𝚂𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎.
𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚒𝚝𝚒𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚝𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐.
𝚃𝚛𝚒𝚌𝚔𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚊𝚛𝚜, 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚎𝚛𝚒𝚎 𝚊𝚝𝚖𝚘𝚜𝚙𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚛𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚛𝚎𝚊, 𝚎𝚌𝚑𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚜𝚘𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚌𝚘𝚛𝚛𝚒𝚍𝚘𝚛𝚜.
𝙷𝚎 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚜𝚔; 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚗 𝚗𝚘 𝚝𝚒𝚖𝚎.
𝙺𝚎𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚗𝚒𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚞𝚜.
𝚃𝚑𝚎 𝚞𝚗𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊𝚛 𝚜𝚞𝚛𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖, 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 (𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚟𝚊𝚒𝚕𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢 𝚒𝚗).
𝚄𝚛𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢, 𝚑𝚎 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚛𝚎𝚌𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚍𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚜𝚌𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚕𝚎𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚑𝚊𝚍 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚞𝚝 (𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝) 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍.
𝙳𝚛𝚊𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚞𝚛𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐𝚜, 𝚑𝚎 𝚘𝚋𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚛𝚎𝚊: 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚍𝚎𝚌𝚘𝚛𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚌𝚑𝚒𝚎𝚟𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜, 𝚌𝚎𝚛𝚝𝚒𝚏𝚒𝚌𝚊𝚝𝚎𝚜, 𝚙𝚘𝚜𝚝𝚎𝚛𝚜, 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚜𝚑𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚜𝚌𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚜𝚎𝚖𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚊𝚐𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚛𝚞𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚌𝚊𝚛𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚛𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝙷𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚛𝚗𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚗𝚎𝚠 𝚍𝚒𝚜𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚘𝚏 𝚝𝚛𝚘𝚙𝚑𝚒𝚎𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚍𝚘𝚣𝚎𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚎𝚡𝚊𝚖 𝚋𝚘𝚘𝚔𝚜, 𝚝𝚑𝚎𝚘𝚛𝚢 𝚙𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛𝚜, 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚙𝚒𝚎𝚌𝚎𝚜 𝚗𝚎𝚊𝚝𝚕𝚢 𝚏𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚊𝚕𝚙𝚑𝚊𝚋𝚎𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛.
YOU ARE READING
Kill the sound ~klance AU~
Fanfic𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊𝚛 𝚖𝚎𝚕𝚘𝚍𝚢 𝚍𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚋𝚢 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚛𝚞𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚒𝚊𝚗𝚘. 𝙰 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛𝚏𝚞𝚕 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊...