✨Draco ile Anılar✨{HP}

323 23 164
                                    

𝗛𝗮𝗱𝗶 𝗴𝗲𝗹 𝘆𝗮𝘇𝗱ı𝗺 𝗼 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗼𝘆 𝗮𝘁 𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺𝗱𝗮 𝘆𝗮𝘇 𝗼 𝗸𝘂𝗿𝗯𝗮𝗻 𝗼𝗹𝗱𝘂𝗴̆𝘂𝗺 𝗲𝗹𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗹𝗲 (𝗻𝗲𝘄 𝘆𝗮𝘃𝘀̧𝗮𝗺𝗮 𝘀̧𝗲𝗸𝗹𝗶 𝗮𝗹𝘀𝗱𝗷𝘀𝗹𝗮𝗸𝗷)



                                                     ~Düşman~


ꕥİksir dersindeyken  onunla eş olmuştum ve üstüme yaşayan ölüm iksiri dökmüştü (elinin ayarını-)



ꕥRon ile fakir olduğu için dalga geçiyodu bende gidip banka hesabından tüm paralarını çalmıştım sldfgjdlkf



ꕥBana sürekli aşağılayıcı laflar söylüyodu (ama öyle böyle değil lan küfürlere taş çıkartır) bende drama queenlik görevimi yerine getirerek kedi gibi bi köşeye çekilmiş ağlıyodum beni o halde görünce yanıma gelip özür dilemişti (saol abi valla zahmet oldu sana da)



ꕥKsks dersinde düello yaparken yanlışlıkla ona sectumsempra laneti atmıştım-


                                                  ~Yakın Arkadaş~


ꕥOna doğum günü pastası yapmıştım ama doğum gününü karıştırmışım yanlış tarihte yapmışım bu yüzden tam ona vericekken pastayı kafama fırlattı



ꕥOna zorla karnıyarık yedirmiştim o da ''bu ne böyle ya bunu elmayla yapsak olmuyo mu'' demişti aq cahili



ꕥBlaise ile kavga ederken blaise beni karagöl'e itmişti ve yardım etmeyip gitmişti draco bunu görüp hemen beni gölden çıkardı havlu getiriceğini söyledi gitti yarım saate falan elinde havluyla geldi neden geç geldiğini sordum ''hiç, havlu arıyodum'' dedi. Aslında çocuğu dövmüş spdfljsdklfj



ꕥBahçedeyken pansy onun kucağına düşmüştü tam kucağına oturmuş gibi gözüküyodu bende hemen fotoğraflarını çektim okula yayarım falan diye ne istersem yapmıştı (dumbledore'un sakalını öpüp alnına koymasını istemiştim SĞFPJGKDĞFGHPOJFGPHDLÖJK)


                                                         ~Sevgili~


ꕥBen ne zaman kitap okusam her zaman  kafama elma fırlatıyo sonra da kafamı öpüp sarılıyodu (kafama ama-)



ꕥBi keresinde onu gizlice gryffindor partisine sokmuştum ve ron onu hırsız sanıp kafasına bütün tavukla geçirdi SPSDFSĞÜDOGĞKPDSĞFGOĞDFIPJ



ꕥBirlikte uyurken gece annesiyle ilgili kabus görmüştü bende onu göğsümde yatırıp kafasını okşayıp uyutmuştum (ulan dray gene şanslısın kimseye yapmam ha bunu ben)



ꕥAdrian Pucey bana çıkma teklifi ettiğinde kabul etmemiştim ve (hayırdır aslanım dray varken sana noluyo) beni duvara itmişti (anlık hint dizisi kızı düşüşü) crabbe ve goyle bunu görüp hemen dracoya yetiştirmiş (amk ispiyoncuları) draco da babasıya çocuğu okuldan attırdı (bi ittirdi diye de değmezdi bu kadar uğraşa ama olsun lshjfsldfj)


𝘽𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢 𝙣𝙖𝙨ı𝙡𝙙ı?


𝙆𝙖𝙧𝙖𝙠𝙩𝙚𝙧𝙡𝙚𝙧𝙡𝙚 𝙞𝙡𝙜𝙞𝙡𝙞 𝙖𝙣ı 𝙤𝙡𝙖𝙣 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙡𝙚𝙧𝙞 𝙖𝙮𝙣ı 𝙗𝙪 𝙨̧𝙚𝙠𝙞𝙡𝙙𝙚 𝙙𝙪̈𝙨̧𝙢𝙖𝙣, 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖𝙨̧, 𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞𝙡𝙞 𝙨̧𝙚𝙠𝙡𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙤𝙡𝙨𝙪𝙣 𝙢𝙪? (𝙯𝙖𝙩𝙚𝙣 𝙤𝙧𝙙𝙖 𝙗𝙖𝙮𝙖 𝙠𝙞𝙨̧𝙞𝙮𝙡𝙚 𝙘̧ı𝙠𝙢ı𝙨̧𝙩ı𝙢 𝙗𝙚𝙣 𝙨𝙡𝙖𝙟𝙙𝙛𝙠𝙟)


𝙝𝙖𝙙𝙞 𝙨𝙥𝙤𝙞𝙡𝙚𝙧 𝙫𝙚𝙧𝙚𝙢 (𝙗𝙪 𝙞𝙮𝙞𝙡𝙞𝙜̆𝙞𝙢𝙞 𝙙𝙚 𝙪𝙣𝙪𝙩𝙢𝙖𝙮ı𝙣) 𝙙𝙞𝙜̆𝙚𝙧 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢 𝙠𝙪𝙯𝙚𝙣𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙗𝙩𝙨 𝙖𝙣ı𝙡𝙖𝙧ı 𝙤𝙡𝙘𝙖𝙠 (𝙣𝙚 𝙗𝙤𝙠𝙡𝙖𝙧 𝙮𝙚𝙙𝙞 𝙤 𝙥𝙞𝙘̧ 𝙗𝙞𝙡𝙢𝙞𝙮𝙤𝙨𝙪𝙣𝙪𝙯 𝙨𝙞𝙯)


𝙤𝙣𝙙𝙖𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙠𝙞𝙢𝙞𝙣𝙡𝙚 𝙞𝙡𝙜𝙞𝙡𝙞 𝙖𝙣ı𝙡𝙖𝙧ı𝙢ı 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙩ı𝙮ı𝙢?

✨ Shifting Anılarım ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin