MS Intuition

275 15 10
                                    

Previously...

MS: Acha! Chaley chalye! Lykin iskey baad ap foran ghr jayengi..

KS: G MS.


Continue....

"MS KS or Cheetah ke sath bachey ke ghr pohanchti han...ghr ka gate khatkhataney per bachey ke parents gate per attey han..."

"Darwaza kholti hi bachey ki maa bachey ko dekhti hai or ussy galey laga leiti hai.."

Maa: (bachey se) Beta Kahan chaley gaye the tum? Hum kitne pareeshan hogaye the?

KS: (gussey se) Agr itney hi pareeshan the..tuo ap log police station kyon nahi aye...

MS: Karishma Singh...

KS: (dheeme lehje se) G MS!

Maa: Madam! ap logon ka buhat buhat shukriya ap hamarey bachey ko ghr le aye...hum log bas police station hi aney waley the..

MS: Kya hum andar asaktey han?

Parents: (ghabratey hue) G! G! Madam! aye!

"Andar janey ke baad"

MS: G..Tuo hum yeh janna chahtey han...ke ap logon ne apny bachey ko akela kyon chora..ap jantey han apki wajah se hamari police officer kitni zakhmi hue han..

Parents: (ghabratey hue) Sorry Madam! Asal mein hum dono job kartey han...aj bachey ko school se leney ki kiski bari thi...ismein thora confusion hogaya...

"MS dekhti han ke dono parents ghabraye hue han...or unki baton se aysa lag raha hai ke woh jhoot bol rahey han...lykin MS ko us waqt wahan se jana munasib lagta hai.."

MS: Chalye! ab hum chaltey han..or bachey ka khayal rakhye ga..

Parents: G. madam.. apka aik baar phir buhat buhat shukriya..or hamari wajah se ap logon ke jo taqleef hue uskey lye maafi chahtey han..

KS: Ab agey se aysi ghalti nahi honi chahiye...ap bachey ko akela nahi chorengey.. 

Parents: G! G! Madam! ab agey kabhi aysi ghalti nahi hogi..

KS: Hmm..

"Wahan se bahar nikalney ke baad"

MS: KS! Chalye ab ap ghr jaye...hum log thaney jatey han..

KS: G MS!

"Phir KS ghr chali jati han or MS or cheetah thaney"

Raat mein

"Raat mein KS apny ghr per pareeshaan ghoom rahi hoti han..woh apni hi sochon mein gum hoti han..or phuspa g unhy dekhti han. ke woh kyon pareeshan han..."

Phuspa G: Kya hua beta? Kyon itni pareeshan ghoom rahi ho?

KS: Kuch nahi amma! ap abhi tak soye nahi?

Phuspa G: Hum tuo pani peney aye the..

KS: (sir hilatey hue) Hmm..

"Phuspa g KS ko apny pass bula kar bethati han..or pyar se unka sir dababti han.."

Phuspa G: Humey batao...kya baat tumhy andar hi andar khaye ja rahi hai?

KS: Amma...hum yeh soch rahey the...ke kaisey maa baap han jinhy apny bachey ki parwah hi nahi thi...woh log tuo bachey ke gum honey ki report likhwaney thaney bhi nahi aye...

Phuspa G: Han! sochney wali baat tuo hai..mgr ap kyon pareeshan horahi han..ab tuo unhy unka bacha mil gaya na...ab tuo sab thek hogaya..

KS: Han mgr phir bhi phuspa g humey aysa lag raha tha..jaise woh log jhoot bol rahey han..

KS: Humey kuch sahi nahi lag raha phuspa g..

Phuspa G: Acha! chalye jo kuch bhi hai..hum subah dekhenge..MS se is barey mein baat karenge...abhi tuo ap sojaye...buhat raat hogaye hai..

KS: G...ap jaye bas hum arahey han..

Phuspa G: Han! mgr jaldi..

KS: (sir hilatey hue) Han..Han..arahey han..

Dosri taraf

"Dosri taraf MS bhi apny ghr mein ab tak soye nahi hoti..woh bhi us bachey ke barey mein soch rahi hoti han...unko bhi lagta hai ke kuch garbar hai..." 

"Phir MS yeh sochti han..ke neend tuo nahi arahi kya abhi KS ko phone karkey unsy baat karey..mgr buhat raat ho chuki hoti han...tuo unko munasib nahi lagta..phir woh sochi han'ke chalye ab KS se subah is barey mein baat karenge"


To Be Continued...

ENJOY GUYS

Comments mein zaror batana ke kaisa laga

Written By: Video-diary

Follow me for more parts



KAREENA FRIENDSHIP (Dosti ki Dastaan)Where stories live. Discover now