Opis:
Simon Mask:
Wiek: 17.
Orientacja: Non-binar.
Charakterystyka:
Średniej długości satynowe włosy, zielone oczy, jasna karnacja.
Alex Mask:
Wiek: 20.
Orientacja: Biseksualny.
Charakterystyka:
Brunet krótkie włosy, czarne oczy, blado ciemna? karnacja.
Rozdział.1
(Per.Alex)
Była niedziela a jak to u nas bywa to o 4.38 Simon wparował mi do pokoju. Nigdy nie daje mi odespać nocek, czasem zachowuje sie jak 5letni dzieciak i trochę wtedy niedorozwinięty ale i tak go kocham choć jak tak spojrzeć to jak ma się 17lat to powinien trochę zmądrzeć °-°.
-Simon, proszę daj mi wreszcie odespać, czy ty masz ADHD czy co?
-Nie poprostu mam bezsenność. - Powiedział i się delikatnie uśmiechnął.
Pewnie nikt się nie zapyta czemu nie ma wspominki o naszych rodzicach?
No cóż wyjechali do Anglii i został pod moją opieką.
(Rodzice tej dwójki: Leona i Damian)
Około godziny 1.28 (Mieszkają w Ameryce więc czas inny)
Zacząłem robić obiad szatyn też troche pomógł ale i tak się dużo wygłupiał, jak skończyliśmy jeść to poszedł umyć naczynia. Zadzwonił mi telefon więc odebrałem.
-Halo?
-Cześć kochanie, jak sobie radzicie? - to była nasza matka wtedy się wkurwiłem zostawili nas i nie dzwonili ani pisali chciałem się rozłączyć, ale Simon zaglądał więc nie chciałem żeby posmutniał.
-Dobrze, a coś się stało? - Powiedziałem lekko poirytowany.
-Nie po prostu się mar- i załączyłem, 4lata mieli nas w dupie a tera nagle im zachciało się gadać!
-Coś się stało? - Spojrzałem na brata.
-... Rodzice dzwonili - Posmutniał kiedy nas zostawili znienawidził ich, ale też za nimi tęsknił. Usiadł obok mnie, objąłem go i do siebie przytuliłem wiedziałem że to dla niego nie przyjemny temat. Dlatego pochowałem wszystko co jest wspólne z rodzicami i ich pokój zamknąłem na zawsze przez te 4lata i 7miesięcy nikt z nas tam nie zaglądał.
°Time Skip°
°Tak wiem leniwa jestem°
Dochodziła 7 więc zacząłem się szykować na nocną zmianę. O 7.30 wyszedłem i zakluczyłem drzwi.
(Per.Simon)
Alex wyszedł do pracy więc miałem całą noc dla siebie. Po około 2/2,5 zadzwonił telefon odebrałem i okazało się że mój brat...
°✦♥︎☆✦°♥︎☆✦✦°°✦☆✦°✦°☆°°✦°♥︎
Omg, sory że krótkie i mega Cringe ale wena mi znowu (już 367) zdycha więc postaram się coś wymyśleććććć...
Teorie --->
Temat do następnego rozdziału --->
I to tyle do zobaczenia misie!
~Drista_Pchey