This story was originally created by "Malefxer" Some of you may have already read it, but I have revised it to improve some spelling and grammar, as well as changing the character names, to provide readers with a better reading experience. Thank you for your support!
Sofian kemas2 baju dan barang2 dalam beg, kejap lagi nak check out, masa untuk balik rumah. Outstation seminggu, seminggu tak jumpa wife, horny siot. Kerja Business Executive, selalu travel untuk pitch tender, kali ni berjaya dapat tender, bonus besar menanti hujung bulan, Yesszzaaa! Boleh bawa bini ngan anak2 gi cuti oversea lagi. Siap pack barang dia mandi dan sarung thong kecil putih (kegemaran wife... balik nanti projek terus haha), slack hitam ketat memeluk bontot dia yang bulat mekar, kemeja putih dan blazer hitam. Orang tengok memang pelik tapi dia dah biasa dress macam tu. Formal, lambang imej career dia, orang tengok pun respect.
Pose depan cermin, takde kedut sana sini, nice. Dengan tinggi 171cm, Sofian berbadan sederhana tegap sesuai dengan umur jantan married 33 tahun. Dada bidang bahu lebar dengan pinggang 33 inci. Dia pastikan bila ada masa dia akan main sports kasi maintain fit dan tak overly berotot. Pusing2 belakang.. hmmm gunung melentik dua biji kat belakang tu workout camna pun tetap tak jadi fully pejal, bila jalan je mesti jiggle2 macam jeli tapi tu daya penarik. Perasan both kaum mesti curi2 jeling backside dia bila dia jalan. Ape pun imej penting untuk memikat hati pelanggan so dia memang pastikan body dia fit dan menarik bila berpakaian camtu. Muka bergoatee bermisai nipis dengan spek mata, padan dengan muka bersegi di sisi dan kulit yang cerah sawo matang, ensem stail melayu. Puas hati dengan imej di cermin dia tarik beg terus ke counter hotel 5 stars check out. Keluar dari parking underground hujan lebat gile siap dengan angin pukul kerete Mercedes AMG dia. Sofian drive slowly... grip steering kuat2 takut terbabas dengan lopak air dan angin lintang.
"Fuh lebat gile hujan... kena lak time aku nak balik ni.." rungut dia. Makin lebat sampai cermin depan pun dah blur hampir tak nampak jalan. 'Cam kena stop je ni.. arghhh.. dahla horny gile tak sabar nak jumpa wife.. jadi camni lak...' Tetiba nampak kat tepi hi-way atas bukit ada satu motel sederhana besar, nak try stop, nampak susur keluar terus bagi signal dan masuk jalan ke motel tu. Berhenti kat parking lot, damn.. payung tak bawa lak, kena lari keluar ni. Sebelum tu dia call wife bagitau balik lewat sebab terpaksa stop hujan, too heavy. Mujur wife faham. '..harap2 ada bilik kosong lah...' bisik Sofian slow. Dia tengok tak banyak kerete, lori je bercambah, macam2 jenis dan saiz. Oke.. masa untuk pecut.. ambil beg baju, buka pintu pastu pe lagi terus pecut ke entrance motel secepat mungkin.
Basah lencun, tolak pintu kaca kecil, lengang kecuali dua orang lelaki yang serentak toleh tengok dia yang kebasahan dengan pakaian formal sampai shirt dan slack ketat melekat ke susuk tubuh. Kekok dengan renungan dan bunyi hujan ribut kat luar. Paksa senyum dan jalan slowly ke front desk. "Salam... saya nak sewa bilik untuk malam ni..." sambil betulkan rambut hitam lebat yang basah. Laki yang muda sikit tu tersenyum. "Tinggal satu bilik je lagi, mujur abg cepat.. abg sorang ni dah sewa satu bilik sebelah bilik abg.." mesra je budak tu. "Fuhh... lega... thanks ya.." kata Sofian. Tak perlu lah dia drive dalam cuaca buruk ni. Motel ni lekeh je... kalau tak sebab cuaca ni memang takde nyer dia nak sewa tempat camni, no class..
Sambil tunggu daftar bilik dan dah reda suasana kekok dia toleh tengok mamat kat sebelah yang baru je register bilik. Tinggi, agak dalam 185cm... lebih 14cm dari dia. Kulit gelap macam sunburn, mesti salah seorang driver lori truck kat luar tu. Tengok gaya macam berumur dari dia... dalam mid 40-an kot. Rambut hitam potong pendek rapat tapi tak botak, muka berjambang nipis, badan tegap berotot, dada bulat tegap, sebab dia pakai tshirt ketat kelabu terbelah V di dada, ada nampak bulu, bahu bidang dan lengan kekar besar, pinggang maybe dalam 37 inci, paha besar tegap dalam jeans biru lusuh koyak2 ketat. Paling ketara mata mamat tu, hitam pekat bersinar. Bila Sofian toleh tengok dia.. dia dengan daring toleh dan renung mata Sofian.. lama... sampai dia rasa jantung berdegup dan panas diserbu hormon adrenalin, tergamam. Gile ke apa... tak pernah dia intimidated dengan orang macam ni. Never! Selalu orang yang intimidated dengan self-confidence dan penampilan korporat dia. Bila dia kasi eye contact je memang selalu dia kawal situasi. Mamat ni something la.. sekali tenung ja Sofian dah kelu dan kaku. Pelik! Tetiba mamat tu senyum nampak gigi putih bersih tersusun. "Lebat hujan kat luar... gile kan cuaca..." mamat tu mula tegur dengan suara yang garau, jantan dan dalam sampai bergetar tulang belakang Sofian sampai tersentak. "Emm errr... ha'ah yer... lebat.. susah nak drive tak nampak jalan.." cepat2 dia balas.
YOU ARE READING
Fantasi Terpendam (Completed)
Ficción GeneralKisah ni diambil dari internet, saya cuma mengubah nama watak2, tajuk dan ejaan. Try cari cite ni kat wattpad tapi tak jumpa, so I feel like I need to share this HOT story, ENJOY! 😀