Previously...
MS: Sab thek han?
Santu: (idhar udhar dekhti hai) G MS sab thek han..
MS: Thank God! Chalye KS ko hospital lekar chalte han..
Madamsir Part 5
"MS gari drive karti han, or KS ko agey front seat per bethati han..or billu or Santosh ko wapis lucknow janey ka bolti han, ke woh jakar phuspa g ko batade ke KS milgaye han.."
MS: (gari drive karte hue) KS hum ap ko kuch nahi honey denge...ap ankhen khuli rakhen...hum thori hi deer mein bas hospital pohanch jayenge...
MS: "bar bar KS ki taraf dekhti han or gari ki speed barhati han"
"MS...KS ko lekar hospital pohanchti han..."
Hospital mein
MS: (chilatey hue) Doctor! Doctor!
Doctor: G bataye.
MS: (pareeshan hotey hue) dekhiye Doctor inhy kya hua hai?
Doctor: (check karte hue) inki halat tuo buhat serious hai...nurse inhy foran ICU mein shift karden..
MS: Hum bhi andar ayenge..
Doctor: Dekhye madam ap andar nhi asakti...please baat ko samjhye...ap bharosa rakhiye hum pori koshish karenge..
"MS ICU ke bahar bethi hue hoti han...woh buhat zayada pareeshan hoti han..or KS ke lye dua kar rahi hoti han"
"Kafi deer baad doctor icu se bahar atta hai.."
MS: Kya hua doctor? Kaisi han KS?
Doctor: Dekhiye...unki halat bilkul thek nahi han...gas lungs ko buhat zayada damage kar chuki hai...
Doctor: Abhi humey O negative blood group ki zarorat hai, or woh hospital mein available nahi hai..apko blood ka intezam karna hoga.
MS: (foran se) Doctor...ap hamara blood le lijye...hamara blood group bhi O negative hai..
Doctor: Tuo phir aye...Nurse inka blood ley lijye..
"MS.. KS ki taraf nami bhari ankhon se dekhti han..or dil mein sochti han.."
MS: "KS hum apko kuch nahi honey denge...ap ko uthna hi hoga...hamari khatir, phuspha g ki khatir...please KS ankhein kholye.. "
"Blood deney ke baad MS room se bahar ajati han..phir thori hi deer baad doctor ICU se bahar attey han.."
Doctor: Apkey lye 2 news han..aik achi khabar or aik buri khabar...
MS: Achi khabar kya hai? doctor...
Doctor: Achi khabar yeh hai ke ab KS khatry se bahar hai.
"Yeh sunkar MS ke chehre per smile ajati hai"
Doctor: Lykin buri khabar yeh hai ke unhy kab tak hosh ayega, hum kuch keh nahi saktey...or is duran unki tabiyat dobara kharab honey ka bhi khatra hai..
"Yeh sunkar MS buhat udaas hojati han"
MS: (doctor se) Kya hum abhi unsy milsaktey han?
Doctor: G, ap jasakti han.
"MS room mein jati han, enter hotey hi KS ki taraf nami bhari naghahon se dekhti han...or ah-hista, ah-hista agey barhti han..or pass parey stool per beth jati han"
MS: (udaas ankhon se) KS apko yaad hai? apny humsy wada kiya tha..ke ap humey kabhi akela nahi chorengi...dekhye KS hum akeley parh rahey han..uth jaye na..apki MS apko bula rahi han...
"Yeh boltey hi MS ki ankhein bhar atti han...or MS ke anso KS ke hath per girney lagtey han...anso girtey hi aysa lagta hai ke KS apni MS ko rota hua nahi dekh sakti or unkey hathon ki ungilayan ayse murney lagti han..jaise MS ka hath pakar rahi hon.."
"aysa lagta hai jaise MS ke rone se KS ko buhat taqleef horahi hai"
"Rote Rote MS ka dheyan KS ke hathon ki taraf jata hai.. MS KS ke hathon ki movement dekhney ke baad..."
MS: (jaldi se khare hokar chilati han) Doctor! Doctor! "MS ki awaz sunkar nurse bhagti hue atti hai"
MS: (nurse se) Please! doctor ko bulaye...dekhye KS ko hosh araha hai...please jaldi kijye..
"Nurse doctor ko bulaney chali jati hai.."
MS: (KS se) KS doctor bas abhi arahey han...ap himmat rakhye..
"KS ka sans ahysta ahysta pholne lagta hai...itni deer mein doctor bhi ajata hai..doctor ke treatment ke baad KS normal hojati han...or unhy hosh ajata hai"
Doctor: (MS se) Ab yeh bilkul thek han...24 ghante under observation rakhney ke baad hum sham tak inhy discharge kardenge..
MS: "KS ke pass jati han, or unka hath pakar leiti han"
KS: MS! Humny apsy bola tha na..hum apko kabhi akela nahi chorenge...
MS: (hastey hue) Han..Han..KS apny apna wada nibhaya hai...ab bas ap dicharge hojaye or hum ghr chalte han..
" 24hrs baad KS discharge hojati han or MS or KS dono thaney chaley jatey han...."
"Ab agey kya hoga....kaisey MS or KS milkar us gang ko pakrengi?"
"Comments mein zaror batana ke kaisey laga...."
ENJOY GUYS!
Written by: Video-diary
Vote for this part if you like it & Follow me for more exciting parts...
YOU ARE READING
KAREENA FRIENDSHIP (Aik Naye Dastaan)
FanfictionIs story mein KS or MS aik buhat barey gang ko pakarti han...or KS hospital mein admit hojati han...akhir kis wajah se janney ke lye...READ FULL STORY... Original Content; ©Copyright by @Video-diary.