(5 gün sonra)
Kafayı yemek üzereydim.5 gündür Minho okula gelmemişti.Onun için deli gibi endişeleniyordum.Beni öptükten sonra hiçbir şey olmamış gibi 6 gündür ortalıklarda yoktu.Ve şu an elimde ki kağıt parçasın da ne yazıyor biliyor musunuz?
"Sevgili Han Jisung,Lee Minho'nun doğum günü partisine davetlisiniz!
Adres:Tangalı gayler sokağı 31 nolu villa
Zaman:Akşam 6
Tarih:YarınSizi bu büyük ve güzel partide görmeyi çok isteriz! Lütfen partiyi kaçırmayın!"
Minho'nun doğum günü partisine davetliydim! Tanrım gidersem utanç dan adeta bir domatese dönüşebilirdim çok riskliydi!
Hayır hayır bunu yapamam Minho ile yüz yüze gelemem!
"Ahh tanrım al canımı kurtar beni"
Kendimi sırt üstü yatağa bıraktım.Minho ile 5 gün önce öpüşmüşken şimdi ona nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum.Biz şu an neydik? Minho ne hissediyor du? 5 gündür aklım feci şekilde bu sorular ile meşguldü.Anlık birşeymiydi? Ya onun karşısına çıktığımda bana
"Altında çok bir şey arama"
derse!?Hayır hayır minik kalbim buna katlanamaz.Hem Minho 5 gündür neden tek bir kelime etmemişti?
"Tanrım Azraili gönder bana al canımı!"
Kapının ani bir şekilde açılmasıyla yataktan yere yuvarlandım.
"LAN NE ÇABUK GELDİ BU! GELME GELME SAKA YAPTIM BEN!"Bağırarak yerden kalktım ve sehpanın üzerinde ki sopayı elime aldım.Odamda niye sopa var sorgulamayın.
Sopayı kapıya doğrulttuğum da gördüğüm kişi Azrail değildi.Felix gelmişti.Gözlerini pörtletmiş,korkuyla bana bakıyor du.
"J-jisung indir o sopayı"
Yavaşça sopayı indirdiğim de hızlıca yanıma yaklaşıp bir elini kendi anlına,diğer elini benim anlıma koydu.
"Tanrıya şükür ateşin yok Jis! Hayatımın şokunu yaşadım napıyordun lan sen!"Kafama bir tane geçirdiğin de acıyla kafamı tuttum.
"Ah Ya! Odama niye öyle dalıyorsun bir anda!"
Felix 'bu mal benim arkadaşım mı' dercesine bir bakış attıktan sonra başını iki yana salladı.Yavaşça yatağıma oturduğunda gözleri sehpanın üstünde ki mektup da takılı kaldı."Oo partiye sende davetlisin demek Jisung"
Kafamı çevirip sehpada ki mektup ile bakıştım.İç çekip yatağa Felix'in yanına oturdum.
"Felix..bak diğer angutlara anlatmadım ama sana anlatıcam"
Kaşlarını çattı Felix.
"Neyi?"Derin bir nefes aldım.
"Hani 5 gündür bana soruyorsunuz ya neden bu kadar tuhafsın diye.."
Felix kafasını aşağı yukarı salladı devam etmem için.
"Sey çünkü..Ben...ben ben şey"
Felix elimi kendi minik ellerinin arasına aldı."Sakin ol Jisung ve anlat? Neler oldu?"
Derin bir nefes aldım
"Ben biri ile öpüştüm"
"Oha ilkin di değil mi?"
"Evet.."
"Rezil olmadın dimi?"
"Hayır iyi uyum sağladım"
"Oh peki kimle öpüştün lan bizden habersiz?"
"Şeyle.."
"Neyle?"
"Minho ile."
"ANANI SİKİM".-------
Şu an Doğum günü partisinin yapılacağı villanın önündeyim.O kadar gerginim ki bacaklarım hafiften titriyor bile olabilir.Minhoyu bilemem ama o öpücük benim ilk öpücüğüm dü.Yani oldukça özeldi.
O yüzden o kadar korkuyordum ki..Minho'nun beni öylesine öpmüş olabileceği ihtimali çok korkunçtu.
Derin bir nefes aldım ve elimde ki beyaz poşet ile içeriye doğru adımladım.Herkes oldukça şık giyinmişti.Zaten Minho'nun zengin olduğunu herkes biliyor du.Bundan dolayı herkes olabildiğince şık olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli mi ne?|MİNSUNG|
Fiksi PenggemarJisung bir gün bahçede sırf canı sıkıldı diye tanımadığı birine nah çeker.Fakat nah çektiği kişinin onun kaderi olacağını bilmiyordu.. Not:Bu lanet olası klişe bir 'lise aşkı' kurgusu 😘