Hanni csalódottan indult el az iskola irányába. Számtalanszor átgondolta miként cselezné ki a rendőrök intézkedéseit. Gondolt rá, hogy kordont fognak köré tenni, vagy valaki őrizni fogja, de, hogy egy délután alatt be is tömjék... ez meg sem fordult a fejében. Bánatosan sétált le az aluljáróba ahol a tegnapi eseményhez képet most semmi különöset nem látott az alagútban, csak más hozzá hasonló diákokat akik az iskola felé mennek. Beérve az iskolába a sziklán már most reggel ott ücsörögtek a menő csajok... Igyekezett feltűnés mentesen elhaladni mellettük és bemenni az osztályába, de megszólította az egyikük:
- Hé! A kiskutyádat merre hagytad? - szólalt meg egy lány a szikláról aki nem más volt mint Danielle Hanni osztálytársa.
Danielle az Entertainment kerületben lakott egy emeletes puccos magánlakásban. Apja kiadó tulajdonos volt és kőgazdag, anyja pedig a divat szakmában szerzett magának hírnevet, szóval Danielle sosem kellett megtapasztalja mi az a nélkülözés. A szülei a tenyerükön hordozták és támogatták mindenben. A többi lányok akkor kezdtek körégyűni és barátkozni vele amikor megtudták, hogy az apja kiadó ceo. Érdekes mód minden barátnője művészeti szakos akik majd idolok szeretnének lenni a jövőben, és igyekeznek Danielle legjobb barátnői lenni. Hanni megállt a mondat hallatán, hisz tudomása szerint nincs is kutyája. Egy hörcsöge van csak odahaza akit Alistarnak hívnak és napestig szereti legpörgeti a hörcsög kereket majd bele ugrani és tehetetlenül vergődni benne.
- Te meg mirből beszélsz Danielle? - kérezte Hanni nem túl barátságosan.
- Hát a kis vadászod! - mondta Danielle és a többi lány ezt hallva nevetni kezdtek - A kis vadászkutyád aki mindenhova követ. - ezt hallva ismét elkezdtek a többiek nevetni. Hanninak le esett, hogy Hunterre gondolnak a vadász kutyára célozva.
- Jah, hogy ő... - gondolkozott el egy pillanatra - Ő nem a kutyám, hanem a barátom.
- Nekem úgy tűnik, nem csak a barátod. Füttyentesz és ő lógó nyelvel szalad - mondta Danielle majd ki nyújtotta a nyelvét és próbálta imitálni amit mond amitől a többi lány majd lefordult a szikláról úgy nevettek. Még a nefelejcseket is majdnem le hengerelték.
- Talán zavar, hogy neked nincs saját kutyád Danielle? - hangzott Hunter hangja aki ekkor érkezett meg a helyszínre. - Ha ennyire vágysz te is egy kutyára akkor idomítsd be az egyik bólogató jószágodat - mutatott végig a mellettük üllőkre - Hogy ne csak nevessenek a hiénák hanem tegyék is meg amire kéred őket és legyen hasznod is belőlük - mondta egyre mogorvább hangon, majd Hanni mellé lépett - Gyere, menjünk be az osztályba - majd meg sem várva a lány reakcióját előre ment. Hanninak a torkán akadt a szó ahogy a többi lánynak is. Még egy pillanatra a lányok döbbent és feszült arcára pillantott majd elindult Hunter után. Danielle barátnői elhallgattak majd egymásra néztek tanácstalanul, hogy erre mit szóljanak. Danielle majd megpukkant a méregtől, majd fel állt... jobban mondva fel ugrott a szikláról.