Jak on mogl mi pokazac faka? Niech sobie w dp go wsadzi!! Bycza pewnie nie wie co to znaczy lol.
- prosze pani moge siku? - zapytalem pani
- tak
Poszedlem szybko podczas gry zrobic moje sisi. Zamknąłem drzwi za soba i zaczalem sii. Nagle usłyszałem jak ktoś wchodzi do szatni. Mam nadzieję że to nie dyrektor. A co jeśli? Lol. Wsialem butelke z plecaka i nasikałem do niej. Man teraz bron. Jak otworze drzwi to go obleje.
3... 1... Otwieram!
Otworzyłem drzwi i oblałem kogoś moim moczem. To nie był dyrektor ale.... AKIT?!
- CO TY TU ROBISZ
- CZYM TY MNJE OBLALES FU
Moczem nie czuje? Mozg sb niech uleczy bo ma problemy.
- moim sisi - odpowiedziałem zgodnoe z prawdą.
- BOSZ MUSZĘ SIE TERAZ PRZEBRAC DZIEKI WIESZ.
Akit poszedl do swojego plecaka wyjął zapasowa koszulke i ściągnął swoją. Nie moglem oderwać wzroku od niego ale musialem patrzyć z ukrycia. Wow.
(Bez rumienienuaa sie oraz wszyscy maja 18 lat i sa w szkole wyzszej chyba studia)
Boze juz sie przebral ehh.
- fo ty tu robisz wgl - zapytalem
- chcialem sie napić
- to ok
Po co on pije w szatni. Bycza kuwa nie umie do tolety pójść i ze zlewu pić. Daln daln daln. Niech leczy swoj mozg. Nagle akit wstał i zaczal isc po cichu w kierunku przeciwnym od sali wf.
- gdzie idziesz nie wolno wagarowac. - powiedziałem cicho.
- po energole lol. - odpowiedzoal .
Lol boze jak mozna kuwa pic te gowno. Wsumie tez bym poszedl za nim ale... No nwm. Czy powinienem wagarowac...? KUWA NIE!!! Nie poszedlem za nim i wrocilem na sale. Tak minal pierwszy wf. Wkoncu zadzwonił dzwonek i wróciłem do szatni czekav na drugi wf.
Jakas bycza rzuca ogorami po ścianach no kur. Jedna osoba chwali sie jakims fioletowym ogorkiem. Usiadlem obok.
- hej co to? - zapytalem siw go
- mam na imie mizuk i to moje dildo
- wow
Bylo niesamowite, przepiękne. Nwm co to dildo ape wyglądalo interesująco. Jakbym kuqa mial jaja to bym ukradl te dildo mizuka... Boze zboże oczym ja mysle. Nie chce isc do wiezienia no kuwa. Japierpapier.
Wyszedlem z szatni. Nwm gdzie chyba do automatu imo. Imo stalem pod nim w kolejce. W automacie byly energetyki chcialbym sprobowac. Gdy wkoncu byla moja kolej kuwa zadzwonil dzwonek.
Akito wchodzil do sali, a z sali bylo slychac jak pami mowi ze bedzie gimnastyka bosz. Ta bycza m 0 mozgu. Nwm ile to 0 ale chyba malo ok.
- musicie zrobic 7×6 gimnaatycznyh cwiczen.
- ok - odpowiedziałem teacher.
Cala lwkcje kuwa zmarnowalismy na te kuwa cwiczenia do japierpapier dupypupy pyerdolo... Ugh! Zadzwonil dzeonek przebrałem sie i znowu zapytalem sie popular girl o lekcje.
- teraz hemia i btw mam na imie tori wiesz.
- ok
Boze tori?? To imie jak msp. Wsm ok lubie msp. Poszedlem pod sale hemiczna. Mam nadzieje ze naucze się robic bombe ohhhhhhhhhhhh. Ohhhhh. A. Boze. Nie mam podrecznika od hemi. Lol. Imo dostanę jeden bo ta szkola sakuje dika totalnie. Siare robi.
Zaczwonil znowu dzwonek. Nie sluchalem ck mowi ta baba tylko pilnowalem swoich rzsczy bo znowu siedze z akitem. Eh. Akit miał w swoim plecaku 6 puszek energetykow. Otwartych.
- czy ty sie trujesz?! - zapytalem
CZYTASZ
"i hate you...!" Akit x Anem anemies to lovers
Fanfictionboze to dla beki fanfok z mojego serwera discwtd lol