duyuru!

190 30 18
                                    

Merhabaa

Niye bilmiyorum ama bir açıklama yapmak istedim fic hakkında

Ficde tam olarak haklı bir taraf yok aslında.

Haklı olan taraf kişiye göre değişe biliyor. Yani bazıları Chan yaptıklarında pişmandı affedilmesi gerekiyordu falan diye bilir. Bazılarınızsa Chan o kadar şey yaptıkdan sonra affedilmemeli diye bilir.
Yada bazılarınızda benim gibi iki tarafı haklı ve ya haksız bula bilir.

Seungminle Chanın geçmişine gelirsek bundan bir sene önce Seungmin Chana olan aşkını itiraf ediyor ve Chan onu redd edib üstüne dalga geçiyor ve hatta Seungmune zorbalık yapmaya başlıyor bu yüzden de arkadaşları kendisinden git gide soğuyor.
Ancak sonradan Chanın Seungmine karşı olan hissleri değişiyor ve Seungmininde kendisini hala sevdiğini düşünerek açılıyor ama beklediğinin aksine Seungminden redd yiyor. Sonraysa bir hafta sonra Hyunjin ve Seungmin sevgili oluyor.

Burda bazılarınız Seungmin hala Chanı seviyorsa neden Hyunjinle sevgili? Hyunjini kullanıyormu? Diye sora bilir.
Seungminin Hyunjini kullandığı falan yok ona cidden aşık fakat ilk ve imkansız aşkı Chanı da unutamıyor. Kalbinde yeri hala ayrı. Tıpkı Seungmininde ficde söylediği gibi
İlkler her zaman özeldir
Nolursa olsun unutulmaz. Bu yüzdende hala içimde bir yerlerde ilk aşkına kavuşmak istiyor. Umarım şimdi Seungmini daha iyi anlamışsınızdır.

Bu arada bu fic sayesinde içimdeki gizli hyunmin shiperi de açığa çıkardım DMFISIGLÜ

Fici _elixire_empire bebeğime özel yazdım. Umarım beğenmiştir.

Yeni ficler için beklemede kalın!!

Görüşürüz!

Han nehri✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin