Real Name: Gulki Joshi
In Story: Haseena Malik (SHO Mahila Police Thana)
"Baat maafi ki ho tuo hum han jazbati, lykin phar kar rakh dengey agr dard mein hai sathi"
Real Name: Yukti Kapoor
In Story: Karishma Singh (SI Mahila Police Thana)
"Inka sirf aik hi motto ha 'ghussa, moqa or laat' lykin MS ke aney ke baad KS buhat change hogaye...kyoke woh MS ko apna sab kuch manti han..."
Real Name: Sonali Naik
In Story: Phupa G (Head Constable/ cum consellor Mahila Police Thana)
"Billu ki maaa...KS ki 'AMMA'....Yeh apni bahu rani se buhat pareshaan han...inky mutabiq...'inky lalla ke tuo bhag hi phut gaye' ...overacting ki sonami...lykin KS or MS inko apni dono betiyon se buhat pyaar hai.."
Real Name: Priyanshu Singh
In Story: Cheetah Chaturvedi (Women psychologist Mahila Police Thana)
"Cheetah aik buhat hi imandar or mehanti police officer hai...women psychologist mein expert...santu g se buhat pyar karta hai..isi lye unko khoney se bhi darta hai..."
Real Name: Bhavika Sharma
In Story: Santosh Sharma (Constable/Cyber Specialist Mahila Police Thana)
"Very pure soul...insy jhoot nahi bola jata.."agr koi baat chupani ho tuo inkey pait mein dard honey lagta hai'.....KS Santosh ko "jarbudhi" bulati han...singharey kha kar inka dimagh buhat teez chalta hai..."
LEFT SIDE:
Real Name: Satyapal Landge
In Story: Badnam (Chai Wala)
"Badnam chai wala buhat hi kharab chai banata hai...or phir KS se mar bhi khata hai..."
CENTER:
Real Name: Ajay Jadhav
In Story: Billu the Spy (Spy/Family member Mahila Police Thana)
"Billu mahila police thaney mein...'billu niwas' inka ghr hai...jiskey peechey parh jaye, uskey mou se nikley haye haye.. I am billu the spy"
"mahila police thaney ki famliy billu se buhat pyar karti hai..."
RIGHT SIDE:
Real Name: Aswani Rathore
In Story: Iqbal (Biryani Wala)
"Iqbal MS ki cast mein biryani wala hai..." jisko har mamley mein apni tang arani hai"
ENJOY GUYS
Written By: Video-diary
YOU ARE READING
KAREENA FRIENDSHIP (Dosti ki Dastaan)
FanfictionNew story...is story mein KS apni MS ko bachati han..kya case hai...or kya wajah thi jo MS per attck hua janney ke lye...READ FULL STORY... Original Content: © Copyright by @Video-diary