Jungkook:Top
Taehyung:Butoom🩸🧛♂️💉
Jeon Jungkook este un vampir de 120 de ani însă cu un trup proaspăt și tânăr. El și-a căutat mereu sufletul pereche pentru a-i bea sângele și a deveni om dar atunci când în sfârșit îl întâlnește, o dă în bară și devine mai greu de cât își imagina el că va fi, credea că doar îi va bea sângele,el va deveni om și aia a fost.Dar se pare că nu prea putea să facă asta, ceva nu-l lăsa și asta îl făcea să fie foarte confuz și al naibii de frustrat.
Era trecut de miezul nopții iar el stătea pe acoperișul celei mai mari clădiri din Coreea de sud și privea plictisit oamenii ce treceau pe străzi și se întreba dacă chiar își dorește asta.
-Bau! "Apare fratele său"
-Hahaha, ce amuzant "spune plictisit"
-Mereu îmi strici distracția.. În fine ce faci aici de unul singur? În seara asta nu ai de gând să omorî pe nimeni?
-Nu am chef, cred că mă voi duce la--Lasă-mă să ghicesc, la acel băiat?
-Mhm, o să îi beau sângele și în sfârșit se va termina. În sfârșit voi fi om.
-Ești sigur? Nu ai mai încercat asta de vreo.. Hm "se gândește" de vreo 3 ori?
-În seara asta, sigur voi reuși!-Ai mai spus asta, tu chiar vrei asta?
-Hm..
-În urmă cu 2 luni-
Era seară, și doi buni prietenii se plimbau pe străzile din Seoul
-Hahaha,ce față amuzantă ai "râde"
-A mea? Să o vezi pe a ta "râde și el"-Bau!
"Apare un vampir ce se lasă cu capu pe spate și îi sperie pe ce-i doi prietenii. "
-Mark, fugi!
-Și tu? Ce vei face? "Spune plângând"
-Tu ești speriat, du-te! Pleacă odatăBăiatul își ascultă prietenul și o i-a la fugă iar vampirul se amuză grav.
-Vai ce curajos ești.Dar cine a spus că dacă fuge va trăi? "Începe să râdă și vrea să plece după cel ce fugea însă celălalt băiat la prins repede de braț"
-Tu chiar ai tupeu
Îl apucă de cap și se apropie cu colți de gâtul său însă nu putu să îi înfingă și să îi bea din sânge -De ce naiba nu pot?
Se enervă, îl prinde de braț și îl strângea puternic -Ce dracu ești?
-E.. Eu?Ce ești tu? Și de ce vrei să rănești oamenii? Nu ai milă? Sau lasă sigur ai motivele tale.. Dar totuși
Respirația îi devenea tot mai grea și frica o putu simți în tot corpul său.
-Parcă erai curajos
-Nu.. Sunt.. Sunt foarte speriat, doar nu voiam să îmi rănești prietenul..
-Vai ce bun amic ești, destul cu asta!