Dünya

47 3 1
                                    

Sıcak hava dalgası atmosfere yaklaşınca soğumuştu.Adeta buzullara gelmiştik.Jaha'nın dediğine göre düşeceğimiz yerin karşısında bir dağ varmış ve orada bize yetecek tam 3 aylık yiyecek varmış.Ben oraya nasıl gideceğimizi düşünürken iki gerizekalı kemerlerini açtılar.
"Ne yapıyorsunuz.Hepimizi öldürebilirsi..."
"Kızma prense...Jared aman tanrım Jared... ölmüş."
"Diğeride öyle...Daha dünyaya bile varmadık derdiniz n..."
Dünyaya geldiğimizi fark ettim ve kapılar açıldı.Hepimiz dünyanın güzelliğine büyülenmiştik...
***Octavia'nın ağzından***
Kapının önünde beklerken biri elime dokundu.Bu Bellamy'di.
"Bell.Nasıl geldin."
"Güvenlik rolüne büründüm.Ve doğduğundan beri mahkûm olduğun için bu yetkiyi sana veriyorum.97 yıl sonra dünyaya ayak basan ilk...İnsan olacaksın hadi."
"Bell..."
Elini bırakıp kapının ucuna kadar geldim ve zıplayarak indim.Çimlerin yumuşaklığı...
"Geri döndük sürtükleeeeerrrrr!"
Herkes arkdan gelerek yere indi çığlıklar atıp eğleniyorduk.Ve siyah saçlı bir kız herkesi susturarak "Kamp alanı kuralım.Daha sonra bir kaç kişi halinde dağa gidelim.Tehlikeli olabilir.Silah bulursanız alın.Daha sonra o yiyeceklerle eğlenicezzzzz!"
"Vuhuuuuu"
Bell:"Saçmalık."
"Ölmek mi istiyorsun yoksa yaşadığın için sonra eğlenmek mi."
***Katy***
Kafamı yan tarafa çevirdiğimde Jasperı gördüm.Belimden tuttu ve beni öptü.Sonra güldüm.
"Katy...bak ne buldum."
Elinde çilekli kolyem ve şekerli bilekliğim duruyordu.
"Jasper...ç..çok sağol."
"Ne demek madam."
"Çok naziksiniz mösyö"
"Gel sana çadır yaptım...ayrıca indiğimiz yerde bişey buldum."
Geyik figürüne benzer birşey gösterirken Bellammy adlı çocuğun bize baktığını fark ettim ve seslendim.
"Bellamy Finn'i ve Octaviayı al gidiyoruz."
"Octavia olmaz."
Octavia 'da"Bell...bende gitmek istiyorum ve gideceğim."dedi ve aynı zaman Finn'e göz kırptı.
Ona bakarken bileği dikkatimi çekti herkese baktım herkesde vardı.Bu bileklik sağlığımızı ve radyasyona olan tepkimizi Ark'a gönderecekti.
***Ark Station***
"Jaha 2 çocuk dünyaya varmadan aniden öldü.Ve şu anda diğerlerinde bi tepki var,şekerleri artmış."
"Ne ne olmuş onlara."
"Ya radyasyondan ölüyorlar yada..."
"Yada ne?"
"Şu anda dünyada oldukları için sevinçliler."

The 100 fanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin