1. BÖLÜM

14 1 0
                                    

Afra kızım uyan hadi!

Annemin bana seslenmesiyle hızlıca yataktan kalktım ve anneme doğru seslendim.

"Uyandım anne üzerimi değiştirip geliyorum."

Hemen çalışma masamın üzerindeki kırmızı kazak ve kot pantolonumu aldım ve üzerimi değiştirdim üzerimden çıkardığım siyah sweat ve eşofmanı geri valizin içine koydum telefonumu yastığın altından alıp saate baktım saat daha sabahın altısıydı hızlı hareket edip siyah montumu da üzerime geçirip annemin olduğu odaya doğru ilerledim.

"Hazırsan valizlerini bagaja koy sonra arabanın arka koltuğunda bizi bekle." dedi. Odamdan valizlerim ve botlarımı alıp kapıya doğru ilerledim valizleri kapının yanına koyup botlarımı giydim araba hemen kapının önündeydi bagajı açıp valizimi içine koydum ve arabanın içine girip torpidodan kulaklık aldım ve telefonuma bağladım telefonumdan rastgele bir şarkı açıp arkama yaslandım hala uykum vardı güneş daha doğmamıştı bile. Annemler dakikalar sonra arabanın içine girdi kulaklıkları kulağımdan çıkartıp babama" yol kaç saat sürer?" diye sordum iki veya üç saat süreceğini söyledi gözlerimi uzunca kırptım bu bizim aramızda anladım demekti. Madem bu kadar uzun sürecekti bende uyuyabilirdim. Arkama yaslandım ve kulaklıklarımı kulağıma geçirdim. Ve uyumaya çalıştım.

(3 saat sonra )

Uyandım ve hala yoldaydık uyumaya çalıştım ama olmadı gözlerimi açıp arabanın koltuğundan başımı kaldırmadan etrafa bakındım ve geri gözlerimi kapadım. Birkaç dakika sonra araba durdu ve annem ve babam arabadan indiler ben gözlerimi dinlendirmekte kararlıydım montumu üzerimden çıkarıp kafamın altına yastık yaptım birkaç saniye gözlerimi dinlendirdikten sonra annem ve babamın nereye gittiğini merak ettim ve gözlerimi açtım araba camının ardında 17-18 yaşlarında biri durmuş arabanın içine bakıp bana sırıtıyordu kaşlarımı çattım ve arabadan çıktım. Yüzümdeki ciddi ve sert ifadeyle baktım karşımdaki çocuğa öylece yürüyüp gitti. şaka gibi gelir gelmez deliler hastanesinden kaçmış kafayı sıyırmış insanların arasına atılmış gibi hissediyordum. Arabanın içinden montumu alıp üzerime geçirdim cebimden telefonumu çıkardım ve kulağımdaki kulaklıkları çıkartıp arabanın içindeki kutusunu almak için arabanın kapısını açtım.Kulaklığın kutusunu alıp kulaklıklarımı içine yerleştirdim ve kulaklıklarımı telefonumla beraber cebime attım. Arabanın kapısına yaslanıp etrafa bakındım annemler hiçbir yerde görünmüyordu. Telefonumu cebimden çıkartıp annemi aradım ve hangi ev olduğunu sordum. Evet evi çoktan almıştık annem ve babam defalarca geldi ama benim okulum ve ödevlerim yüzünden hiç gelmeye fırsatım olmamıştı. Bagajdan valizimi alıp annemin tarif ettiği iki katlı beyaz müstakil eve doğru ilerledim. Evin kapısından içeri girdim ve evi incelemeye başladım benim odamın eşyaları ve annemin yatak odasındaki yatak hariç dün her şeyi getirip eve yerleştirmişlerdi. Evin ilk katında mutfak salon ve tuvalet vardı mutfak Amerikan mutfaktı eve açık tonlar hakimdi çok hoş duruyordu camları uzun ve genişti merdivenlere doğru ilerleyip odamı bulmak istiyordum hala elimdeki valizle yürüyordum ağır ağır merdivenlerden çıkarken birden elimdeki valize bir el uzanıp elimden valizi aldı arkama baktığımda beni arabada izleyen çocuğu gördüm. Evet şok üstüne şok şimdi bu çocukla tanışmak zorunda olacağımı ve kesin evde bulunmasının annem ve babamla ilgili olduğunu düşündüm hızlıca kalan son 5-6 basamağı önden çıkıp bana sırıttı benim yüzümdeki sert ifadeye bakıp kaşlarını kaldırdı.

"Herkese böyle bakarsan arkadaş edinmen biraz zor olabilir ben Yalın." deyip elini uzattı gerçekten şaka gibiydi sinirden boğulcak gibi oldum tek düze bi sesle "ne işin var burda?" diye sordum kalan iki basamağı çıktım ve önünde durdum boyu 180-185 arasındaydı ben 163tüm ve yanında kendimi gargamelin yanındaki şirine gibi hissettim." Yan evde oturuyorum babamla baban baya bir samimi senin yaşlarında kızı varmış git tanış dediği için geldim ama pek yaşıtım değil gibisiin ufaklık." dedi ve yanağımdan makas aldı anlık refleksle eline tokat attım ve sırıttı evet SIRITTI!, YANAĞIMDAN MAKAS ALDI! VE BANA UFAKLIK DEDİ .

GEZEGEN -texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin