Struggles of yn😟

5 2 0
                                    

ʟᴏᴠᴇ ᴀᴛ ғɪʀsᴛ sɪɢʜᴛ💜 Eᴘɪsᴏᴅᴇ 5: Y/ɴ ɪɴ ɪʀʀɪᴛᴀᴛɪᴏɴ: Nᴏ ɪ ᴄᴀɴ'ᴛ ʟᴏsᴇ ᴍʏ ʜᴏᴘᴇ ᴛʜɪs ᴇᴀsɪʟʏ. *ᴀғᴛᴇʀ sᴀʏɪɴɢ ᴛʜɪs ʏ/ɴ ʀᴀɴ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ʟɪʙʀᴀʀʏ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ ʙғғ ᴀʟsᴏ ᴀɴᴅ ʀᴇᴀᴄʜɪɴɢ ᴛʜᴇ ʀᴇᴄᴇᴘᴛɪᴏɴ sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ɢᴜᴀʀᴅ. Y/ɴ: Uɴᴄʟᴇ ᴛʜᴇʀᴇ's ᴏɴᴇ ᴇᴍᴇʀɢᴇɴᴄʏ. *ᴛʜᴇ ɢᴜᴀʀᴅ ᴡʜᴏ ᴡᴀs ᴇᴀᴛɪɴɢ ʜɪs ʟᴜɴᴄʜ sᴀɪᴅ. Sᴇᴄ: ʏᴏᴜ ʙᴏᴛʜ ᴄᴀᴍᴇ ᴀɢᴀɪɴ! ɪ told you ʀɪɢʜᴛ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴄᴀʀᴅ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴇɴᴛᴇʀ. Y/ɴ: Pʟᴇᴀsᴇ ᴜɴᴄʟᴇ ᴛʜᴇʀᴇ's ᴀɴ ᴇᴍᴇʀɢᴇɴᴄʏ ᴡᴇ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ᴏᴜʀ ᴄʟᴀssᴍᴀᴛᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴏɴᴇ ᴘʀᴏᴊᴇᴄᴛ ᴏᴛʜᴇʀᴡɪsᴇ ʜᴇ'ʟʟ ʟᴏsᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴀʀᴋs ᴀɴᴅ ʜᴇ'ʟʟ ғᴀɪʟ. Sᴇᴄ: Sᴏ ɪғ ɪᴛ's ᴛʜᴀᴛ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ ᴛʜᴇɴ ᴡʜʏ ᴡᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ᴄᴀʟʟ ᴛᴏ ʜɪᴍ? *ʏ/ɴ ɪɴ ʜᴇʀ ᴍɪɴᴅ: Tᴏ ᴄᴀʟʟ ʜɪᴍ ɪ ᴡᴀɴᴛ ʜɪs ɴᴜᴍʙᴇʀ ᴋɴᴏᴡ! Sᴇᴄ: ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ? Nᴏᴡ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ʜɪs ɴᴜᴍʙᴇʀ!. Rose: Uɴᴄʟᴇ ᴡᴇ'ʀᴇ ғʀᴇsʜᴇʀs sᴏ ᴡᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ɴᴜᴍʙᴇʀ ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴋɴᴏᴡs ᴜs ᴀɴʏᴡᴀʏ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴜs ɪɴ ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴄᴀʟʟ ʜɪᴍ ᴏᴜᴛ ʀɪɢʜᴛ!*ᴛʜᴇ ɢᴜᴀʀᴅ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴡᴀs ʀᴇᴀᴅʏ ᴛᴏ ʜᴇʟᴘ ᴛʜᴇᴍ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ᴀɴᴅ ᴀsᴋᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴛʜᴀᴛ ᴄᴀɴ ʏᴏᴜ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ sᴇᴇ ʜɪᴍ. Y/ɴ: Tʜᴇʀᴇ's ʜᴇ ᴡɪᴛʜ ᴡʜɪᴛᴇ sʜɪʀᴛ ᴀɴᴅ ᴅᴇɴɪᴍ ᴊᴀᴄᴋᴇᴛ sɪᴛᴛɪɴɢ ɴᴇᴀʀ ᴡɪɴᴅᴏᴡ! Sᴇᴄ: Oᴋᴀʏ ᴡᴀɪᴛ ʜᴇʀᴇ ɪ'ʟʟ ɢᴏ ᴀɴᴅ ɪɴғᴏʀᴍ ʜɪᴍ. *ᴛʜᴇ ɢᴜᴀʀᴅ ɢᴏɴᴇ ɴᴇᴀʀ ʜɪs ᴛᴀʙʟᴇ ᴀɴᴅ ᴛᴏʟᴅ ʜɪᴍ ᴛʜᴀᴛ 2 ɢɪʀʟs ᴀʀᴇ ᴡᴀɪᴛɪɴɢ ғᴏʀ ʜɪᴍ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ. *ᴛᴀᴇ sᴀᴡ ʏ/ɴ sʜᴏᴡɪɴɢ ʜɪs ʙᴏᴏᴋ ᴀɴᴅ ᴀs ᴀʟᴡᴀʏs ʜᴇ sᴀᴡ ʜᴇʀ ᴀᴛ ᴏɴᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴋᴇᴘᴛ ʜɪs ᴇʏᴇs ᴏɴ ʜɪs ʙᴏᴏᴋs ᴀɢᴀɪɴ ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇᴍ. Sᴇᴄ: Wʜᴀᴛ! ᴛʜᴇsᴇ ɢɪʀʟs ᴊᴜsᴛ ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴛʀᴏᴜʙʟᴇ ғᴏʀ ᴍᴇ sᴏʀʀʏ ᴋɪᴅ ʏᴏᴜ  ʀᴇᴀᴅ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴏᴋ, I won't trouble you again. *ᴛʜᴇ ɢᴜᴀʀᴅ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇᴍ ᴀɴɢʀɪʟʏ ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ Sᴇᴄ: Hᴇ sᴀɪᴅ ʜᴇ ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ʏᴏᴜ ɴᴏᴡ ɢᴏ ғʀᴏᴍ ʜᴇʀᴇ. *ᴡʜɪʟᴇ sᴀʏɪɴɢ ᴛʜɪs ʜᴇ ᴄʟᴏsᴇᴅ ᴛʜᴇ ʟɪʙʀᴀʀʏ ᴅᴏᴏʀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ ᴄᴀᴍᴇ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ ɪɴ ᴀɴɢᴇʀ Rose: Iғ ʜᴇ ᴄᴀᴍᴇ ɪɴғʀᴏɴᴛ ᴏғ ᴍᴇ ɪ'ʟʟ ɴᴏᴛ sᴘᴀʀᴇ ʜɪᴍ. Y/ɴ: Lᴇᴀᴠᴇ ɪᴛ ɪ'ʟʟ ɢɪᴠᴇ ʜɪᴍ ɪɴ ᴄʟᴀss ɪᴛsᴇʟғ. *ᴀғᴛᴇʀ sᴇᴇɪɴɢ ʜᴇʀ sᴀᴅ rose sᴀɪᴅ Rose: Hᴇʏ ʙᴇ ᴘᴏsɪᴛɪᴠᴇ everything ᴡɪʟʟ ʙᴇ ғɪɴᴇ soon!. * ɪɴsɪᴅᴇ the library ᴛᴀᴇ ᴡᴀs sᴇᴇɪɴɢ ᴛʜᴇᴍ  and after sᴇᴇɪɴɢ ʏ/ɴ sᴀᴅ ʜᴇ ᴡᴀs ᴄᴏɴғᴜsᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴛʜᴀᴛ *Tᴀᴇ in mind: Wʜᴀᴛ sʜᴇ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴡʜʏ sʜᴇ ᴡᴀs sʜᴏᴡɪɴɢ ᴍᴇ ɴᴏᴠᴇʟ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ɴᴏᴠᴇʟ ɪs ᴀʟsᴏ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ ɪs ᴛʜᴇʀᴇ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ɴᴏᴠᴇʟ. *ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ᴛʜɪs ᴀʟʟ ᴀғᴛᴇʀ ᴏᴘᴇɴɪɴɢ ʜɪs ʙᴀɢ ʜᴇ sᴀᴡ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs ᴀɴ ᴏᴛʜᴇʀ ɴᴏᴠᴇʟ ᴀɴᴅ ʜᴇ ɢᴏᴛ sʜᴏᴄᴋᴇᴅ. Tᴀᴇ: Tʜɪs ɪs ɴᴏᴛ ᴍʏ ʙᴏᴏᴋ ɪ ᴛʜɪɴᴋ ɪᴛ's ʜᴇʀ novel ᴀɴᴅ I think ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋs ɢᴏᴛ ᴇxᴄʜᴀɴɢᴇᴅ ɪɴ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ᴡʜᴇɴ ᴡᴇ ʙᴜᴍᴘᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ and ɪ ɢᴜᴇss sᴏ sʜᴇ ᴡᴀs ғᴏʟʟᴏᴡɪɴɢ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴄᴀᴍᴇ ʜᴇʀᴇ!!

End of episode no 5💜

❌ ᴅᴏɴ'ᴛ ʀᴇᴘᴏsᴛ❌
Only for entertainment purposes!

Love at first sight 💜Where stories live. Discover now