"Eniştemiz mi oluyor?"

161 27 12
                                    

"Of çıldıracağım cidden!"diyerek sitem ettim.Minho Hyung aklımdan çıkmıyordu ve bu yüzden en sevdiğim kitabın savaş sahnesini okuyamıyordum!

"Yine ne oldu?"diye sordu Soobin.Zaten her gün Minho Hyung hakkında konuşuyorlardı.Daha doğrusu ben ve o hakkında.

"Yok bir şey ya..."dedim içli içli.Sınıfına gitmek istiyordum fakat ne yüzle?Kitabı okuyamadığım için ayracı içine koyup kapattım ve çantama koydum.O sırada Minho Hyung sınıfa girdi.Kalbim neden patlayacakmış gibi atıyor?

"Selam Jisung!Yarına bir planın var mı?"dediğiyle şaşırmıştım.Biraz yüzüne baktım.Daha fazla bekletmemek için cevap verdim.

"Y-yok Hyung."

"Güzel o zaman.Alırım ben seni.Görüşürüz!"dedi ve sınıftan çıktı.

"Eniştemiz mi oluyor?"dedi Soobin.

"Ne alaka!"diye sitem ettim.Minho Hyung'la olmam imkansızdı,hem onu abim gibi görüyordum.Değil mi?

"O alaka işte."dedi Felix.

"Of yeter ya!Bir şeyler yapalım,otur otur sıkıldım."dedim.Zaten kendimi kitap okumaya da veremiyordum,daha da sıkılıyordum.

"Basketbol maçı varmış.Derste boş izleyelim bence"dedi Soobin.Spor bana göre değildi fakat canım sıkılıyordu,o yüzden onayladım ve spor salonuna indik ve orta sıralarda bir yerlere oturduk.

"Minho Hyung'da oynuyor."dedi Felix.Hemen sahaya baktım ve topu sektiren Minho Hyung'u gördüm.Heyecanla onu izlemeye başladım.Gerçekten çok yakışıklıydı.En sonunda beni görmüş olacak ki göz kırpıp oyuna dönmüştü.Umursamamaya çalıştım,ama içten içe ölüyordum.Aşık mı oluyordum?Yok canım ne aşkı?

Maç bitmiş ve herkes farklı yerlere dağılmıştı.Biz de kantine inecektik.Ama tam gidecekken Minho Hyung yanımıza geldi.

"Nasıldım?"diye sordu.Ben de hemen cevapladım.(e heralde askim)

"Harikaydın Hyung!Tebrikler."dedim.Gerçekten iyi bir oyuncuydu.

"Teşekkür ederim minik."dedi ve saçlarımla oynadı.O an dondum,hareket edemedim.Bizimkiler hareket etmeyeceğimi anlamış olacak ki kolumdan çekip konuşmaya başladılar.

"Kantine inecektin biz."dedi Soobin ve zoraki bir gülümsedi.

"Aşıksın kanka yani itiraz etme."dedi Felix.

"Ya aşk duygusunu hiç tatmadım,yani aşık mıyım bilmiyorum."dedim üzgün bir şekilde.

"Kanka gözlemlediğime göre kesin aşıksın."dedi Soobin emin bir sesle.Duygularım biraz karmaşıktı açıkçası.

"Bilmiyorum."dedim ve meyve suyumu içmeye başladım."

bana göre uzun bir aradan sonra herkese MERHABALARRR🥳
ÖZLEMİŞİM YAAA
neysee bu kadar duygusallık fazlaaa
BAY HEPİNİZE ÖPTÜM💋

-Jane

bookworm's world -minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin