PART # 2

455 27 3
                                    

Previously...

KS: (gussey mein billu se) Tum tuo beta chalo anadar....

"Phir...MS or KS thaney ke andar chaley jatey han... billu bhi dartey hue thaney ke andar jata hai..."

PART # 2

Thaney ke andar

KS: (gussey mein) MS apny humey kyon roka?

MS: Dekhiye KS...shant hojaye... ap baat ko samjhney ki khoshish kijiye...hamarey pass uskey khilaaf koi saboot nahi tha... hum aysey ussy nahi pakar saktey the...

"Phir KS gussey mein thaney se bahir chali jati han..."

Phuspag: MS...apko tuo pata hai na inky gussey ka...

MS: (pareshaan hotey hue) Han...Phuspag hum jantey han...

"Dosri taraf bahar iqbal or badnam ko woh usb zameen per pari hue mil jati hai... jo laraye ke waqt billu ki jaib se gir gaye thi..."

Next Day

"Agley din...subah KS thaney ke andar ja rahi hoti han... iqbal or badnam KS ko roktey hue.."

Iqbal: Madam...Madam..

KS: (gussey mein) Kya hai bay... dekho hamara dimagh waysey hi buhat kharab hai... humsy koi fazool baat mat karna..

Badnam: Ary madam... abhi apko badnam special chai pilata hon...

KS: (badnam ko chamat martey hue) Kam hi baat hai tuo bolo... nahi tuo hum jaye..

Iqbal: (usb dekhtey hue) Yeh dekhiye... madam... humey kya mila...

KS: (usb pakartey hue) Amma! Yeh tuo wohi saboot hai... jo kal billu laya tha... us gang ke khilaf...

"KS foran se billu ko call milati han..."

On Call..

Billu: Hello! Billu the spy speaking...

KS: Billey! jaldi se humey pass waley coffe shop per millo..

Billu: Ok... Billu the spy...coming... Over and Out...

Call End...

COFFEE SHOP PER..

KS: (billu ko usb dikhatey hue) Billey! Yeh dekho...Kya yeh wohi USB hai?

Billu: (heeran hotey hue) Ary han...madma... yeh apko kahan se milli...

KS: Woh...sab choro... issy chalao...

"Billu usb phone mein laga ar on karta hai... Usb ke andar aik video hoti hai...jismein weapons ki dealing horahi hoti hai..."

KS: (gussey mein) iski maya... ki... (table per hath marti han)

"KS... uss gang ke addey per janey ke lye... gussey mein shop se bahar nikal jati han.... billu KS ko akeley janey se rukney ki koshsih karta hai... lykin woh nahi rukti..."

Dosri Taraf

"Phuspag thaney mein atti han..."

Phuspag: Jai Hind...MS..

MS: Jai HInd... Phuspag...

MS: (heerani se phuspag se) KS nahi aye apkey sath?

Phuspag: (heerani se) Karishmag... nahi aye kya? Woh tuo ghr se kab ki nikli hue thi... thaney ke lye...

 "Phuspag ke yeh baat sunkar...MS soch mein par gaye... ke phir KS abhi tak thaney kyon nahi aye..."

"Abhi...MS soch hi rahi hoti han.. ke billu thaney atta hai.... or MS ko sari baat batata hai... or batata hai ke KS gundon ke addey per akeli hi chali gaye han..."

"Yeh sunkar MS buhat pareshaan hojati han..."

MS: (foran se) Santosh Sharma jaldi se KS ki location track kijye or humey bataye...

"Santosh sharma foran se pareshaan hotey hue... location track karti han..."

MS: Cheetah Chaturvedi... jaldi gari nikaliye...

Cheetah: G Madamsir...

MS: Santosh Sharma ap humey location batati raheyega..

Santu: G MS..

Phuspag: Madamsir... hum bhi apkey sath jayengey...

MS: Nahi... phuspag.. wahan khatra hosakta hai... Ap santosh sharma ke sath rahiye... hum wada kartey han ke hum KS ko sahi salamat wapis lekar ayengey...

"Phir Phuspag udaas hotey hue... MS ki baat maan kar thaney hi ruk jati han..."

Dosri Taraf 'Addey Per'

"KS gundon ke addey per pohanchti han... wahan buhat sarey gundey hotey han... or phir KS ka bhukal... KS sabsy larti han... mgr.. peechey se koi gunda unkey sir per hamla kar deta hai...or woh behosh hojati han... "

"Gundey wahan se apna sara saman lekar bhag jatey han.... or  KS ko bhi apny sath le jatey han..."

In Car:

Santu: MS... location band hogaye...

MS: (pareshaan hotey hue) Kya... acha... unki last location kya thi?

Santu: Shahar se bahar aik godam mein...

"MS jeep ki speed barhati han... or godam ki taraf jati han.."

To Be Continued

ENJOY GUYS

"Comments mein zaror batana ke kaisa laga.."

KAREENA FRIENDSHIP (Aik Naye Dastaan)Where stories live. Discover now