Ja:Sakra kde to som?A prečo mám na sebe oranžovočiernu súpravu a čierny plášť.A prečo som hriešny arcibiskup a čo to mám v plášti?
Náš hrdina si skontroluje všetky vačky a vytiahne divnú čiernu knihu.
Ja:Čo to sakra prečo mám evanjelium ktoré majú všetci arcibskupy hriechu?!
Envy: Pretože si môj jediný arcibiskup a budeš navždy jediný.
Ja:E.Envy ako sa máš v mojej hlave?
Envy: Pokiaľ som stále s tebou môj milovaný tak som v pohode a len aby si vedel môj milovaný som s tebou spojená dušou a telom takže máš aj môj faktor závisti takže by predpokladalo že máš dva čarodejnícke faktory a tu sú pýcha a závisť.
Ja:Dobre,mohla by si mi povedať kde presne som a aká udalosť sa stala?
Envy: Jasné môj milovaný.Takže si v lese na území pána roswala niekoľko míľ od dediny irlam kde sa satelin milovaný chystá poraziť arcibiskupa lenivosti Petelgeusa a neboj sa moja láska, môžeš si robiť čo chceš.
Ja:Dobre Envy idem sa trocha že zapojiť do udalosti.
timeskip 1 hodina
Ja-Prečo je sakra tento les dlhý?Prečo zrazu..
Ja:Ahhhh
Náš hrdina si nevšimol že pred ním je menší okraj . Okraj cez ktorý spadol.
Ja:Au to sakra bolelo, kdo sakra dal útes uprostred lesa!
Nevšimol si že sa naňho pozera divný zelený človek.
???Vytaj veriaci v lásku.
Keď sa na tych dvoch pozrel nemohol uveriť koho vidí.
Ja-Ach sakra prečo práve oni dvaja,no počkať.Nie je to tá slučka kde Subaru zabije Petelgeusa?A sakra.
???Nie si náhodou pýcha?
Naša postáva sa postavila a autoritatívne povedala.
Ja:Nemal by si sa najprv predstaviť lebo je to neslušné keď sa niečo pýtate bez predstavenia?Je to porušovanie môjho práva.
???Ach odpusť moji lenivosť som hrozný.Ach láska, láska láska.(bucha si hlavu o stenu jaskyne).
??Ach ano predstavienie.
Ukloní sa.
???Moje meno je Petelgeusa Romane-Conti hriešny arcibiskup kultu čarodejníc zastupujúci lenivosť, Deus!
A vy?
Ukazuje na mňa.
Mierne sa uškrniem.
Ja: Zdravím vás Petelgeusa Romane-Conti,moje meno je Mattew Pride hriešny arcibiskup zastupujúci Pýchu.
Poviem.
Petelgeusa:Ach pýcha?Si to ty ty si pýcha?
Ja: Áno som pýcha.
Petelgeusa: Konečne si tu.Po 400 rokov sme kompletný, máte evanjelium ako dôkaz lásky?
Ukazujem čiernu knihu.
Petelgeusa:Áno je to pravda si skutočne pýcha.
Ja: Počkajte moje evanjelium my niečo hovorí.
Čítam evanjelium.
Petelgeusa:Čo sa tam píše.
Ja-Prečo je taký nedočkaví?
Ja:Je to správa od našej milovanej čarodejnice ale je to len pre mňa a prosím už sme predsa kolegovia arcibiskupi môžme sa správať viac priateľský.
Petelgeusa:Och áno ale najprv musím to oznámiť všetkým arcibiskupom že sme našli pýchu a vidím že si už prešiel skúškou byť arcibiskupom,môj mozog sa chveje!
Privolá sú jedného svojho lokaja
Petelgeusa:Ty, choď oznámiť že hriešny arcibiskup pýchy je tu so mnou a je pripravený mať miesto v našich radoch.
A odíde
Ja:Dobre Petelgeusa vyzerá to že toto je zbohom zatiaľ, musím už ísť.
Petelgeusa:Ach áno nech ťa láska vedie.
S tým sa hriešny arcibiskup kultu čarodejníc zastupujúci lenivosť a hriešny arcibiskup kultu čarodejníc zastupujúci Pýchu sa vybrali vlastnou cestou.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ja v Re:ZERO
Ficção CientíficaNáš hrdina je posadnutý čarodejnicou závisti a nievie čo ho čaká v tom novom svete. Re Zero není moje je to len fanfikcia, budú tam určite gramatické chyby tak sa ospravedlňujem a nejaké veci sú vymyslené