30 "Final."

2.4K 282 286
                                    

~•~•~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~•~•~

"Ya abi şunu doğru dürüst anlatsana ne olmuş Minho'ya?"

Jisung dikiz aynasından Seungmin'e bakıp tekrar yola odaklandı. Hyunjinle konuştuktan sonra Seungmin'e ve babasına Minho'nun bayıldığını söylemiş aceleyle yola çıkmışlardı.

Öyle ki üzerinde şuanda pijama olan Seungmin, aceleyle çıktığını açıklar nitelikte arka kotlukta endişeden kafayı yiyordu.

"Açmıyor ya kafayı yiyeceğim açmıyor telefonunu." Dedi çalıp çalıp kapanan telefonla. Sürekli Minho'yu aramış fakat telefonu çalıp çalıp kapanıyordu.

"Oğlum sakin ol. O da çok stres yaptı son olaylarda. Ciddi bir şey yoktur." Dedi Felix bir taraftan oğlunu sakinleştirmeye çalışıp bir taraftan da Jeongin'i arıyordu.

"Ha, alo Jeongin."

Sonunda açılan bir telefonla hepsinin dikkati telefonda konuşan Felixdeydi. "Jeongin, Minho nasıl?"

"Anne! Anne n'oldu Minho'ya?" Dedi Seungmin babasından telefonu alıp hoparlöre alarak.

Jeongin telefonun diğer ucundan iç çekti. "Bilmiyoruz. Hastaneye geldik. Siz neredesiniz?"

"Yoldayız. Hangi hastanedesiniz?" Dedi Jisung hızını hiç kesmeden devam ederken.

Jeongin hastanenin adresini verdiğinde hızını biraz daha arttırmıştır. Tabii bu hızla gitmekten bir sürü ceza yemişti fakat şuan cezayı düşünecek zamanda değillerdi.

"Anne nasıl bayıldı bir anda ya? Ne oldu orada?"

"Seungmin. Oğlum sakin olur musun? Bir şey olmadı. Stres yapmış olmalı. Doktor birazdan gelir ve iyi olduğunu söyler. Sizde hızlı gelip beni endişelendirmeyin tamam mı? Aklım bir de sizde kalmasın."

Felix telefonu yeniden kendi eline aldı. "Tamam, burası bende sen düşünme burayı."

"Dikkatli gelin." Dedi Jeongin ve kapattı telefonu.

"Abi biraz bas."

Jisung hız göstergesine bakıp iç çekti. Neredeyse 200le gidiyordu.

Normalde üç saat olan yolu Jisung bir saate indirmiş hastaneye varmıştı. Araba hastane kapısında durduğunda Seungmin hızla fırlamış Felix de peşinden inmişti. Jisung otoparka giderken Seungmin çoktan hastanenin içine girmişti.

"Lee Minho gelmiş buraya nerede?" Dedi danışmadaki kadına. Kadın bilgisayarına bakarken "Neyi oluyorsunuz?" Diye sordu.

"Eşiyim. Lee Seungmin."

Skz Family | Stray Kids ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin