Minho'nun dudakları...

149 28 8
                                    

Bugün hasta olduğum için okula gidememiştim.Ve yine onu düşünüyordum.Minho Hyung'u...

Kafamı dağıtmak için elime bir kitap aldım ve okumaya başladım.Tam başladım,kapı çalmaya başladı.Kemiklerim birbirine girmiş gibi olduğu için yavaşça yataktan doğruldum ve kapıya adımladım.

Kapıyı açtığımda biraz şaşırmıştım açıkçası.Minho Hyung karşımda elinde poşetle bana gülümsüyordu.

"Minho Hyung?Bir şey mi oldu?"diye sordum.

"Hayır,sadece seni görmeye geldim.İçeri almayacak mısın?"kapıyı sonuna kadar açtım.Hyung birden bana bakıp gülmüştü.Neye güldüğünü anlamaya çalıştım.

"Ne tatlısın sen öyle."dedi kıyafetlerime bakarak.Üstümde kedili pijama takımım vardı.Bence gayet normal evdeydim sonuçta.

"Evde olduğum için pijamalıydım."dedim haklı olarak.Yanağımdan makas aldı ve içeri girdi.Transtan çıkmış gibi donakalmıştım.

"Gelsene."dediğinde kendime geldim ve kapıyı kapattım ve salona adımladım.Elindeki poşetleri alıp mutfak tezgahına koydum.

"Hiç zahmet etmeseydin keşke Hyung."dedim.

"Hyung lafını bıraksan mı artık acaba?"diye sordu.

"Ama büyüksün..."

"Olsun,deme."dedi ve surat astı.Yanına oturdum ve konuşmaya başladım.

"Hyung-Minho,bu aralar garipsin sanki?"diye sorarcasına konuştum.

"Nedeni kim sence Jisung?"diye sordu o da.

"Kim?"(salak misin cemile)Minho soruma ofladı ve bir süre sessiz kaldı.Gerçekten Minho'yu hiç bu kadar gergin görmemiştim.

"Minho istersen anlatabilirsin."dedim ilgili bir şekilde.Sonra dudağımın üzerinde bir baskı hissettim.

Minho'nun dudakları...

SELAMLARARARRARA
COK OZLEDİM SİZİ
SİZ BENİ OZLEDİNİZ Mİİ BAKALİM
sizleri seviyorum ve opuyorum baska bolumlerde gorusmek uzere BYEE💕🫶🏻😭

-Jane

bookworm's world -minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin