Kulaklarımda karamel makiyatonun "Aslında hiç bi' şey sandığın gibi değil, Canım çok acıyo' fazlasıyla yorgunum" sözleri sokakta yağmurun altında yürüyorum İstanbul sokaklarında. Eve hızlı bir şekilde gitmeye çalışıyorum ama yağmurun verdiği huzurla adımlarım yavaşlıyor kendimi şarkının ritmine göre hızlandırıyorum. Bir yandan da aklımda şu anda aile gündemimizde olan taşınma mevzusu var. Okullar daha yeni açılmışken ve dönem ortasındayken annemle babam birden taşınma kararı aldı. Yeni okul, yeni sıra, yeni öğretmenler, yeni olan her şey zaten burada düzenimi yeni oturtmuşken başka bir şehre gidiyoruz. Artık taşınmalardan çok sıkıldım, artık yeni insanların yüzlerine alışmaktan, yeni okullardan çok sıkıldım.
Düşüncelerimden soyutlanıp telefona baktım saat 19.02'yi gösteriyordu. Adımlarımı hızlandırıp eve hızlıca varmaya odaklandım. Kulaklarımdaki şarkının "şu an ölsem yeridir intihar düşünceleri yer ve bitirir beni " kısmı tam beni anlatıyordu. Şarkının sözlerinden rahatsız olup telefonumdan spotify uygulamasına girdim şarkıyı değiştirdim. Bizden geçti-artık sizden olmayacak açtım ve sokakta bir kaldırıma oturup şarkının sözlerini dinlemeye başladım yürümekten çok yorulmuştum otobüs durağının evimize bu kadar uzak olması benim suçum değildi ve ailem bundan dolayı beni suçlamıyordu da zaten. Aslında hiçbir konuda beni suçlamıyorlardı hatta umursamıyorlardı görmüyorlardı bile eve gün boyunca girmesem fark etmezlerdi bile neyse çok üşümüştüm kalkıp hızlıca eve doğru yürüdüm. Beş dakika kesintisiz yürüdükten sonra ev artık görüş alanıma giriyordu anahtarı çantamdan aldım ve kapıyı açtım. Eve girip üzerimdeki siyah montu ve siyah botlarımı ayağımdan çıkardım yarın bu evde olmayacağımız için botlarım ve montumla beraber odama doğru yürüdüm yarın erken saatlerde yeni evimize doğru yola çıkacaktık. Çantamı yatağımın başına koydum ve etrafta toplanacak bir şey var mı diye baktım üzerimdeki kırmızı kazağı ve koyu kot pantolonu çıkarıp valizden siyah eşofman ve siyah kelebek baskılı sweatshirti üzerime geçirdim kazağı ve kot pantolonumu yarın giymek için çalışma masamın üzerine koydum telefonumu alıp yatağımın içine girdim. Uyurken kılıfı olmayan yastığımın altına telefonumdan şarkı açıp koydum . "Bitti mi oyun? " diyordu Görkem Sağlam Elimden kayıp gider bak en güzel yaşlarım. diyordu. şarkılarda genelde kendimi bulduğum için şarkı dinlemeyi çok seviyordum aslında arkada fonda çalan notalar falan değildi şarkı benim için kendimi bulduğum sözlerdi her yerde herkesin dinlediği şarkıları dinlemeyi sevmiyordum genelde eski şarkılar veya yok denecek kadar az tanınan sanatçılar veya sanatçı grupları dinlemeyi seviyorum.
Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu ve ben buna karşı koymadım kendimi uykunun kollarına bıraktım.