SUÇ

6 0 0
                                    

Ertesi sabah Jacob beni kapının önünde bekliyordu.Babam odamın kapısını çaldı.
"Girebilirsin" diye bağırdım.
Babam " Lora kapıda seni bekleyen biri var adı Jacob muş" dedi ismini duyunca içim kıpır kıpır oldu içimde resmen kelebekler uçuşuyordu. Babama hemen yanıt verdim "Tamam baba hemen geliyorum"dedim.
Babam baş ucuma oturdu.İçimden
Offff olamaz babam yine o konuşmayı yapıcak şimdi yandımm.
" Bak Lora eğer böyle bir durum varsa bize söyle tatlım" dedi.Tabii benimde cevabım gecikmedi hemen " Hayırr baba böyle bir şey yok "dedim.Babam soruyu sorunca biraz utandım tabii yalan söylediğimden dolyıda kendimi baya kötüde hissettim ama ne diyecektimki bir düşüneyim * Baba ben Jacob dan gizli Jacob u seviyorum ama Jacobun Jacob u sevdiğimden haberi yok
Ahhh ne kadar saçmalıyorum bide bunu babamın yüzüne söylediğimi düşünsenize!
Her neyse Jacob beni aşağıda bekliyordu hemen giyindim biraz da makyaj yaptım kendi kendime " ahhh ben ne saçmalıyorum diye konuştum " hemen makyajımı sildim.
Aşağı indiğimde babamın Jacob u içeri aldığını ve onu sorguya çektiğini fark ettim.Hemen Jacob a işaret ettim kalk diye
Babamda "aaa sonunda geldin" dedi.Hemen atıldım" Hadi biz gidelim geç kalıyoruz " dedim.Babam" Biraz erke n değil mi?" dedi. Bizde Jacob la aynıı anda "Yooooo" dedik ve hemen çıktık.Yoldayken babama aynı anda yooo dememiz aklımıza geldi ve kahkahalar atmaya başladık.Birden aklımıza dünki olay geldi.Halâ merak ediyorduk kim bu SAMARA.
Okula vardığımızda sınıfı bir sessizlik bürümüştü. Herkez bize tuhaf tuhaf bakıyordu.Ders deyken sınıfa Bay Carl ( Müdür) geldi.Jacob CALOWAY ve Lora SANCHES ikiniz yanıma geliyorsunuz dedi.
Hemen müdürün odasına girdik. Müdür bize " Burada neden olduğunuzu biliyormusunuz?" dedi.Bizde " Hayır " diye cevab verdik. " Burada olma nedeniniz bir arkadaşınızın eşyasını çalma sebebi ile burada bulunuyorsunuz" dedi.Bizde Jacob la " Neeeee " diye bağırdık. " Biz böyle bir şey yapmadık" dedik. "Bakın yapıp yapmadığınızı bilemem ama Jacob un önceden aldığı cezalardan dolyı bide bu eklenince.. Jacob seni okuldan atmamız gerekiyorr " dedi. Tabii o arada çok şaşırmıştım.Hemen "Ama bunu biz yapmadık "dedik. Bay Carl " Bakın bundan emin olmamız için biraz araştırma yapacağız şimdi siz sınıfınıza gidebilirsiniz " dedi ve bizi sınıfımıza yolladı. Neden sınıftaki herkezin bize böyle baktığını şimdi anlamıştım. Birden aklıma " Jacob bilekliği çalınan kimdi" dedim. O da "Bilmiyorum"dedi. Koşarak Bay Carl ın yanına gittim." Bay Carl rahatsız ettiğim için özür dilerim ama bir şey soracaktım acaba bilekliği çalınan kişi kim öğrenebilirmiyim" dedim.Bay Carl biraz bekledikten sonra önündeki dosyadaki ismi okumaya başladı. " Adı Mary Consen" birden şaşırdım Mary mi iyide neden bize böyle bir iftira attı diye düşündüm ama bir fikrim yoktu.Dışarı çıktığımda Jacob beni bekliyordu. Jacob " Kim olduğunu öğrendinmi?" diye sordu bende "Boş ver dedim ama o söylemem için ısrar etti.
"Evet öğrendim ama önemli değil " dedim.
" Lora lütfen söylermisin "dedi.Bende
" Mary miş" dedim.Jacob çok sinirlendi bir hışınla koşmaya başladı. Arkasından bekle diye bağırsamda fayda etmedi hemen arkasından bende koşmaya başladım.Jacob sınıfa yöneeldi içeri pat diye girdi ve Mary nin kolunu sıkıca tutup koridıra doğru sürükledi Jacob " Sen ne yaptığını sanıyorsun "diye bağırmaya başladı.Mary de "Burada konuşmayalım senin yerine gidelim" dedi.Adeta yıkılmıştım Mary onun gizli yerini biliyormuş ben sanmıştımki burayı bir tek ben biliyordum.Birden suratım asıldı ama onları takip etmeye devam ettim.Yukarı çıktığımızda Mary "Onun burda ne işi var"dedi.Ben de "Ne demek onunda burada ne işi var ı farkettinmi bilmiorumda bu konuda bende varım senin gibi pisliğin yüzünden bende suçlu durumuna düşüyorum" dedim. Neee pislikmi kendimi o kadar kaybetmişimki acaba daha neler demişimdir ama bence haklıyımda zaten Jacob un yerini bildiğinden dolayuda çok sinirliydim.Mary konuşmaya başladı. "Evet sizin yaptığınızı ben söyledim çünki sizi kıskanmıştım" dedi.Hemen atıldım" Çok saçma " dedim.
" Yanınıza geliyorum beni tersliyosunuz hep başınızdan savıyorsunuz" dedi." Biz öyle bir şey yapmıyoruz daha doğrusu ben diyeyim ama yaptığın çok saçma böyle bir neden için bu kadar ağır bedelli bir suç niye işliyorsun " diye bağırdım çünki artık gerçektende sinirlenmeye başlamıştım." Sizden gerçekten çok özür dikerim "dedi.
"Başka söyleyecek bir şeyin var mı? ." dedim.
"Evet dünki korku tünelinde karşınıza çıkan kişi bendim" dedi. O an başımdan aşağı kaynar su dökülmüştü bağırmaya başladım.
"Laaan sen ne yaptığını sanıyorsun dün korkudan altıma yapıyordum "demedim tabbi onun yerine şunu dedim." Neeee " diye bağırdım " Ne demek o samara kılıklı kişi bendim biz dün ne kadar zor anlar yaşadık biliyormusun! " dedim.Sonraya doğru Jacob Mary nin kolunu sıkıca tuttu ve kulağına bir şeyler fısıldadı.Acaba ne söyledi çok merak ediyordum.Sonra Jacob bir hışınla aşağı doğru inecekken bana " Seni aşağıda bekliyor olucam " dedi. Bende tamam dersecesine kafamı salladım.Bu arada Mary yi de sıkıştırmanın tam zamanıydı.Hemen sorguya çektim"Mary şunu çok merak ediyorum senin içinde sorun yoksa Jacob la aranızda ne oldu? " diye sordum gerçi sorun olup olmaması umrumda değildi. Mary derin bir nefes aldı " Bak Lora biz eskiden Jacob la çıktık" dedi.O an kalbime sanki biri bıçak saplanmış gibi hissettim birden hüzünlendim ama hüznümü Mary ye belli etmemeye çalıştım ama galiba başaramamıştım.Mary" ama çok uzun sürmedi zaten Jacob pek benden hoşlanmıyordu" dedi.Mutlu olmaya çalıştım ama hala bir hüzün vardı içimde "Bu arada anlamadım sanma sen Jacob tan hoşlanıyorsun" dedi.Birden utandım bunu itiraf edemezdim birden atıldım" Hayıır saçmalama biz Jacob la arkadaşız " dedim ama galiba Mary yi pek ikna edememiştim.
Demekki Jacob bundan dolayı Mary den hoşlanmıyormuş.Mary " Bak anlatmak istemiyor olabilirsin ama ben senin Jacob u sevdiğini biliyorum ama merak etme sırrın benimle kalıcak " dedi. Az da olsa rahatlamıştım.Sonra Mary le aşağı indik Jacob beni kapıda bekliyordu.Jacob la birlikte Mary yi Bay Carl ın odasına kadar götürdük ve Mary her şeyi Bay Carl a bir bir anlattı.Mary nin işi bittikten sonra hep beraber sınıfa gittik.Sınıfa girdiğimizde kendi yerime gidecektim ama Jacob beni kendine doğru çekti ve bana " Artık burası senin de yerin " dedi.Ben de mutluluğumu belli etmeden tamam dercesine başımla onayladım.Beraber sıramıza giderken masanın üstünde iki tane not bulduk ikimizde çok şaşırmıştık hemen içini açıp baktık ikisinin içindede aynı şey yazıyordu "İKİZDE HESABINI VERECEKSİNİZ" diye bir not vardı. Aşağısındada isimlerimiz yazı ordu . İsimlerimizin üstü bir kırmızı kalemle çizilmişti.İkimizde çok şaşırmıştık ben birden kötü oldum ve bayıldım. Uyandığımda revirdeydik bir yanımda Jacob yanımda uyanmamı bekliyor bi yandanda hemşire serumumu takıyordu.Uyandığımı fark eden Jacob "Lora sen iyimisin? " dedi.Bende " İyi olmasına iyiyimde bana ne oldu " dedim.Jacob" notu okuduktan sonra bayıldın dedi.Son anda hatırlamıştım .Bayılmam gayet normal di.
Bu hasta halimle ve korkmuş bir şekilde daha fazla okulda kalamazdım hemen eve gittim. Jacob olanları aileme anlatmamamı söyle anlatmıyacaktımda.. Jacob bu notu yazanı bulacağını söyledi ve
....   BENİ ÖPTÜ.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YİNE O TUHAF ŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin