Pov:[T.I]
-A jaką?
-W Fazber Fright na nocną zmianę.-powiedziała i pokazała mi ulotkę o pracę.
,,Fazber Fright ul(wymyśl) potrzebny nocny stróż stawka 500 zł za tydzień"
-Co 500 zł za tydzień?
-No to co zgłosisz się?
-Wsumie czemu nie.-powiedziałam.
-No to leć jak chcesz tam pracować.-powiedziała Vanessa kładąc swoją rękę na mój bark.
-Dobra dzięki Vanessa jesteś najlepsza.-powiedziałam biorąc tą ulotkę od niej a ona w tym czasie zdjęła swoją rękę z mojego barku.
Vanessa szła do klatki a ja wsiadłam do mojego białego audi (sr musiałam moja nauczecielka bioli, gegry i wdż ma taki) i odjechałam.
>>>Time skip w domu strachów<<<
Podjechałam pod dom strachów chociaż z zewnątrz wyglądał jak by miał się zawalić.
Weszłam do środka dużo wsumie nastolatków tam było. Wyglądało to jakby nie było zadbane ale to przecież dom strachów i musi tak wyglądać. Jak się tak rozglądałam wpadłam na jakiegoś mężczyznę wyglądał na starszego ode mnie o jakieś 4 lata. Był wyszy i miał czarne włosy.
-Dzień dobry nic Pani się nie stało?-spytał czarno włosy.
- Nie. A wiedział by Pan gdzie jest biuro szefa?
-A w czym Pani mogę pomóc?
-Bym chciała zgłosić się o posadę nocnego stróża.-powiedziałam-*Pewnie szef*-pomyślałam.
-Dobrze niech Pani wypełni tylko formularz i panią przyjmę.-powiedział.
-Dobrze.
I poszliśmy w stronę biura.
>>>Time Skip po wypełnieniu papierów<<<
-To by było wszystko strój dla Pani będzie czekać w biurze i będzie Pani pracować od 12.00 do 6.00 rano.
-Zrozumiano dziękuję do widzenia.-powiedziałam i wyszłam od szefa. Odrazu poszłam zwiedzić dom strachów. Kiedy skręciłam w korzytarz z maską kurczaka siedział tam zielony królik tak jakby zgniły.
-*To pewnie ozdoba*-pomyślałam i poszłam dalej.
Pov:Springtrap
Siedziałem tak chyba od szóstej rano chciałem się przejść ale usłyszałem dźwięk otwieranych drzwi od szefa placówki.
Zobaczyłem bardzo sexowną kobietę i spojrzała na mnie myślałem że zemdleję. Była bardzo sexy albo ja jestem bardzo zboczony.Dzisiaj dwa rozdziały w jednym dniu chyba się rozkręcam z tym XD
Artur!
Przyszykuj
Kadzidło! Xd dobra nara jutro nowy rozdział prawdopodobnie hehe 343 słowa.
CZYTASZ
Czy to miłość a może coś więcej? Springtrap x Redaer
RomanceNastoletnia [T.i.] świeżo wyprowadziła się od rodziców. Nie stety nie miała pracy, ale z pomocą przychodzi jej przyjaciółka Autoraka! Nie no żartuje pomoże jej Vanessa. Jak chcesz się dowiedzieć czegoś więcej zostań żeby się dowiedzieć co się stanie...