Yazardan.
O gece iki gencinde hayatı tamamen değişti. Biri yaşadığı acılara dayanamayarak, pes etmiş ve hayatına son vermişti. Diğeri ise ondan farklı olarak tüm acılarına göğüs germiş ve nihayet hayatında yeni bir sayfa aça bilmişti.
Birinin hayatının son bulduğu an diğerinin hayatı başlamıştı...
Biri için ışıklar kapandığında diğeri için yeniden yanmıştı tüm ışıklar...
Üzgünmüydüler?
Evet fazlasıyla iki tarafda aynı şeyleri yaşamıştı, fakat arada oldukca fazla olan bir zaman farkı vardı. Hep derler ya ' Zaman her şeyin ilacıdır' belkide öyleydi ama unutukları bir şey vardı.
Zaman bazen ilaç yerine o ilacı kullanmanızı gerektiricek bir yarada ola bilirdi...
Zaman sizden birini aldığı gibi size birini de vere bilirdi.
Tıpkı bazılarının hem yarası hem de ilacı olduğu gibi.
İki genç de suçluydu bu hikayede. Biri fazla geciktiği için diğeriyse fazla acele ettiği için...
Her zaman her şeyin masallardaki gibi olmadığının ikiside pek ala farkındaydı. Bu yüzden de hazırlıklıydılar bu kötü sonlarına... aşklarının bu kadar kötü bitmesine... duygularının her zaman karşılık alamıyıcağını biliyordular.
Onları cesur yapanda buydu zaten. Bunca şeyi bilmelerine rağmen asla duygularını inkar etmemeleri.
Aşk her zaman her kesin paylaştığı bir hikayedir...
Bazılarının hikayesi iyi biterken bazılarınki mümkün olabilicek en kötü senaryoyla biterdi. Tıpkı bu ikilininki gibi.
Biri gülerken, diğeri ağladı. Biri uyurken, diğeri düşünmekten kafayı yedi. Biri eğlenirken, diğeri acı çekti. Biri yaşamak isterken, diğeri ölmeyi diledi. Sonra aradan zaman geçti ve yerler değişti. Artık diğeri gülerken biri ağladı. Diğeri uyurken, biri düşünmekten kafayı yedi. Diğeri eğlenirken, biri acı çekti.
Ve en önemlisi diğeri yaşadı fakat biri öldü...
İkiside bir biri için sonsuza kadar var olucaktılar. Sonsuza kadar bir birilerine karşı olan aşkları ve özlemleri bitmiycekti. Diğerinin atmaya devam eden ve birinin ölü kalbinde aşkları kendi yerini her zaman koruyucaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Han nehri✓
FanfictionHer gün daha fazla güzelleşiyorsun ve bunun bana acı vermekten başka yaptığı bir şey yok [Kim Seungmin × Bang Christopher Chan]