12<𝘿𝙊𝙈𝙉 𝙋𝙍𝙊𝙁𝙀𝙎𝙊𝙍>

456 31 3
                                    

𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀/ 𝖡𝗎𝗍𝗈𝗈𝗆
𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄/𝖳𝗈𝗉

𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀/ 𝖡𝗎𝗍𝗈𝗈𝗆𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄/𝖳𝗈𝗉

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

<𝘿𝙊𝙈𝙉 𝙋𝙍𝙊𝙁𝙀𝙎𝙊𝙍>

Taehyung e un elev în clasa a 10 .Este un tip destul de popular în școală datorită frumuseți și personalități sale. Dar el consideră că popularitatea este inutilă și drept asta nu dă importanță ci doar își vede de treabă. Dar el are un defect.. Are un corp prea bun:) ce atrage prea multe priviri .Chiar și profesori sunt atrași de corpul său. Dar e doar un profesor ce îndrăznește să se de-a la Tae și chiar și îl atinge uneori.

-

-Tae grăbește-te vom întârzia.
-Aish Jimin.. Mai încet.
-În nici-un caz. Avem cu domnul Jeon și doar ști că e foarte strict

Taehyung oftează zgomotos pentru că știa ce urmează..

Cei doi au ajuns în clasă înaintea profesorului. După câteva momente a apărut și profu. Care a zâmbind larg atunci când l-a văzut pe Taehyung.

-Bună ziua copii!
Elevi:bună ziua!

-Astăzi vă voi asculta "I-a catalogul și se preface că se uită în el" Kim Taehyung.

Taehyung oftează -Dar eu am note.
-Și?
-Dar sunt alți care nu au de loc.
-Acum îmi dai tu lecții? Treci la tablă imediat! Uite la cel ce comentează!

Taehyung își dă ochii peste cap frustrat apoi merge la tablă. Jungkook i-a o cretă și se apropie de urechea lui Taehyung ce tresări ușor apoi la împins

-De ce încerci să mă cucerești apoi nu îți asumi? Hă? "Se apropie iar"

-Dar.. Nu.. Fac asta..
-Ba da o faci baby. Deja simt cum mă excit.
-AISH ce profesor pervers!
"îl împinge și iese din clasă"

Jungkook zâmbește pervers apoi se întoarce la predat. La sfârșitul orei Jeon la oprit pe Jimin,prietenul lui Taehyung

-Da domnule?
-Anunță-ți prietenul că îl aștept la detenție. "Îi spune pe un ton serios"
-Dar..
-Du-te!!

Jimin zâmbește fals apoi fuge după Taehyung Îl caută ceva timp dar apoi îl găsește dormind pe iarba din curtea școlii. -AISH TAEHYUNG!! CUM DRACU POȚI DORMI AICI?? ȘI ACUM? AISH!

Taehyung se trezește și se ridică în fund -Acum nu mai dorm din cauza unui prost ca tine. Ce vrei?
-Aish iar ai detenție idiotule.
-Bag.. Eram sigur

-Și acum ce vei face?
-Tu ce crezi? Mă duc la detenție. Altfel voi avea probleme
"Dă să plece dar Jimin vorbește iar"

-Acum îți este teamă de detenție? Aish Taehyung tu ești sigur de faptul că nu îl placi pe profesorul jeon?

Taehyung se apropie de el și îi pune mâna la gură -Ai înnebunit?
Jimin îi ia mâna frustrat -Doar du-te la detenție copil prost. "apoi pleacă. Taehyung își dă ochii peste cap ca apoi merge în clasa unde se ține detenția"

𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum