Kim Taehyung un bărbat în vârstă de 26 de ani sa mutat de curând în noul său apartment din centrul Seoul-ui însă acesta mereu a urât singurătatea așa că și-a căutat coleg de apartament. Și cu ajutorul unui prieten sa cunoscut cu Jeon Jungkook un bărbat gay în vârstă de 28 de ani, misterios, jucăuș însă foarte direct.
...
{Cei doi s-au mutat împreună și chiar se înțelegeau bine} după câteva luni:
.・✭・
Era wekeend, și ce-i doi trebuiau să se întoarcă la familiile lor însă Taehyung a hotărât să rămână acasă deoarece era obosit în timp ce Jungkook a mers acasă însă sa întors după câteva ore.
Acum Jungkook era în baie își făcea un duș repede iar Taehyung era în camera sa, uitându-se la videoclipuri amuzante,dar primi un mesaj și un link de la un amic :Uită-te și atinge-te, îmi vei mulțumi mai târziu(Este un sex bun)
-Um?"deschide acel link și intră pe un site de porno" Wa.. Asta e.. "Își bagă mâna în pantaloni și doar o lasă acolo pentru câteva secunde asta până ce-i din videoclip (erau doi bărbați) începu să geamă -A.. Ah.. " își lasă capul pe spate apoi își mișcă ușor mâna"A.. Ah...
Cu mâna pe care o avea liberă își dă ușor pantalonii jos cu tot cu boxerii însă dintr-o dată ușa se deschide și pe i-a intră colegul său de cameră. Taehyung se sperie și stinge telefonul.
-Taehyung am rămas fără gel- "Se opri atunci observă că acesta se masturba însă când îl văzu pe el se opri" Ce faci?
-Nu vezi..? În fine,gelu de păr este acoloArată spre un dulap din camera sa, Jungkook se duce și i-a gelu de păr însă nu voia să iasă din cameră. Taehyung observând asta, a oftat apoi și-a deschis telefonul însă acel link dispăru
-LA NAIBA!
-Ce sa întâmplat?
-Am pierdut link-ul de la acel site de porno iar prietenul meu la șters.. Aish!
-Și nu te poți masturba fără porno?-Ba da, dar...
Jungkook lasă gelu undeva pe jos apoi se apropie de pat -Vrei să te ajut?
-Ai înnebunit? Nu poți- A.. Au "gemu de durere deoarece membru îl durea destul de tare" Uită.. Chiar vrei să mă ajuți? "Jungkook aprobă apoi se așeză lângă el" A.. Ah.. Atunci ajută-mă te rog!-Ok "rânjește apoi își duce mâna pe membru lui Taehyung însă nu o mișcă ci doar se apropie cu buzele de gâtul său" Relaxează-te "șopti cu o voce profundă ce îi provocă fiori lui Taehyung"-Ah!
Jungkook începu să îi sărute gâtul apoi lobul urechi ce-l mușcă ușor-A.. Ah..
-Ești atât de ud "își mișcă mâna"
-AH.. Pot.. Primi mai mult? "Întreabă în timp ce priveau profund în ochii, Jungkook nu i-a răspuns ci doar la prins de cap apoi și-a lipit buzele de a le sale"-Ah "gem amândoi atunci când limbile lor sau întâlnit"-Pot face ce vreau?
-Mhm.. Dar după asta promiți că vom.. Uita ceea ce sa întâmplat și că vom fi ca înnainte? Chiar îmi place să stau cu tine
-Ok "îl sărută pe frunte apoi se pune asupra sa" Promit! "Se ridică puțin și se dezbracă de pantalonii ce îi dădu jos cu tot cu boxerii, apoi își reia poziția. Se pune deasupra sa, și doar a rămas nemișcat în timp ce penisurile lor se atingeau și după câteva secunde ambele se ridică în sus asta făcându-i să geamă lung"-Ești atât de sexi, Taehyung