Şaşkındım hem tanımadığım bir çocukla karşılıklı olarak oturmuş sohbet ediyorduk hem de benden ona derdimi anlatmamı istiyordu bu neydi şimdi daha onu tanımıyordum bile beni dürtmesiyle daldığımı farkedip başımı kaldırıp ona baktım " konuşmaya niyetin yok anlaşılan" dedi tebessüm ederek. Ben de ufak bir gülmsedim ve konuşmaya başladım " farkındasın sanırım seni daha tanımıyorum " dedim göz kırparak "eee tanışırız gel buğün bize" deyiverdi. Neye uğradığımı şaşırdım ağızım açık kalmıştı sert bir tokat attım " şerefsiz " diyerek yanından uzaklaştım.
--------
Okulumun ilk günüydü ve hiç kalkasım yoktu. Gece hiç uyumamıştım babam yanıma geldiğinde uyuma takliti yapmış gittiğinde ise ağlamaya devam etmiştim. Saat 05.30'du kim kalkardı bu saatte. (tabiki de ben) Akşam eve geldiğimde kimseyle konuşmadan direk odama çıkmış kimse girmesin diye de kapıyı arkadan kilitlemiştim. Babam çoğu kez kapıyı çalmıştı fakat açmamıştım, tabi fırsat buldu cadı kadın o da geldi kağının eşiğinden bağırdı çağırdı ve gitti. Kapının tıklanmasıyla yatağıma yatıp yorganı üzerime çektim ve gözlerimi kapattım.
Babamın içeri girdiğini ayak seslerinden anlamıştım bu ses babamın uzun burunlu ıskarpininin sesiydi. " Hadi ama tatlım uyumadığını biliyordum her zaman ki neşenle kucakla babanı" deyince dayanamadım ve hıçkıra hıçkıra ağlayarak babama sarıldım. Babam benim ağlamama asla dayanamazdı " Özür dilerim kızım seni üzmek istemedim affet beni " derken sesinde pişmanlık vardı. " Hadi ama baba ben sana küsmem bilmiyor musun? " diyerek bir kahkaha attım. Evet ona kırgındım ama o pişmandı bunu görebiliyordum. Onu üzgn görmek beni çok fazla incitiyordu. Babam " Hadi koca bebek ilk günden okula geç mi kalacaksın? " dedi gülümseyerek. Bende " Yanımda olacaksın öyle değil mi? " dedim. " Üzgünüm tatlım buğün çok işim var sabah erkenden bir duruşmam var " dedi. Babamsız gitmek istemiyordum ama bunu ona belli etmedim. " Hadi ama koca bebeğin hazırlanma vakti" dedim. Tamam tatlım başarılar diyip anlıma bir öpücük kondurup odadan çıktı. Yatağımdan mutlu bir şekilde kalkıp maşamı prize takıp, Gülşen'den bangır bangır şarkısını açıp büyük bir zevkle gardolabımın önüne geçip kıyafet seçimine başladım. İsoanyol paça bordo pantolonum ve beyaz gömleğime karar kılmıştım. Maşamın ısınıp ısınmadığını kontrol ettikten sonra şarkı söyleye söyleye sa'ımı maşa yapmaya başladım. Saçlarımda bittikten sonra hafif bir makyaj yapıp evden çıktım.