DELİHAN

623 72 80
                                    

GAY PANIC
(WhatsApp group)

Jisung
Ulan kahpeler nerdesiniz
Hani aşşağıdaydınız

Seungmin
Yaşattığını yaşarsın
Jisung

Jisung
Lan mal ne alaka
Nerdesiniz

Felix
Şey kanka biz
okuldayız..

Jisung
Ya aptallar size çok
Önemli birşey anlatıcaktım
İntikamın sırasımıydı yaa

Jeongin
Ne anlatacaksın lan

Jisung
Ya böyle ayak üstü
Olmaz yüz yüze okulda
anlaticam

Felix
Anlatamazsın

Jeongin
Niye la

Jisung
Niye be

Felix
Nöbetçisin bu gün
Çatlak

Jisung
Neeee yaaaOfffffffff
Ya hayır her nöbetçi
olduğumda niyeyse müdür
Beyin canı 10 bardak çay
İçmek istiyor off

Seungmin
Angutlar yazmayın
bildirim Sesi beynimi
sikti 2 saattir

Jisung
Tamam be
Ama beni bu satışınızı
Unutmuyacağım
Hani arkadaştık biz
Hani kardeştik biz
Sattınız beni sattınız

"Jisung,Seungmin tarafından sessize alındı"

Seungmin
Böylesi çok daha iyi..

~~~~~~~~~

Okula vardığımda neyse ki geç kalmamıştım.Hızlıca gidip yıllardır kafasının ortası kel olan ve asla saçları uzamaya müdürün odasından,nöbetçi yaka kartımı aldım.

İlk ders başladıktan daha 10 dk sonra jihyo abla yanıma geldi.Jihyo abla 5 yıldır okulda hademeydi.Ben 1.sınıftayken tanışmıştım.Şuan 2. sınıfım.Ancak bu 2 sene de Jihyo abla ile çok iyi anlaşmıştık.O beni çok severdi bende onu.Hatta genellikle anksiyete krizlerim tuttuğunda ilk yanıma o koşardı.Ayrica birlikte dedikodu yapmaya da bayılırdık.

Jihyo abla yanıma geldiğinde dedikodu yapmak için geldiğini sanmıştım.Fakat o bana acı bir haber vermeye gelmiş aslında..
"Delihan hiç 32 diş sırıtma emir müdürden.Nakliyeciler gelmiş kantine meyve suyu kolileri taşıyacaklar.Sende yardıma gidiyorsun."
dediğinde gülümsemem düştü.

Sonra bir anda
"Ya Jihyo abla bana deliHAN deme"
diye atarlaninca kaşlarını çattı ve pas pas ucuyla popoma vurdu.
"Eşşek sıpası hiç mi Deliha filmini izlemedin.Ordan esinlendim.Hem şaka yapıyorum ben sana tch tch.."

Ofladım,pufladım ancak tabi ki de essek gibi yapacaktım.Emir bizim kel müdürden olunca isteği gerçekleşmezse sonucu kötü olabilir..

Okulun giriş kapısına geldiğimde nakliyeci abilerin yanına gittim.Elime 1824630 tonluk bir koli verdiklerinde can çekişe çekişe ilerlemeye başladım."Hıağğhh,Ahhğğ,Allahh"gibi kelimeler eşliğinde bahçenin ortasına kadar yürüdüm.

Ancak ani bir şekilde bana çarpan top sayesinde dengemi kaybettim ve yere düştüm.Meyve suyu kolisi de ayağıma düşünce anı gelen acıyla inledim.Abartmıyorum üstünden tır geçmiş gibiydi ayağımın.Yanima koşan beden hocası ve arkasından gelen sınıf görüş açıma girdi.

Deli mi ne?|MİNSUNG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin