Bölüm 3 | oh, can you tell me something
εїзMerhaba arkadaşlar oy vermeyi unutmayınız ♡
Jisung'tan
Barın kapısından girdiğimizde bizi karşılayan hostlara montlarımızı vermiş ve içeri geçmiştik. Taktığım maske nefes almamı zorlarken Minho'ya bakmıştım. O benim tam tersime hiçbir şey takmadan gelmişti buraya kadar. Yarı çıplak kadınların arasından geçip gittiğimizde bize ayrılan locaların birinde oturan Chan ve Hyunjin'in yanına geçmiştik.
"Geldi bizim ikili." Chan ayaklanarak bana sarıldığında hafifçe sarılıp geri çekilmiştim. Hyunjin elini uzatıp sıktığımda merhabalaşmıştık. Seunghyuk Hyung ile eğilip birbirimizd selam verdiğimizde yerlerimize geçmiştik. Ben tam olarak Minho ve Chan'ın arasında oturuyordum. Bar o kadar kalabalıktı ki locada sıkışmıştık. Bu yüzden kalçamın kenarı neredeyse bacaklarının üstündeydi. Kolunu arkama attığında enseme değmesiyle huylanmış başımı oynatmıştım.
"Ee albüm işleri nasıl gidiyor." Chan bana dönerek konuştuğunda Minho ile aynı anda konuşmuştuk, "Güzel!"
"Tahmin edebilmiştim. Ah bu arada Hyunjin ile tanışın. Kendisi dans hocası." Eliyle Hyunjin'i işaret ettiğinde başımı gösterdiği arkadaşına çevirmiştim, "Cidden mi? Dans etmeyi seviyorum!" Heyecanla konuştuğumda Hyunjin gülümsedi, "Çok başarılısın Jisung-ah!"
Cidden yakışıklıydı Hyunjin. Zaten Minho'nun çevresinde çirkin olan yek kişi bile yoktu.
Minho ile Seunghyuk derin bir konuşma içerisindeyken ensemdeki saç tutamları ile oynamaya başlamıştı. Öcü görmüş gibi etrafa bakarken Chan biraz daha beni sıkıştırmış olmalı ki Minho geriye yaslanarak ona yaslanmamı sağlamıştı.
Hyunjin ile derin bir konuşmaya daldığımızda masamıza gelen biralarımızı yudumlamıştık. Güldükçe sarsılan bedenim Minho'nun göğsüne sürtündüğünde utanmamak için çaba sarf ediyordum.
"Sonra bir anda kayınca anlayamadık." Hyunjin Minho'nun düşme anını anlatırken başımı yana doğru çevirip Minho'ya bakmıştım. Rahatsız olduğumu anlamış olacak ki elini çekmişti.
Ben ise elimi bacağına indirip tutunduğumda Hyunjin'in kahkahasını duydum."Altı ay birlikte nasıl dayandınız anlamadım! Minho çok gıcık birisi." Hyunjin elindeki leblebiyi arkamda duran Minho'ya fırlattığında geri çekilip gülmüştüm.
"Gıcık! Çok hemde." Bağırarak konuştuğumda Hyunjin baş parmağını kaldırarak onay işareti vermişti, "İşte bu!"
Biramı bitirmemle birlikte içimi saran hoş bir rahatlıkla sosyal bir kelebeğe dönmüştüm. Hyunjin, Chan ile yer değiştirdiğinde birbirimizin saç rengi numaralarına kadar konuşup numaralarımızı almıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Poem ♡ minsung
FanfictionÜnlü prodüktör Lee Minho işinde her zaman ciddidir ama Jisung ileyken sanırım işler beklendiğinden daha karışık olabilir.