Bölüm 0

128 6 13
                                    

Etrafımı çevreleyen ateşten kalkanın eşliğinde ilerlerken, arkamda büyük bir bağrış oldu. Çıkan sesle birlikte adımlarım durdu ve karşı koyamadığım bir merakla omzum üzerinden arkama, sesin kaynağına doğru baktım. Tam o an da beynimden vurulmuşa döndüm. Yaşadığım şok ve korkuyla ömrümde ilk kez titremeye başlamıştım.

Babamın çığlıklar eşliğinde yere yığılmasından sonra gözüm hiçbir şeyi görmez olmuştu. Adımlarım ne ara o tarafa yöneldi, babamın yanına ne ara vardım, kavrayamamıştım.

Binlerce asırlık ömrüm de ilk kez titriyordum. Kaybetme korkusuyla deli gibi titriyordum. İçimde fırtınalar koparken, dışarı bir şey belli etmiyordum. Yüzüm donuktu ve sanki bir çöpe bakıyormuşum gibi babama bakıyordum. Çünkü benim özüm buydu. Duyguları olmayan bir şeytandım ben.

"Baba." Çaresiz fısıltım kendi kulaklarıma bile ulaşamadan savaşın keskin sesine karışıp yok oldu. Yanıma düşen cansız melek bedenleri, etrafa sıçlayan kanlar, çığlık sesleri. Hiç biri umurumda değildi o an.

"Minik lordum." Babamın kısık sesi, kesik kesik aldığı soluklar ve baygın bakan gözleri...

"Minik lordun burada baba. Seni iyileştirebilirim. Bana izin veriyor musun? Bırak yaşatayım seni." Sesim adeta yalvarır gibi çıkmıştı. Babamın kanlı eli yüzüme uzanırken, ona yalvarmaya devam ettim. Evet desin istedim. Ben ilk kez bir şeyi bu denli çok istedim.

"Benim yaşamım burada son buluyor minik lordum. Bensiz çok iyi idare edeceğine eminim." Bunlar babamdan duyduğum son sözler oldu. Bayık bakan gözleri artık tamamen kapanmış, kesik kesik aldığı solukları durmuştu. Cehennem kadar sıcak olan vücudu ise artık bir buz gibiydi, soğuk ve cansız.

Kabullenmiştim. Çok çabuk kabullenmiştim. Babam ölmüştü. Ama onun ölümü benim içimdeki şeytanın uyanmasına, zincilerini kırmasına neden oldu. İçimdeki intikam ateşi cayır cayır yanmaya başlamıştı. Ateş beni içine çekmişti ve bir sonraki adımımın temelini oluşturmamda yardımcı olmuştu. Artık savaş yoktu, artık intikam vardı. Babamın yere düşen her kan damlası için almam gereken bir intikamım vardı ve ben bu içimdeki intikam ateşi sönmeden asla durulmayacaktım. Yakıp yıkacak, meleklerin dünyasına cehennemi yaşatacaktım.

Dünyada taş üstünde taş bırakmayacak, yaşayan tek bir meleğin dahi kalmasına izin vermeyecektim. Ve benim bu intikam yeminimi ne Tanrı durdurabilecekti ne de babama verdiğim barış sözleri.

Babamın cansız bedenini yavaşça yere bırakıp ayaklandım ve hâlâ savaşmakta olan meleklerle şeytanlara baktım. İki elim kalçamın yanlarında yumruk hâlini almıştı. Gözlerimden ise somut bir şekilde ateş çıktığına eminim.

İleri doğru bir adım attım ve iki metre ötemdeki melek anında alev alıp metrelerce ileri uçtu.

Bir adım daha attım ve ayağımın altındaki zemin deli gibi titreyerek çatlamaya başladı. Zeminde oluşan devasa yarıklardan aşağı düşen meleklerin çığlıkları kulaklarıma ulaştı ve içimdeki şeytanı biraz daha uyandırdılar.

Bir kaç adım daha attım ve bu sefer gökten lav yağmaya başladı. Meleklerin tenine değen küçük lav taneleri, değdikleri yeri anında eriterek meleklerin çığlıklar eşliğinde kaçışmasına neden oldu.

Etrafa çil yavrusu gibi dağılan melekleri donuk bakışlarla izlerken, şeytanlardan zafer çığlıklarının yükselmesi fazla gecikmedi. Benim içimde ise depremler oluyordu, fırtınalar kopuyordu. İçimdeki ateş bir türlü sönmüyordu. Şeytanım dur durak bilmiyordu.

"Yoongi!" Adeta kükrercesine bağrışım yerin sarsılmasına sebep oldu. Cehennem, öfkeme tepki veriyordu.

"Buyurun lordum?" Anında dibimde beliren yoongi'ye gözlerimi kısarak baktım.

"Bana birini bulmanı istiyorum."

"Emredin yeter lordum. Kimi bulacağım?"

Gözlerimi babamın artık kandan tanınmayacak hâle gelmiş olan bedenine çevirdim. İçimdeki şeytan intikam naraları atarken, gözlerimi kanlı bedenden ayırmadan konuştum.

"Kim Taehyung. Bana Vampirlerin kralı kont Kim Taehyung'u bul yoongi."

___________________________________________
Annyeonghaseyo yorobun!

Nasılsınız?

Bu kurguyu uzun zamandır düşünüyordum ve daha fazla bekletmek olmaz diyerekten yayınladım.

Umarım hoşunuza gider.

Beğendiyseniz oy ve yorum atmayı unutmayın.

Dedik ve girişin sonuna geldik.

Yeni bölümlerde görüşürüz canlarım~👐🏻

Sağlıcakla kalın, hoşça kalın💜
_____

Jungkook tam olarak böyle ama dişleri yok sayalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook tam olarak böyle ama dişleri yok sayalım. Ve iki kaşının ortasındaki işaret, önemli bir sembol.
_

Taehyung direkt böyle, sadece tırnakları yok saysak yeter :) (ama bu tırnakları jungkook için düşünebiliriz çünkü kook'un tırnakları tam olarak bu şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung direkt böyle, sadece tırnakları yok saysak yeter :) (ama bu tırnakları jungkook için düşünebiliriz çünkü kook'un tırnakları tam olarak bu şekilde.) Ve Tae vampir olduğu için dişlerinin nasıl olduğunu tahmin ediyorsunuzdur..
____

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Devil İnside Me || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin