véleményeket!💙🧡Instagram:endredolli_iróioldal
https://instagram.com/endredolli.wttp?igshid=MmIzYWVlNDQ5Yg==Tiktok: endre.dolli
KAMU SEDANG MEMBACA
Our story-A mi történetünk
Fiksi PenggemarEgy baleset. Egy megtört karrier. Egy barátság vége. Egy új esély. Egy új szerelem. Egy új történet. Egy történet két emberről, akik barátokból idegenek, idegenekből barátok lesznek újra. De vajon több lesz köztük, mint barátság? ‼️Minden jog fennta...