Jeongin'den
Gözlerimi açtığım zaman yanımda yatan Hyunjin'e kısa bir bakış atmış sonra kafamı boynuna gömmüştüm. Ona çok kızgındım ama onu çok seviyordum. Bu ne biçim çelişkiydi...
Yanımdaki hareketlenmeyle gözlerimi sıkıca kapatarak uyuma taklidi yapmaya başlamıştım. Kıkırdaması kulaklarıma ilişince gülümsememi tutabilmek adına boynuna daha fazla kafamı bastırmıştım.
"Kalk hadi uyumuyorsun, biliyorum." Duymamış gibi yaparak daha sıkı sarılmıştım. Gıdıklamaya başlayınca gözlerimi açmıştım... "Ya uyuyorum görmüyor musun?" Hyunjin sırıtıp daha fazla gıdıklamaya başlamıştı. "Demek bana yalan söylemek!" Bir yandan gülüyor bir yandan ellerini itmeye çalışıyordum.
"Tamam özür dilerim sadece sarılmak istedim." Hyunjin beni kendine çekip sıkıca sarılmıştı. "İstediğin zaman sarılabiliriz bunun için uyuma taklidine gerek yok." Gülümseyerek kafamı ona bakmak için kaldırmıştım. "Gitmemişsin... Gidersin sanmıştım teşekkür ederim." Hyunjin sanki bir şey aklına gelmişçesine kollarını serbest bırakmıştı.
"Kime aşıksın sen?" Ne diyorsun der gibi bakmıştım.
"Ne?" Hyunjin sorusunu yinelemişti "dedim ki kime aşıksın?" Dün uykuya dalmadan öncesini hayal meyal hatırlıyordum. Belli ki o zaman söylediğim bir şeydi. Konu değiştirmeliydim.
"Can i get a kiss?" Hyunjin dudaklarıma bakmış sonra gözlerini gözlerimle buluşturmuştu. "Gidiyorum ben madem söylemiyorsun..."
İtiraz etmeden yataktan onu uğurlamak içjn kalkmıştım, burda kalması daha tehlikeli olacaktı.Neler yapabileceğimi bilmiyordum, bir anda dudaklarına kapanabilirdim, onu camdan atabilirdim, belki yerdim. Tamam yani son ikisini yapmazdım...
"Ha- hiç itiraz etmeden git diyeceksin yani?" Kafamı evet anlamında sallayıp masumca gülümsemiştim. Ben senin sağlığını düşünüyorum kocacım?
"Yani, en iyisi böyle olacak." Son kez sarılmıştım, bir daha görüşür müydük yüz yüze sahiden bir fikrim yoktu. Bu bile çok ani gelişmişti. "Seni bir daha görebilir miyim?" Sorduğum soru karşısında Hyunjin duraksamış ve suratıma bakmıştı. "İster miydin?" Kafamı evet anlamında sallayınca gülümsemişti. "Belki." Evet demen gerekiyordu bayım.
"Neden belki?" Hyunjin ayakkabısını giyerken derin bir nefes almışı. "Bilmem, bana bağlanmanı istemiyorum... Hem aşık olduğunda biri varmış yani belki o da sana aşıktır ve kıskanır. Yine de arkadaş gruplarımızdan bir kaç kişi tanışıyor belki tekrar bir araya geliriz." Yüzü düşmüş gibi duruyordu ya da sadece benim uydurmamdı.
Hoşlandığım kişinin sen olduğunu anlamayacak kadar aptal ama bunları düşünebilecek kadar zeki olmayı nasıl başarıyorsun... Hwang Hyunjin sen çelişkinin ta kendisisin
"Ama..." Hyunjin lafıma devam edecekken el sallayıp merdivenlerden inmeye başlamıştı. Her şeyi berbat mı etmiştim. Ona ondan hoşlandığımı söylesemde ne olacağını biliyordum... Düşüncelerim arasında boğulurken apartman kapısının sertçe kapanışını duymuştum.
Enayiliğin kitabını yazdık
Jeongin
Ben Hyunjin'e birinden hoşlandığımı söylemişim uykuya dalmadan önce ve her şey berbat oldu...Seungmin
Bir saniye siz aynı yatakta mı yattınızFelix
Asıl sorgulamamız gereken şey Hyunjin senin evinde ne yapıyor?Jisung
Onu da geçtim her şey neden berbat oldu?E oyle iste
Umarım beğenmişsinizdir yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayıın 💗
Bir sonraki bölümde görüşelim 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon? / Hyunin
FanfictionHyunjin çalıştığı mağazanın müşteri hizmetleri kısmındaydı. Jeongin'in de canı sıkılınca rastgele bir müşteri danışanıyla sohbet etmek isteyen bir genç. Texting/düz yazı