PART # 1

659 33 3
                                    

 MADAM SIR PART #1

"Madamsir team thaney mein kam kart rahi hoti hai...Madamsir thaney mein enter hoti han..."

Whole Team: Jai Hind Madamsir...

MS: Jai Hind...

MS: Kaisi han ap Karishma SIngh...

KS: Hum thek han...MS...Ap kaisi han?

MS: (smile kartey hue) Hum bhi thek han...

"Abhi MS or KS ke darmiyaan baat chal hi rahi hoti hai...ke Iqbal bhagtey hue thaney mein atta hai..."

MS: (heerani se) Kya hua Iqbal?

Iqbal: (hanptey hue) Woh...Woh...Woh..MS koi bahar billu ko maar raha hai...

KS: (gussey mein) Amma! Kon topa insan hai woh...kiskey jindagi se sambandh kharab chal rahey han...

MS: Chalye...KS chal kar dekhtey han....

KS: Chalye MS...

"Phir MS or KS dono thaney se bahar jatey han..."

MS: (pareshaan hotey hue) Yeh Kya horaha hai...

"Dono ne billu ki taraf dekha...woh larka lagatar billu ko maar raha tha...Yeh dekh kar MS KS ko ishara karti han...ke jaye KS..."

"KS...jati han or phir tuo ap sab jantey hi han...KS ka bhukal..."

"KS ne larkey ko collar se pakra or MS ke samney lakar khara kardiya..."

Larka: (gussey mein) Dekhiye...madam...ap yeh acha nahi kar rahi han...Hum bata rahey han apko...yeh buhat bhari pareyga...

KS: Amma! Tum ho kon?

HINT: "Lrka aik gang ka hissa hota hai hai...or uska name "ranjeet" tha..."

MS: (gussey mein) Kyon maar rahey the tum billu ko?

Ranjeet: (billu ki taraf ishara kartey hue) Ap issy pochiye na ma'am...

KS: (billu ki taraf dekhtey hue) Kya bey billey...Kya kiya tumny?

Billu: Madam...humny kuch nahi kiya...Yeh koi aam admi nahi hai...yeh aik buhat barey gang ka hissa hai...Mujhy inkey khilaaf saboot mila tha...Main woh saboot ap logon ke pass hi la raha tha...ke raastey mein isny mujhy pakar liya...or mujhsy saboot hasil karney ki koshish karney laga...

KS: (billu se) Kahan hai saboot?

Billu: (Jaib mein hath daltey hue) Han...abhi dekhata hon...

"Billu jaib mein usb dhondta hai...lykin eoh ussy kahi nahi milti..."

KS: Koi baat nahi...Ab issy tuo hum apney tareeqa se niptengey...

KS: (Ranjeet ka collar pakartey hue) Amma! Ab jaldi jadli dab ugal do ...warna...hum agr hum apni per agaye na...tuo tum baari dikkat mein ajaogey...Cheta Rahey Han...

"Ranjeet KS ki taraf ghor kar dekhta hai... MS yeh sab dekh rahi hoti han..."

MS: KS...issy chor dijye...hamarey pass iskey khilaf koi saboot nahi hai...

KS: Per MS...

MS: Karishma Singhhh.....

"Phir...KS MS ki atarf gussey wali nazron se dekhti han... lykin phir...MS ki baat mantey hue...majbooran... ranjeet ka collar chor deiti han...or woh itratey hue...wahan se chala jata hai..."

KS: (gussey mein billu se) Tum tuo beta chalo anadar....

"Phir...MS or KS thaney ke andar chaley jatey han... billu bhi dartey hue thaney ke andar jata hai..."

"Dosri taraf bahar iqbal or badnam billu ka mazak ura rahey hotey han..."

Badnam: (iqbal se) Aj tuo yeh gaya...

Iqbal: (hastey hue) Han badnam bhai... ab tuo billu ko Karishma madam se koi nahi bacha sakta....iski tuo shamat pakki...

"Phir dono talli maar kar hassney lag jatey han..."

To Be Continued..

ENJOY GUYS

"Comments mein zaror batana ke kaisa laga..."

KAREENA FRIENDSHIP (Aik Naye Dastaan)Where stories live. Discover now