5

269 22 26
                                    


★★★

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★★★

Yemekhaneye girdiklerinde gözleri yavaşça etrafı yokladı. Yanında birbirini ittirip birbirlerine vuran Jay ve Heeseung odaklanma işini biraz zorlaştırıyordu tabi. Jay en son Heeseung'a vurduğunda yalpalayarak üstüme doğru geldi sırtımdan ittirilmemle hafifçe sendeledim.

''Ya bir rahat durun be''

Heeseung omuz silkeyeleyim önüme geçti ve sallana sallana bizim masaya doğru gitti arkasından ben ve Jay bakarken yüzümüzü buruşturduk ve peşinden gittik. Yemek tabağımı masaya bıraktığımda çaprazımda köşede duran Nishimura dikkatımı çekti her zaman olduğu gibi.

''Siz durun ben geleceğim''

Jay yemeğini yemeye başlamıştı çoktan ve başını sallayıp beni onayladı.

''Nereye gidiyorsuk baş başa yemek yiyorduk ne güzel''

''Hee kapa çeneni''

Yemek tabağımı masadan aldıkdan sonra rikinin yanına gittim tabağımı masaya bırakıp yanına oturdum kulaklıklarından biri alıp kendi kulağıma taktım.

Guns N'Roses- This i love.

Elimi masaya yaslayıp ona baktığımda uzun bir bakışma başlattığımı fark ettim. Kahve gözleri o kadar güzeldi ki saatlerde izlesem yine de vazgeçmezdim. O kahve gözlerin benim peşimden koştuğunu her hareketimi takip ettiğini bilmek daha da hoşuma gidiyordu.

''Neden geldin?''

''Sana geldim''

Saatlerce seni izlemeye seni dinlemeye geldim Nishimura.

Sesini çıkartmadı önüne döndü yemeğini yemeye devam etti. Ben ona bakmaya devam ettikçe yanakları kızardı, bembeyaz olan yanakları al al oldu gülerek onu izlemeye devam ettim bana döndü tekrardan;

''Yemeyecek misin yemeğinden yesene''

Gözüyle önümdeki tabağı işaret etti gülüp önüme döndüm.

''Yiyeyim bari.''

Yemeğimi yerken onu izlemeye devam ediyordum arada bana bakıyor sonra utana sıkıla gözlerini geri çeviriyordu yemeğine. İkimizde yemeklerimizi bitirdiğimizde şarkıyı kapattı ve kulaklığını aldı.

''Teşekkürler güzel bir öğle yemeği oldu''

''Konuşmadın bile ben Sunghoon''

Say Yes To Heaven! | HoonkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin