8.časť-Ide sa do svätyne?

9 1 0
                                    

Keď som bol v kaštieli roswalla povedali my aby som išiel do svojej izby ktorá sa nachádzala oproti Subaru, našťastie mu envy pomohla zaktriť čarodejnícký smrad aby nevedeli že som s kultu.Ležím na posteli zo zatvorenými očami a rozprávam sa s ENVY.
(V hlave)
Ja:Hej ENVY?
ENVY: Áno môj milovaný?
Ja:Pred tým som mal pocit že do mňa niečo vstúpilo ale neviem čo,tak sa ťa chcem na to spýtať.
ENVY:Oh,no to sa s tebou spojil čarodejnícky faktor lenivosti.
Ja: Lenivosť?
ENVY: Áno.
Ja:Tak čo táto lenivosť robý?
ENVY: Môžeš použiť neviditeľné ruky, podobné mojim ktoré  ale nikdo ich nemôže vydieť,okrem teba a Subaru.
Ja: Dobre a ako ich urobím?
ENVY: No tá to ti nemôžem odpovedať.

Skúsil som rozmýšľať ale rozhodol som sa že pôjdem nájsť Subaru a skontrolovať situáciu.Ale predtým som si svoje oblečenie premenil na krátke čierne tepláky a čierne tričko.
Ja:Tak a poďme ho hľadať.
Nasiel som ho vonku pri kočiari spolu s chlapíkom v zelenom oblečení ako sa rozprávajú.
Ja:Hej Subaru kde sa všetci tak ponáhľajú?
Subaru:Ide sa za Roswallom do nejakej svätyne.
Ja:A kdo ti to povedal?
Subaru:Jedna zo skúšok ktorá bola poslaná.Vola sa Frederika.
Ja:Okay.
Subaru:Chcel by si ísť?
Ja'Pokial pôjdem neviem kde má zoberú ale pokiaľ nepôjdem nemohol by som sa dozvedieť viac o tomto kráľovskom výbere ktoré mi prezradilo evanjelium a ešte plus, budem vedieť aký sú silný aby som ichtnepodcenil.
Ja:Dobre, idem s tebou Natsuki Subaru.
A stým sme si podali ruky.

Ja v Re:ZERO Where stories live. Discover now