Alhaitham kavehi arabadan kendi kolladında çıkardı ve evine doğru götürdü. Eve girer girmez kavehi kendi odasına götürüp üstünü örttü Alhaitham. Daha sonra bir kahve yaptı ve oturup bilgisayardan son bir rapor hazırladı. 49 dakika boyunca aralıksız çalışan Alhaithama iş yerinden yeni bir e-posta gelmişti. Belliki yeni bir seri katille baş başaydı, ancak bu katil diğerlerine göre daha zorluydu. Hatta ilk başta S seviyeli ajanlara verilmiş daha sonra Ss seviyeli ajanlardan Childe'a verilmiş fakat görevi Alhaitham'a bırakıp Şirket sahibi bay Zhongli'den özel bir görev almıştı. Bay Zhongli ss seviyeli suçlularla gerçektende gayet kolay başa çıkabiliyordu. Sırf şirket sahibi diye boş boş iş yapılmasını bekleyemezdiki. Tax şirketinin gerçektende buna müsaade yoktu.
Alhaitham E-postayı görür görmez yüzü düştü. Sırf 2 gün boş kaldı diye böylesine bir suçlu devredilirmiydi..!
Alhaitham koca bir iç çekerken kaveh yeni uyanmış uykulu gözlerle karşıladı onu Alhaitham da sırıtıp bilgisayarı kapattı.
"Kaveh uyanmak için biraz erken bir zaman değilmi?"
"Haa...neden biedayyim..? Ah of her yerim acıyor.. biryerime birşeylerömi soktun seni manyak ajanm"
"Evet gece gece azgınlığım tuttu bende manyak olduğum için içmiş, kavgadan yeni çıkmış, kör kütük uyku ve gerçek anlamda sarhoş birine 'birşeyler' soktum."
"Yapsaydın şaşırmazdım alhaithavhmn"
"Daha doğru düzgün konuşamıyosun tekrar yat hadi"
"Neden burdayım?"
"Evini bilmiyordum napsaydım"
"Yalan söyleme"
"İyi be canım kendi evime getirmek istedi öyle yaptım varmı kaveh?"
"Var"
"Gıcıksın kaveh"
"Sende Alhaitham"
"Noldu korktunmu? Yanında uyuyim istersen"
Alhaitham sırıtarak kavehe yürürken kaveh sadece göz devirip orta parmak çekerek tekrar odasına gitmeyle yetinmişti.
Kaveh, odasına girdi ama girdikten birkaç dakika sonra geri çıktı. Panikle, Alhaithama bağırıyordu.
"ALHAITHAM TELEFONUM NERDE?"
Alhaitham yerinde sıçradı.
"NE BAĞIRIYOSUN BE"
"TELEFONUM! TELEFONUM NERDE?"
"Ah.. şey.."
"Ah.. şey.. Ne?"
"Yani şimdi.."
"ALHAITHAM DELİRTME BENI TELEFONUM NERDE"
"Bilmiyorum arabadayken yoktu telefonun.."
"Beynine sıçayım Alhaitham."
Kaveh başını kaşıdı ve alhaithama "O telefonu bulacaksın" der gibi baktı.
"Tamam tamam bulucam ama biraz sakin kaveh"
".."
"Ben yatıyorum en yakın zamanda o telefonu buldun buldun yoksa gebertirim seni"
"Deneyen çok old-"
Kaveh sinirden gördüğü ilk yastığı aldığı gibi Alhaithama fırlattı, alhaitham kollarıyla yüzünü korudu.
"HEY BU YÜZ ÇOK DEĞERLI TAMAMMI!"
"Kıçımın yüzü"
"Salaksın kaveh"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
again // kavehtham
Fanfiction"Yakalanmış bir ajana göre fazla kötü davranıyorsunuz, bay alhaitham." "Bir ajanın etrafında olan sıradan bir kafeciye göre fazla rahatsınız bay kaveh." ..