Pierwszy dzien w piekle

21 3 1
                                    

"bosz pierwszy dzien w nowej szkole" powiedzialwm do sb jak wstawalem z lozka. Ehh chyba bym sie spoznil bo wstalem godzine pozniej niz powinieben wstac więc lol umylem s posprzatalem pokoj przebralem poszedlem sikać a nastepnie wkroczylem na teren szkoly.

- Hej to only boys school! - mowi do mnie jakis nauczyciel

- bosz ale ja jestem boy xd

- a to ok wyglodasz jak girl

Bosz ale zjeb hshshs nie jestem az tak podobny do women przeciez mam tylko różowe wlosy ugh!!! Zalosni sa tacy ludzie serio..........

Poszedlem na pierwsza lekcje w tej szkole nowej i niestety była to matematyka... Moj znienawidzony przedmiot ;')

- przywitajcie nowego ucznia - nauczycoelka mowi do llasy boze czy to nasza wychowawczynia. Serio.

- boze ale femboy - powiedzial jakis no name i sie zasmial

- bosz ale zyeb xd - odpowiedziałem mu jak prawdzowy savege.

- bose lepiej z nim nie zadzierac - powiedziała jakas popular girl.

Wszyscy byli neutralni procz jednej osoby... Jakiegos rudego typa ktory siedzial w kocie klasy i patrzyl na sciane cala lekcje.

- ok przedstaw sie nowy typie

- uhm lubie lody psy i nie lubie matmatyki.

- czemu nie lubisz matematyki - zapytalo sie to babsko mn glupie, czy to nie oczywiste no kur...

- bo nie umiem jej

- ile to 7 × 7 - zapytal sie random z klasy

Serce stanelo mi w miejscu. Nie umialem odpowiedziex na to pytanie, czulem wzrok wzyatkich z klasy. Pewnie mn judgowali... Lzy naplynely mi do oczow, rozplakal bym sie gdyby n to ze nauczycielka dala mi spokoj i kazala mi usiasc. Wszystkie lawki byly zajete procz tej obok tego rudego typa. No ok iguess.

Cala lekcje myslalem o tym mnożeniu lol. Poprosilem tego rudego o kartke a on do mn  "nie dam ci pa". Jak można być tak nie miłym?

- hej wiesz ze jestes nie mily w stosunku do mn? - zapytalem

Spojrzal sie na mnie jakbym nie byl prawdziwa alfa i powiedział:

- a ty wuesz ze to moja kartka botomie?

Zamurowalo mnie. Jak mogl mnie obrazic?! Zalosne serio, nie jestem botomem! No taczej.... Niewiem kim jestem wsm aleraczej hetero wsm ok. Wkurzyl mnie ten smiec wiec powiedzialem:

- a ty wiesz ze masz chorobe o nazwie glupota?

- a ty masz 7 × 0 mozgu - odpowiedział.

Nie wiedziałem ile to. Nie umiem mnozyc lol naprawdę. Zamurowali mnie strasznie.

- co to zero? - zapytalem sie go ze spokojnym gardlem.

- ty.

Zamurowalo mnie. Excuse me?! Znowu mnie obrazil. Ten typo na za duzo sb pozwala, rozumiem że jest emo ale nie moze byc bad ale z niegi glupia kura!!

Zadzwonil dzwonek i zapytalem sie popular girl jak ten rudy ma na imie. Odpowiedziala normalnym glosem ze akit. Ugh boze wyglada na akita bo jest nie mily i okropny. Jest o kro pny. Serio! Ugh ugh ugh!!! Czemu jw tak o nim mysle teraz? Boze on mnie opetal chyba . Ale to ok szykowalem sie na kolejna lekcję mentalnie. Musze sie dowiedzieć co jest nie tak z tym cwlym akitem głupim no kir...

"i hate you...!" Akit x Anem anemies to loversOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz