"Minho Hyung,kitabı ters tutuyorsun."

272 46 29
                                    

"Ya bıraksan şunu!"diye mızmızlandı Felix.Arkadaşı  Jisung her teneffüs kitap okuyor onunla koridora hoşlandığı çocuğa bakmaya çıkmadığı için kızıyordu.Tabii Jisung'un hiç umrunda değildi bu durum.Kitabını okumaya devam ediyor Felix'i dinlemiyordu.

"Sungie baksana Minho kitabı ters tutuyor."dedi Felix.Jisung durumu baya komik bulmuştu.

"Hey,Minho Hyung,kitabı ters tutuyorsun."dedi Jisung.Minho,Jisung'a bir bakış attı ve kitabı okuyormuş gibi yaparak konuşmaya başladı.

"Ne fark eder?"dedi ters bir sesle.

"Ters okursan anlamazsın aptal!"dedi Jisung eğlenir bir sesle.

"Aptal,hm?"dedi Minho düşünür bir sesle.

"Hyung'una aptal demek çok saygısızca değil mi sence de Jisung-ah?"dedi Jisung'un üzerin yürüyerek.(az kala kdrama sahnesi yazcaktım tuttum kendimi😭💪🏻)

Minho kolunu duvara koymuştu.Jisung fırsattan istifade ederek kolunun altından geçip oturduğu yere geçti ve kitabını okumaya devam etti.

Minho,Jisung'un arkasından şaşkın şaşkın bakıyordu.Sonra put gibi ayakta dikildiğini hatırladı ve oturduğu yere geçti.Kitabı okuyormuş gibi yapmaya devam etti...

tanıtım bölümüne hoşgelmişsiniz bebeklerim🥹
bu hafta bölüm atamayacağımı söyledim fakat özledim burayı o yüzden hemen bölüm attım😡🤧💕
diğer bölümlerde görüşelim çok öpüyorum sizleri 🤍

-Jane

bookworm's world -minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin