Dönem bitmek üzere bir an önce bitse de ailemi görmeye gidebilsem. Abim arada geliyor ama anneme olan özlemim günden güne artıyor.
Dersten çıktığımızda emre ve rüzgar yanımıza doğru yürüdüler. İclal uzun zamandır görmemiş gibi satılıyordu emreye pardon sarılmak dedim bildiğin yapıştı çocuğa anacım.
Ben onların bu haline gülerken Rüzgarın gözlerini üzerimde hissettim ama dönüp bakmadım.
İclal emreden ayrılınca yan taraftan bize doğru gelmekte olan iki kızı gördüm. Sanırım Rüzgara dogru geliyorlardı. Aynı bölümden olduklarını tahmin ettiğim kızlardan biri Rüzgara sırnaşıp " akşam ders çalışalım mıııııı?" Diye sordu. O ııııı ları uzatmasına anlam veremedim doğrusu. Kız kolunu rüzgarın omzuna atınca rüzgar biraz da olsa kendini çekerek. En azından ben öyle gördüm. Ya da görmek istedim. Bilmiyorum. Neyse.." Çok isterdim iremcim ama kız arkadaşıma sözüm var onunlayım bu gece. " dedi biraz kendini çekerken. Kızın yüzün düştü ama iyi oldu bu ne böyle be bize gel de ders çalıstır falan. Böyle kızlara bu yakışır.
Rüzgar kızdan kurtulmaya çalıştıkça kız ona yapışıyordu. Emre İclal onun bu çaresiz hallerine daha fazla dayanamadılar ve iclal lafa atıldı. Yüksek sesle bana ve kıza bakarak"Aslıcım biraz daha boş boş durursan sevgilin elden gidecek. "dedi gülerek.
Bende rüzgarın bu haline gülüyordum ki bir anda duraksadım.
Ne dedi oo !!!!????
Sevgilim mii?!!
Rüzgar da çare bulmuş gibi sevinerek kızdan kurtulup yanımda bitti. Elini belime koyup güldü ve kıza bir kaç bir şey söyledi. Ben daha olayın şokunda oldugum için anlamamıştım. Tek yakaladığım kızın kıçına baka baka yanımızdan uzaklaşmasıydı.Ben gözlerimi iclalin üzerinde sabitlemiştim ki bi anda kendime geldim. Rüzgara döndüm ve
"Heeey kızlar gitti artık çeksen şu elini diyorum?!!" diye tersleyip elini ittirdim. Tekrar iclale döndüğümde iclal çoktan savunmaya geçmişti."Valla aslıcım rüzgarı kurtarmak için yaptım tamam yanlıştı şu anda beni öldürmek istiyorsun ve dışarda olduğumuz icin bağırmıyorsun sessiz kalıyorsun biliyorum ama noluuurrr acı Banaaa. Bak daha emreyle hayallerimiz var gençliğimin baharında yapma bana bu kötül... "
İclaaaaaaaallll!!!
En masum ve kısık sesiyle efendim dedi.
" Bir nefes al ve inan bana şu anda susuyorsam hala şaşkın olmamdan dolayıdır. Ve bunu sana çok fena ödeyeceğim. "
Rüzgar ordan lafa karısti. Daha doğrusu maydanoz olmak için uğraştı.
" Hem ne var bunda sinirlenecek. Tam tersi kendini şanslı hisset bence benim gibi yakışıklı ve karizmatik bir erkeği bulabilir misin? Tüm kızlar rüzgarın sevgilisi ünvanını almak için yarışa girerken senin başına talih kuşu kondu. " dedi gülerek ama bu gülme çok farklı dalga mu dersin alay mı dersin bir egoolar bir egolaar..
" Haaaahhh ben miiii? Kendime hakim olamayıp bir kahkaha attım. Rüzgar'ın yüzü biraz değişse de devam ettim. Senın gibi egosu boyunu aşmış biriyle sevgili olacağıma yanlız ölmeyi tercih ederim." dedim sinir ve alayla gülerken.
"Bu sözünü unutma" dedi. sinsice gülerken.
Bende dil attım ona. Fazla mı bozuldu ne?? Hahahahaaaytt iyi de oldu koca egolu!!"iclal seninle sonra hesaplaşacağız.!!" dedim sert halimle.
İclal de şirinlik yaparak gönlümü almaya çalıstı. Ama başardı mı tabiki hayıır.
.....
Bugunku dersimiz bittikten sonra ben iclal emre ve rüzgar herzamanki gittiğimiz kafeye gittik. Emre yarıyıl tatilini açtı ve ne yapacağımızı sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ZİNCİRİ....
De TodoNeden Güvenemiyorum kimseye? Asla aşık olmam demiştim. Ee bosuna dememişler büyük lokma ye büyük söz söyleme diye. Rüzgar harika bir insan ama Önce bunu kendisi öğrenmeli. Her kızı elde edecek diye bir kural yok hele de aslı çelik ise karşısındaki...