Ölmeden önce son on.Ölmeden önce son ondan yazıyorum,
X'in Y'sine.
X'in en güzel bilinmeyenine.
Taehyung'un biricik Jungkook'una.
ÖLÜMDEN ÖNCE SON ON.
Bugün Busan'ın bir ucundan bir diğer ucuna gittim sana en lezzetli ayçöreğini almak için. Sabahın altısıydı. Yedisine dört vardı ve beşini elli altı geçiyordu. Dün gece uyumadan önce ayçöreğini özlediğini söyledin. Tanrım! Sana ayçöreği almayı altı saat on iki dakika boyunca beklemek zorunda olmak ne de kötüydü! Fakat sen bunun ne denli kötü bir bekleyiş olduğunu hiç anlamayacaksın Kuzey Yıldızı'm.
Sıcak ayçöreğini bir tabağa koyarken titreyen ellerime gülümsüyorum. Sessiz gülüşümü bastıran bir yağmur yağdığını duyuyorum mutfağımızın penceresine düşen seslerden. O an nasıl koşuyorum bilmiyorum ama saniyeler içinde kaldığın odanın ısısını yükseltiyorum sen üşüme diye.
Sonra mutfağa dönüyorum, ayçöreğinin hâlâ sıcak olduğunu görünce yaşımdan büyük seviniyorum. Bir tepsi yapıyorum sana. Sütü bol kahveni kupana koyuyorum, kupanı da ayçöreği tabağının yanına. Bir de sabah, kaldırımın kenarında her gün çiçeklerini satmaya çalışan isimsiz teyzenin sepetinden bir tane begonya çiçeği alıyorum sana. Sanırım teyzeye ödediğim çiçeğin parası cebimdeki son paramdı. Olsun diyorum içten içe, son paramın sana aldığım çiçeğe gitmesiyle delicesine mutluluk duyuyorum. Sana hazırladığım tepsiyi alıyorum ellerime, yürüyorum odamıza kadar.
Uyandığını görünce sana aldığım terlikleri
getiriyorum ayağının ucuna. Senin ayakların çabuk üşür, ayakların her üşüdüğünde karnın ağrır, karnın her ağrıdığında sıcak su torbasıyla gezinirsin evimizin koridorlarında. Ayaklarının sesini dinlemeyi seviyorum, yine de karnın ağrıdığında ağlayan gözlerine dayanamıyorum.Yünlü terlikleri giyiyorsun, sonra bana dönerek genişçe gülümsüyorsun. "Bugün hava çok güzel." diyorsun, ben hava daha ne kadar kötü olur diye düşünürken. "Yağmur yağıyor." diye karşılık veriyorum sana. "Olsun." diyorsun bana kızar gibi. "Tanrı, çocuklarının duasını yağmur yağarken kabul edermiş."
Uyandığını görünce sana aldığım terlikleri getiriyorum ayağının ucuna. Senin ayakların çabuk üşür, ayakların her üşüdüğünde karnın ağrır, karnın her ağrıdığında sıcak su torbasıyla gezinirsin evimizin koridorlarında. Ayaklarının sesini dinlemeyi seviyorum, yine de karnın ağrıdığında ağlayan gözlerine dayanamıyorum.
Yumruklamak istiyorum onları...
Duvarları!
Jungkook kahkahalarla gülerken ayağı takılıyor ayağıma, yere düşmemek için tutunuyor bana. O sırada öylesine bir öpücük konduruyor yanağıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı. | Taekook
Ficção AdolescenteAh, Kuzey Yıldızım. Dillendirdiğin son ninniyim. Sonun başlangıcı. *Şiddetle sevenlerin, şiddetle mahvolduğu yerdesin.