★★★
''Ya Hyung o öyle mi yapılır!''
Yeonjun'a karşı sesini yükselten Riki bir anlığına başlarında olan öğretmeni unutmuş ama o bağırdığı sırada çöken sessizlikten dolayı yavaşça başını kaldırmak zorunda kalmıştı. Kimya öğretmenleri tam karşılarında onlara bakıyordu şuan ve bu durum aşırı gericiydi!
''Zhang hocam! Bakar mısınız?''
Yeji'nin seslenmesi ile Riki ve Yeonjun'dan gözlerini ayıran öğretmen ile ikili derin bir nefes almış ve Yeonjun dönüp Yeji'ye göz kırpmıştı.
''Hem kimya dersinden hem de bu öğretmenden nefret ediyorum tamam mı sadece sesimi yükselttim öldürecek gibi baktı bana Hyung! Çok korkutucuydu.''
Riki'nin ağlamaklı taklidi ile küçük bir kahkaha attı Yeonjun. İkili gülüşe gülüşe Kimya hocalarının öğrettiği şeyleri yapmaya çalışırken karşılarında onları izleyen Sunghoon ve Soobin'den bir haberdi tabii.
★★★
11-E Sınıf grubu
Yeji:
Arkadaşlar herkese saygım var ama kimyacıya asla yok.
Chaeryeong:
Ya öğretmişsin işte derste bize niye yaptırıyorsun.
J-hope:
Katılıyorum şimdi bir şeyler patlayacak bir yerlerime bir şey olacak dikkat edin!
Liz:
Taehyung J-hope'a vuruyor çünkü mesaj yazarken beherglass'ı devirdi AEIÖPAEHAENOAAWH
Rei:
PUHAHAHAHA şunun vuruşa bak
Yeonjun:
Beyler ve Bayanlar sohbetinizi bölüyorum ama camdan Kimyacı görültü bırakın telefonları.
Changbin:
Boşa demiyoruz en büyük başkan Yeonjun başkan diye.
★★★
Yorgunluktan bitmiş bedenlerini sahanın etrafını sarmalayan demir yerlere bıraktılar Sunoo derin derin nefes alırken aynı zamanda Jungwon'un elinden su almaya çalışıyordı. Kimya derslerinden hemen sonra beden dersleri vardı ve sınıfın bir yarısı voleybol oynarken bir yarısı da futbol oynuyordu. Jungwon Sunoo Jake ve Riki bir süre sonra voleybol oynayanlardan ayrılmış ve Futbol oynayanları izlemek için oturmuşlardı. Riki giderken işi olduğunu ve hemen geleceğini söyleyip arkadaşını yalnız bırakmıştı şuan soluklanan üçlü aynı zamanda Riki'yi de bekliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say Yes To Heaven! | Hoonki
FanfictionCennete evet de. Say yes to heaven - Lana Del Rey