6.časť-V Tábore Emília

7 1 0
                                    

Keď ma Subaru zobral do tábora Emília, išli sme do Róswalovho kaštieľa.
Po ceste mi Envy niečo hovorí.
Envy (v hlave): Mathew doporučujem aby si znížil miazmu ktorá ťa pokrýva, aby si nemysleli že si kultista.
Ja(v hlave):Dobre.
Po asi dvoch hodinach sme sa dostali do kaštieľa ktorý bol obrovský.
Ja(v myšlienkach): Panebože naživo to vyzerá úplne inak ako v tom anime ale bude tu problém pretože tá slúžka má bude podozrievať hlavne kvôli môjmu oblečeniu.
Ram:Barusa nesikovný ako vždy.
Subaru:Raaam, prestaň.
Ram sa zrazu pozrie na mňa práve keď vystupujem s koča.
Ram:Kto je to Barusa.
Subaru:To je Matúš, ktorý je cestovateľom a bol v transporte v ktorom bola Emília.
Povie.
Ram: Vyzerá ako jeden z tých kultistov.
Keď sa na mňa všetci pozreli povedal som rozčúlene.
Ja:Čo máte furt s tým že som nejaký kultista neviem čo to je ten kult alebo čo to je?To si myslíš že keď ma na sebe svoje cestovné veci že som nejaký kultista ale čo?Uz sa má to pýtal jeden ritier v dedine  Irlam a bol som zmätený že čo to je ale vážne keď mi tak trocha ten ritier povedal čo je ten kult povedal som mu pravdu a poviem to aj tebe slúžka!Nie som žiadny kultista.
Ram:Ale čo to oblečenie?
Ja:Si hluchá*prístupim k nej bližšie*povedal som že je to moje cestovné oblečenie.To je tak ťažké to pochopiť!?
Subaru pov'Ježis taký rozčúlený je tento človek ale vyzerá ako ty z kultu.Len dúfam že vidu spolu dobre.
A tak sa náš hrdina nechtiac priplietli k Subaru a jeho príbehu.

Ja v Re:ZERO Donde viven las historias. Descúbrelo ahora