~ 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚎𝚡𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛~

53 3 0
                                    

𝙰 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝙰𝚄 𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝙺𝚎𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚜 𝚊 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚝 𝙶𝚂𝙸 (𝙶𝚊𝚛𝚛𝚒𝚜𝚘𝚗 𝚂𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎𝚍 𝙸𝚗𝚜𝚝𝚒𝚝𝚞𝚝𝚒𝚘𝚗) 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐 𝙰𝚛𝚝, 𝚂𝚌𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙴𝚗𝚐𝚕𝚒𝚜𝚑, 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚂𝚑𝚒𝚛𝚘 𝚠𝚑𝚘𝚖 𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑. 𝙾𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚜𝚝 (𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢) 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝙿𝚒𝚍𝚐𝚎 𝚒𝚗𝚟𝚒𝚝𝚎𝚜 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚘𝚗 𝚊 𝚑𝚘𝚕𝚒𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚑𝚘𝚖𝚎𝚝𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚠𝚘 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜: 𝙷𝚞𝚗𝚔 𝙶𝚊𝚛𝚛𝚎𝚝𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚊𝚗𝚌𝚎 𝙼𝚊𝚌𝚌𝚕𝚊𝚒𝚗. 

 𝚃𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝙿𝚊𝚛𝚊𝚍𝚒𝚜𝚎 𝙸𝚜𝚕𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚖𝚞𝚕𝚝𝚒𝚙𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚎𝚗𝚊𝚗𝚒𝚐𝚊𝚗𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚛𝚒𝚙𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚒𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚍𝚊𝚢𝚜, 𝚙𝚒𝚌𝚗𝚒𝚌𝚜, 𝚛𝚎𝚙𝚎𝚝𝚒𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚙𝚒𝚎𝚌𝚎𝚜, 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚞𝚋𝚜𝚎𝚚𝚞𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚎𝚟𝚒𝚝𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚜𝚞𝚕𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝙺𝚎𝚒𝚝𝚑'𝚜 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚎𝚗𝚐𝚛𝚊𝚟𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚍𝚊𝚖𝚗 𝚙𝚒𝚊𝚗𝚘 𝚗𝚘𝚝𝚎 𝚒𝚗 𝚎𝚡𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚌𝚎, 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚟𝚎𝚕𝚘𝚙𝚜 𝚊 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜𝚑𝚒𝚙 (𝚅𝙴𝚁𝚈 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢) 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚌𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗 𝚘𝚋𝚗𝚘𝚡𝚒𝚘𝚞𝚜, 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐, 𝚜𝚞𝚙𝚎𝚛𝚏𝚒𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚒𝚗𝚍𝚒𝚟𝚒𝚍𝚞𝚊𝚕, 𝚠𝚑𝚘𝚖 𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚌𝚘𝚗𝚜𝚌𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚘𝚋𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛. 

 𝚃𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚞𝚗𝚎𝚝𝚝𝚎'𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚋𝚘𝚊𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐, 𝚏𝚕𝚒𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐, 𝚋𝚛𝚊𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚗𝚍𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐-𝚘𝚏𝚏, 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚎𝚖𝚙𝚝𝚢, 𝚜𝚑𝚒𝚝-𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗 𝚐𝚛𝚒𝚗, 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚎𝚟𝚘𝚒𝚍 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚕 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚕𝚎𝚊𝚍 𝙺𝚎𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚎𝚐𝚘𝚝𝚒𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕, 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚌𝚘𝚗𝚏𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚕𝚏-𝚘𝚋𝚜𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝙶𝚘𝚍-𝚏𝚘𝚛𝚜𝚊𝚔𝚎𝚗 𝚎𝚊𝚛𝚝𝚑. 

 ... 𝚋𝚞𝚝 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐..?


𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚕𝚏-𝚑𝚊𝚛𝚖, 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚢 𝚙𝚊𝚗𝚒𝚌 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚝𝚘𝚡𝚒𝚌 𝚖𝚊𝚜𝚌𝚞𝚕𝚒𝚗𝚒𝚝𝚢, 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚛𝚒𝚐𝚐𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚊𝚗𝚢 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚛𝚎𝚏𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐. 

                                                                                          ~~~

(𝙰/𝙽) 𝙷𝚎𝚢𝚘, 𝙸'𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝_𝚊_𝚛𝚊𝚗𝚍𝚘𝚖_𝚌𝚕𝚘𝚞𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝙲𝚕𝚘𝚞𝚍𝚢 :)) 

 𝙸'𝚖 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚘 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚌𝚛𝚒𝚝𝚒𝚌𝚒𝚜𝚖 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚙𝚙𝚛𝚎𝚌𝚒𝚊𝚝𝚎𝚍 

 𝙴𝚗𝚐𝚕𝚒𝚜𝚑 𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚕𝚊𝚗𝚐𝚞𝚊𝚐𝚎 𝚊𝚗𝚍, 𝚝𝚑𝚘 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚊𝚒𝚛𝚕𝚢 𝚊𝚌𝚌𝚞𝚜𝚝𝚘𝚖𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚒𝚝, 𝙸 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚖𝚒𝚜𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚜𝚘 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚎𝚜𝚒𝚝𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚛𝚛𝚎𝚌𝚝 𝚖𝚎 

𝙷𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚕𝚢 𝚍𝚊𝚢/𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 <𝟹𝟹


Kill the sound  ~klance AU~Where stories live. Discover now