[...]
Είναι πρωί και κατεβαίνω στην κουζίνα για να πιω καφέ... κατεβαίνω τις σκάλες, πηγαίνω στην κουζίνα και βλέπω να έχει έτοιμες βάφλες με σοκολάτα και μπισκότο🤤...
Β:Αχ πως με προσέχουν έτσι τα κορίτσια...
Σωτ:Τι κρίμα που δεν σε προσέχουν τα κορίτσια αλλά ο άντρας της ζωή σου...
Β:Και ποιός είναι αυτός?
Σωτ: Εγώ
Β: Τώρα αυτό είναι ανέκδοτο?
Σωτ: Όχι
Β: Ευχαριστώ... γειά σου
Σωτ: Μόνο ένα "γειά σου"?
Β:Τι άλλο ήθελες?
Σωτ: Ένα φιλάκι
Β: Γιατί τι είσαι το αγόρι μου?
Σωτ:Μμμμ...Ναι
Β:Μμμμ... πάρτα 🖐🏻
Σωτ:Μην χαλάς την στιγμή ρε γαμώτο
Β: Εσύ χάλασες αυτό που είχαμε με τις μαλακίες σου
Σωτ: Συγνώμη
Β: Όσες φορές και να ζητήσεις συγνώμη δεν σε συγχωρώ... πάρτο απόφαση
Σωτ: Όχι δεν θα το πάρω ποτέ απόφαση... είσαι η γυναίκα της ζωής μου και δεν θα σε αφήσω ΠΟΤΈ
Β: ΉΜΟΥΝ ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ...ΚΑΙ ΟΎΤΕ ΘΑ ΓΊΝΩ
Σωτ:Σε αγαπώ γαμώτο γτ δεν το καταλαβαίνεις?
Β:Το ξέρω και το καταλαβαίνω...και θέλω να σε συγχωρήσω αλλά δεν μπορώ... είναι τεράστιο αυτό που κάνατε...δεν υπάρχει καμία περίπτωση να σε συγχωρήσω... καλύτερα να προχωρήσεις την ζωή σου και να με ξεχάσεις...με έχασες για πάντα...
Σωτ: Όχι δεν το δέχομαι...Το ξέρω ότι έκανα μεγάλη μαλακία αλλά δεν θέλω να σε χάσω... ήσουν, είσαι και θα εξακολουθήσεις να είσαι ακόμα και αν δεν σε έχω...
Β: Άδικα θα χαλάσεις τα χρόνια σου και να περιμένεις σαν την Πηνελόπη...δεν θα γυρίσω πίσω...
Σωτ: Εγώ θα σε περιμένω και κάποια στιγμή... είμαι σίγουρος ότι θα γυρίσεις πίσω...και θα σε περιμένω με ανοιχτή αγκαλιά... γιατί είσαι η γυναίκα μου...
Τον κοιτάω στα μάτια... αλλά δεν μιλάω...τον θέλω...και τον θέλω πολύ... αλλά... κάτι λέει μέσα μου να μην τον συγχωρήσω...
Δεν λέω τπτ και πάω στο σαλόνι για να φάω το πρωινό μου... αλλά...δεν κατεβαίνει μπουκιά...
Σωτ: Φάε
Β: Ευχαριστώ δεν θέλω
Σωτ: Φάε γιατί θα σε ταΐσω με το ζόρι
YOU ARE READING
Ο κολλητός του αδερφού μου!💘
General FictionΗ Βασιλική ένα καλό και ήρεμο (καλά όχι και τόσο ήρεμο 😂)κορίτσι θα ερωτευτεί τον κολλητό του αδερφού της. Ο Σωτήρης είναι ένα παιδί καλό αλλά παράλληλα και Μαλάκας είναι ερωτευμένος με την Βασιλική Θα της το πει ότι του αρέσει? Θα κάνει την πρώτη...