~~
"Abi indiy beni. Ben kendim yüyüyebiliyim."
"Of Chan hayır. Bizi yavaşlatacaksın."
Chan, abisinin kucağında kıvranıp inmeye çalışırken Changbin onu omuzuna oturtmuştu.
"Böyle gidelim olur mu?"
Chan, abisinin omzunda gezmeyi severdi o yüzden güldü. "Oluyy."
Yongbok da uzanıp Chan'ın saçlarını karıştırdı. "Çok tatlısın ama sen."
"Yoo şen daha tatlışın."
Güldü yongbok. "Öyle miyim?"
"Evet! Abim evde hep öyle diyoy."
"Chan!" Changbin küçük kardeşini uyardığında yongbok güldü. "Ne diyor ki abin?"
Chan heyecanla yongboka abisini anlatmaya başladı. "Okuldan geldiyinde diyoy ki yongbokum bugün yine çok güzeldi. Sonra şey diyoy ben bu çocuğa aş-"
"Chan! Lan oğlum bir sus. Bak amcamlara geldik koş kapıyı çal."
Chan'ı omzundan indirdiği gibi koşarak amcasının kapısına vurmaya başlayan Chan'ı iç çekerek izledi Changbin.
Yongbok da omzuyla Changbin'in omzuna vurdu. "Niye susturuyorsun ki çocuğu?"
Changbin elini ensesine atıp saçlarını okşarken utanarak gülümsedi. "Kapı açıldı. Hadi gidelim."
Changbin hızlı adımlarla eve girip Minho'ya selam vererek direkt mutfağa koştu. Yongbok da peşinden geldiğinde Changbin ve Chan çoktan ellerini yıkayıp masaya oturmuşlardı. Yongbok da ellerini yıkayıp mutfağa geldiğinde Seungmin tabakaları çıkarıyordu.
"Yongbok, hoşgeldin. Geç hadi otur sende."
Yongbok saygıyla hafifçe eğilip doğruldu Seungmin'in karşısında. "Hoşbuldum Seungmin amca."
"Amcama amca dedi. Olur bu iş olur." Changbin kendi kendine fısıldarken yanında ki Chan onu duymuştu. "Ne oluy abi?"
Changbin, kardeşinin kafasına hafifçe vurdu. "Önüne dön lan."
"Şeni anneme şikayet edeceğim abi."
Chan dudaklarını büzdüğünde Changbin bu seferde bir öpücük bıraktı kardeşinin saçlarına. "Tamam özür dilerim. Hadi ye yemeğini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz Family | Stray Kids ✓
FanficSeungmin: O sevgi en başta benim hakkımdı abi Hyunjini en başta seven bendim Jisung: Onun için mi benim lise aşkım ile evlendin seungmin? Texting / Düzyazı [ jeonglix, hyunsung, 2min, minsung, hyunmin, changbok ]