At KS house

255 17 8
                                    

Previously...

Iqbal: MS...dekhye na billu ne ab tak hamara hissab clear nahi kiya.. 

Billu: Tuo mein konsa bhaga ja raha hon...dey donga na... MS: (aram se bolti han) billu...

"lykin dono ki behas chati rehti hai...or dono MS ki awaz nahi suntey..."


Continue...

"KS kabsy kharey hokar dono ka jhagra dekh rahi hoti han....or qamar ke peechey hathon ki ungliyon se ginti gin rahi hoti han..." "1..2..3..4...5..." 

 "or phir dono ko aik aik chamat marti han..or dono seedhey kharey hojatey han..."

KS: Kya bawal macha kar rakha hua hai...ab dono mein se kisi ki awaz na aye na tuo humsy bura koi nhi hoga..

"dono KS ke hath ki taraf dekhtey han.."

Billu: Yeh kya hogaya...madam? 

KS: (gussey se) Kuch nahi...chalo tum dono apney masley bahar jakar hal karo..

"billu...phir jhagra kartey kartey iqbal ke sath bahar chala jata hai..."

MS: Chalye...KS...ab ap ghr jaye or ghr jakar aram kijye...hum yahan sambhal lengey.. 

KS: Per MS hum thek han.. 

MS: Karishma Singh...please.. KS: G.

"phir KS or phuspa g dono ghr chaley jatey han..."

MS: Cheetah Chaturvedi hum apny room mein ja rahey han, agr koi case aye tuo ap humey bata dijiye ga. 

Cheetah: G MS.

"KS Ke janey ke baad MS apny room mein chali jati han..."

"Apny room mein janey ke baad MS apni chair per beth jati han....MS apny apko ko buhat sambhalti han mgr phir bhi unki ankhon mein anso ajatey han or woh sochti han 'ke yeh hamari wajah se kya hogaya....KS ne humey bacahaney ke lye khud ko takleef di...hum khud ko kaisey maaf kar payengey' 

 "Phir MS apny anso saaf karti han or dil mein kehti han ke..."umeed han KS ap jaldi thek hojayengi or wapis hamarey pass thaney ajayengi..apkey bagair thana suna suna hogaya hai...or phir KS or PG ki behas yaad karkey muskaraney lagti han"

"kam khatam honey ke baad MS apny room se bahar nikalti han..."

Raat ko thaney mein

MS: Cheetah Chaturvedi...aj apki night shift hai...

Cheetah: G..MS..

MS: (cheetah se) Santosh sharma chali gaye?

Cheetah: G MS..woh chali gaye han...

MS: Thek hai...or han tum duty per sona nahi..

Cheetah: (style mein) Ary nahi nahi MS...hum kahan...

MS: (baat cut kartey hue) Han...woh tuo hum achi tarah jantey han...

"Uskey baad MS thaney se bahar nikalti han...or apni gari mein beth kar ghr ke lye rawana hojati han..."

"Raastey mein jatey jatey MS ko khayal atta hai ke kyon na KS ke ghr se hokar jaya jaye...KS ki tabiyat pochney ke lye ke kaisi han woh.." 

"Tuo MS KS ke ghr ki taraf apni gari mor leiti han.."

KS ke ghr mein

"Udhar KS ke ghr mein...phuspa g KS ke lye unka favourite khana bana rahi hoti han...jiskey barey mein KS ko nahi pata hota..."

Phuspa G: (dil mein sochtey hue) Aj tuo Karishma g ka favourite khana banayenge woh khush hojayengi..

"Bahar lounge se KS phuspag ko awaz deiti han.."

KS: Amma! Ap itni deer se kitchen mein kya bana rahi han..idhar aye hamarey pass akar bethye..

PhuspaG : Arahey han...bas 5min. 

KS: Bas 5min, agr ap 5min mein nhi aye tuo hum wahan ayenge.. 

Phuspa G: Nahi...Nahi...Ap yahan mat ayega...Hum arahey han..

"KS dil mein sochti han lagta hai Amma aj kuch buhat mazeydar bana rahi han...aj tuo maza ajayega..."


To Be Continued...

ENJOY GUYS

Comments mein zaror batana ke kaisa laga

Written By: Video-diary

Follow me for more parts.....



KAREENA FRIENDSHIP (Dosti ki Dastaan)Where stories live. Discover now