Tae came there!👀

4 2 0
                                    

Lᴏᴠᴇ ᴀᴛ ғɪʀsᴛ sɪɢʜᴛ 💜 Eᴘɪsᴏᴅᴇ 6: *Wʜɪʟᴇ sᴇᴇɪɴɢ ʏ/ɴ ʜᴇ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴀɴᴅ ᴛᴏᴏᴋ ʟᴀsᴛ ᴘᴀɢᴇ ᴡʜᴇʀᴇ sʜᴇ ᴋᴇᴘᴛ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴍᴀʀᴋ ᴀɴᴅ ʜᴇ ʀᴇᴀᴅ ᴏɴᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴀɴᴅ ʜɪs ғᴀᴄᴇ ᴡᴀs sᴏ ʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ʜᴇ ϙᴜɪᴄᴋʟʏ ᴄʟᴏsᴇᴅ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴀɴᴅ ᴡɪᴛʜ ʙʟᴜsʜɪɴɢ ʜᴇ sᴀᴡ ʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ᴛᴏ ᴄʟᴀʀɪғʏ ɪғ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ɪs ᴡᴀᴛᴄʜɪɴɢ ʜɪᴍ. Tᴀᴇ: Wʜɪᴄʜ ᴛʏᴘᴇ ᴏғ ʙᴏᴏᴋ ɪs ᴛʜɪs. *ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ sɪᴅᴇ ʏ/ɴ ᴡʜᴏ ᴡᴀs sᴛᴀʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ғᴏʀ ᴡʜᴏᴍ sʜᴇ ʀᴏᴀᴍᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ᴛᴏ ᴇᴠᴇɴɪɴɢ ʜɪᴍ ɪᴛsᴇʟғ ʀᴇғᴜsᴇᴅ ᴛᴏ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ Rose ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ sᴇᴇ ʜᴇʀ ᴛʜɪs sᴀᴅ sᴏ sʜᴇ sᴀɪᴅ Rose: Dᴏɴ'ᴛ ᴛʜɪɴᴋ ᴛʜɪs ᴍᴜᴄʜ ᴄᴏᴍᴇ ʟᴇᴛ's ɢᴏ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ᴘɢ ɪᴛsᴇʟғ ᴀɴᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ I'ʟʟ ᴛʀᴇᴀᴛ ʏᴏᴜ. *ʏ/ɴ ᴡɪᴛʜ ʟɪᴛᴛʟᴇ sᴍɪʟᴇ sᴀɪᴅ Y/ɴ: Sᴏʀʀʏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴏғ ᴍᴇ ʏᴏᴜ ᴀʟsᴏ ʀᴏᴀᴍᴇᴅ ᴛʜɪs ᴍᴜᴄʜ ᴄᴏᴍᴇ ʟᴇᴛ's ɢᴏ. *ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴡᴀʟᴋ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʏ ᴊᴜsᴛ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ sᴏᴍᴇ sᴛᴇᴘs ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɴ Tᴀᴇ ᴄᴀʟʟᴇᴅ Tᴀᴇ: Y/ɴ!! *As ᴛʜᴇʏ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴛʜᴇʏ sᴀᴡ ᴛʜᴀᴛ Tᴀᴇ ᴡᴀs sᴛᴀɴᴅɪɴɢ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʏ ɢᴏᴛ sʜᴏᴄᴋᴇᴅ ᴀɴᴅ ʏ/ɴ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴡᴀs ᴅʀᴇᴀᴍɪɴɢ ᴀɴᴅ Tᴀᴇ ᴄᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ sᴛᴏᴏᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ʏ/ɴ ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ Tᴀᴇ: Y/ɴ I ᴛʜɪɴᴋ ᴛʜɪs ɴᴏᴠᴇʟ ɪs ʏᴏᴜʀs. *ᴡɪᴛʜ ᴇᴍʙᴀʀʀᴀssᴍᴇɴᴛ ʏ/ɴ ᴛᴏᴏᴋ ʜᴇʀ ʙᴏᴏᴋ ᴀɴᴅ ɢᴀᴠᴇ ɪᴛ ᴛᴏ Rose ᴀɴᴅ sᴛʀᴇᴛᴄʜᴇᴅ ʜɪs ʜᴀɴᴅ! ᴀғᴛᴇʀ sᴇᴇɪɴɢ ᴛʜɪs sʜᴇ ᴡᴀs sᴛᴜɴɴᴇᴅ ᴀɴᴅ sᴏ sʜᴇ ᴀʟsᴏ sᴛʀᴇᴛᴄʜᴇᴅ ʜᴇʀ ʜᴀɴᴅ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɪʀ ʜᴀɴᴅs ᴡᴇʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ᴀɴᴅ then sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ Tᴀᴇ sᴀɪᴅ Tᴀᴇ: Mʏ ʙᴏᴏᴋ!! *ʏ/ɴ ɪɴ ʜᴜʀʀʏ sʜᴇ sᴀɪᴅ Y/ɴ: Bᴏᴏᴋ! Yᴀ ʏᴀ ʜᴇʀᴇ's ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴏᴋ I ᴛʜɪɴᴋ ɪᴛ ɢᴏᴛ ᴇxᴄʜᴀɴɢᴇᴅ ɪɴ ᴍᴏʀɴɪɴɢ! Tᴀᴇ: Iᴛ's ᴏᴋ! *ᴛᴏ ᴋᴇᴇᴘ ᴛʜᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀᴛɪᴏɴ ʏ/ɴ ᴀsᴋᴇᴅ Y/ɴ: Yᴏᴜ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʀᴇᴀᴅ ᴍʏ ʙᴏᴏᴋ ʀɪɢʜᴛ? *ᴡʜᴇɴ sʜᴇ ᴀsᴋᴇᴅ ᴛʜɪs Tᴀᴇ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴛʜᴀᴛ ᴘᴀʀᴀɢʀᴀᴘʜ ᴀɴᴅ ᴜɴᴡɪʟʟɪɴɢ ʜᴇ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ʙʟᴜsʜɪɴɢ ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ Tᴀᴇ: Nᴏ... I ᴅᴏɴ'ᴛ ʀᴇᴀᴅ ᴛʜᴇsᴇ ᴜsᴇʟᴇss ʙᴏᴏᴋs where knowledge can't be gained. *Rose ᴡʜᴏ ᴡᴀs ϙᴜɪᴛᴇ ғʀᴏᴍ ᴀ ʟᴏɴɢ ᴛɪᴍᴇ sᴀɪᴅ Rose: Iɴ ʟɪʙʀᴀʀʏ ʏᴏᴜ ᴅᴇɴɪᴇᴅ ᴛᴏ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴜs? Tᴀᴇ: Bᴇᴄᴀᴜsᴇ I ʀᴇᴀʟʟʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ʏᴏᴜ ʙᴏᴛʜ! ᴡʜᴏ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ? *And Rose ɪɴ ɪʀʀɪᴛᴀᴛɪᴏɴ Rose: Dᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ? ᴛᴏᴅᴀʏ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ʏᴏᴜ ɪɴᴛʀᴏᴅᴜᴄᴇᴅ ʏᴏᴜʀsᴇʟғ ɪɴ ғʀᴏɴᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴄʟᴀss ʙʏ ɢɪᴠɪɴɢ sᴜᴄʜ ᴀ ʟᴏɴɢ ʟᴇᴄᴛᴜʀᴇ, ᴅɪᴅ ʏᴏᴜ ғᴏʀɢᴏᴛ?Tᴀᴇ: Hᴀ ʜᴀ I ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʟɪsᴛᴇɴ ᴛᴏ ᴀɴʏᴏɴᴇ's ɪɴᴛʀᴏᴅᴜᴄᴛɪᴏɴ I ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴄᴀʀᴇ. *sᴀʏɪɴɢ ᴛʜɪs ʜᴇ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ʟᴇᴀᴠɪɴɢ from there ᴀɴᴅ ʏ/ɴ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴛ ʜɪᴍ ᴀsᴋᴇᴅ Y/ɴ: Sᴏ ɴᴏᴡ ᴡᴇ ᴋɴᴏᴡ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ ʀɪɢʜᴛ? *ᴀғᴛᴇʀ ʜᴇᴀʀɪɴɢ ᴛʜɪs Tᴀᴇ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ sᴛᴏᴘᴘᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ʜᴇʀ sᴀɪᴅ Tᴀᴇ: Wʜᴇɴ ʏᴏᴜ ʀᴇᴀᴅ ᴛʜᴇsᴇ ɴᴏᴠᴇʟs your ʙʀᴀɪɴ would sᴛᴏᴘ ᴡᴏʀᴋɪɴɢ. *sᴀʏɪɴɢ ᴛʜɪs ʜᴇ ʟᴇғᴛ ᴀɴᴅ ʏ/ɴ's ᴇʏᴇs ᴡᴇʀᴇ ɴᴏᴛ ʟᴇᴀᴠɪɴɢ ʜɪᴍ.

End of episode no 6💜

❌ Don't repost ❌
Only for entertainment purposes!

Love at first sight 💜Where stories live. Discover now