KS ka gussa

232 18 6
                                    

Previously...

"Phir MS sari situation batati han...ke unko sab pata hai...ke unka beta kidnapp hogaya hai.." "yeh sunkar dono parents heeran hojatey han..."

Continue....

Parents: (rotey hue) please..madam..hamarey betey ko bacha lijye.. 

MS: Ap pareeshan mat hoye..hum ussy bacha lengey.. 

MS: Ab jab kidnappers ka phone aye...yeh bataney ke lye ke paise lekar kahan ana hai..tuo koshish kijyega..ke thori lambi baat karen, takey hum unki location tap karlen.. 

Parents: G madam.

"Thori hi deer baad kidnappers ka phone ajata hai... "

MS: Santosh Sharma jaldi se location tap karney ki koshish kijye... 

Santu: G MS..

"Jitni deer mein santu location ka pata laganey ki koshsih kar rahi hoti hai...itni deer mein MS sameer ke parents ko baat continue rakhney ka ishara karti rehti han"

MS: Santosh Sharma jaldi kijye.. 

Santu: (jaldi jadli location search kartey hue) G MS...bas hogaya..

Dosri Taraf

Sameer ke father: Please hamarey betey ko kuch mat kijye ga...ap paisey lekar jahan bolengey hum wahan ajayenge.. 

Kidnapper: Buhat samajhdar lagtey ho...Police ko tuo inform nahi kiya na? Nahi tuo...

"Woh ghabra kar MS ki taraf dekhtey han...MS unhy bataney se mana kartney ka ishara karti han..."

Santu: MS..hogaya..

"MS sakoon ka sans leiti han..or  sameer ke father ko call cut karney ka ishara kardeiti han.."

Kidnapper: Tum paise ready rakho mein thori deer mein tumhy location send karonga. 

Sameer ke father: G thek hai. 

Kidnapper: Or han koi hoshyari karney ki koshish mat karna. Warna anjam tuo tum jantey hi ho. 

Sameer ke father: Nhi. Nhi. Koi hoshyari nhi. Bas ap hamarey bachey ko kuch mat kijyega. 

Kidnapper: Hmm.

"Phir call cut hojati hai..." 

"Call cut honey ke baad.."

MS: Hum KS ko phone karkey dekhtey han..ke unhy kya pata chala hai... 

KS: (call per) Jai Hind! MS! 

MS: Jai Hind...KS apko koi lead milli hai.. 

KS: G MS...aik location ka tuo pata chala hai hum bas wahan hi ja rahey han... 

MS: Humey bhi location tap karney per pata chala hai...ke woh kisi old factory ke pass hai.. 

KS: G MS...Humey bhi same hi lead milli hai.. 

MS: Thek hai KS...ap pohanchiye hum bhi wahan arahey han.. 

KS: G MS..

"MS or KS dono location per pohanch jatey han...har taraf khamoshi hoti hai..."

KS: MS...lagta hai ke bachey ko yahi rakha hua hai.. 

MS: Lagta tuo aysey hi hai..dekhtey han andar chal kar..

"dono khamoshi se dabbey paon factory ke anadar jatey han..."

"Andar jatey hi kidnapers dono per attack kardetey han...or fight shoro hojati hai..." 

 "Kafi sarey gundon ko MS or KS mar girati han.."

KS: (lartey lartey) MS ap bachey ko bachaye...hum insy nipattey han...

"bacha chair per bandha hota hai..MS ussy bachaney lag jati han..or KS gundon se fight kar rahi hoti han.." 

 "MS bachey ki rassi khol deiti han...mgr itni deer mein aik admi MS se thori door..MS ki taraf gun lekar khara hojata hai..." 

 "yeh dekh kar KS fight rok deiti han or MS ki taraf dekh kar chilati han..."

KS: (chilatey hue) Madaam....Si...r..r..r... 

KS: MS...or bachey ko chordo 

Kidnapper: Bas buhat hogaya...chalo sab aik taraf...

" kidnapper sabko aik jagah khara kar deta hai..."

MS: (kidnappers se) dekho bachey ko janey do...tum bach nahi paogey... 

 "KS kidnappers ki taraf gussey se dekh rahi hoti han.." 

Kidnapper: Lao...bacha hamarey hawaley kardo.. 

MS: Nahi... 

Kidnapper: Dekho...mein 10 tak ginti ginno ga agr bacha hamarey hawaley nahi kiya tuo phir mein shoot kardonga... 

MS: Tum apna gunnah qabool karlo...hosakta hai hum tumhari saza kam karwa dein..


To Be Continued...

ENJOY GUYS

Comments mein zaror batana ke kaisa laga

Written By: Video-diary

Follow me for more parts.....



KAREENA FRIENDSHIP (Dosti ki Dastaan)Where stories live. Discover now