Deliminho
Biraz eşinizle az ses yapabilir misiniz çok ses geliyorda arkadaşımla filmin sesini duyamıyoruzAptalhan
Ne diyorsun ne eşi daha 20lerinin başında olan çıtır mı çıtır erkeğim
Tamam eğlencemi biraz azaltırız
GörüldüH
an'dan
Felix'in kapıyı çalmasıyla irkildim. Ayağa kalkıp kapıyı açtım. "Hoşgeldin meymenitsiz"
"Pek hoş bulmadım. İnsan sevdiği kardeşine doğum günü için pasta getirsin sen bu iyi kalpli arkadaşına meymenitsiz de. Kötü arkadaş hanburger."Felix'in elindeki çantaları alarak içeri geçtim tabi dikkatimi çeken bir şey olmuştu. Göt!
Evet dikkatimi güzel mi güzel göt çekmişti. Hemen sağ ayağımı kaldırmamla götüne vurmam bir oldu.
"Şimdi seni elledim."demesiyle aniden kaçmaya başladım. İki kişilik yatağımın arkasına geçerek oraya sığındım. Sığınmamla kafamda bir yastık belirmesin mi? Of kafam of. Saklandığım yerden çıkarak onu yatağa attım ve yastık savaşı yapmaya başladık. Birden "Acıktım" demesiyle "Zıkkımı ye ya da şu ünlü sevdalının fotoğraflarına bak."
"Namusunu ellememi istiyorsan sen bilirsin." Diyerek üstüme atladı."Aptal Uke!!" diye bağırmaya oda da dört nala koşmaya başladım. Birden durdum ve sağ tarafındaki kırmızı masada gördüğüm kurabiyeyi kaptığım gibi bana yaklaşmakta olan Felix'in ağzına tıktım. Tıkmamla zavallı çocuk öksürmeye başlamıştı. Bu fırsattan istifade iyi bir arkadaş olmam gerekirken birde ne yapmış olayım. Onu sandalyeye bağlayarak soydum. Hemen fesat anlama Allah'ın fesatı. Ardından ona güzeller güzeli Elsa elbisemi giydirip sarı peruk taktım. "Allah şahidim olsun şimdi ellicem senin namusunu Jisung!" "Bugün benim doğum günüm ve bana itaat et köle!"
"Ben senin aptal kölen değilim! Sen git gay porno izleyerek ortaki semelere daddy diye yakın anca!" Demesiyle götüme bir şaplak geçirmesi bir olmuştu. Nasıl kurtulmuştu? Onu çok sıkı bağladığımı düşünüyordum. Ki birden kendimi yerde buldum. Felix'in eli boynumda bir elim dönmüş bir şekilde sırt ve popo boşluğumdaydı. Evet unuttuğum birşey vardı! Felix taekwondo biliyordu. Ve ben bilmiyordum!! Ah aptal kafam ah.
Bu sefer o sandalyede oturan ben oldum. Kafama geçirdiği koca sincap şapkasından sonra kendime gelemedim. Aptal kafamı çarptırmıştı! Benim adımda Jisungsa ellerim onun namusunu.
"Bari böyle olmaz altımıda ver onuda giyeyim. Donumla kaldım birtek ne olur." "Yalvar köle!" Demesiyle sinirlerim fışkırdı. Tekrar kovalamaya başladık birbirimizi. En sonunda yatağa çıkmış yastık savaşı yapıyorduk. Birden kemiklerini kırmak için onun üstüne atladığımda heralde yatak karizmama dayanamamış olacak ki birden kırılaverdi. Biz daha şoku atlatmadan zeminde yıkıldı. Demekki ben yatağa birini atmış olsam ebemiz ellenicekmiş.Aniden kalkıp Felix'i kendime çekmemle irkildik bize bakan 2 çift göz vardı. İşin garibide biri Felix'in instagramdan stalkladığı çocuk Hwang Hyunjin. Sağıma bakmamla dona kaldım. Çünkü patlamış mısır yerken bizi izleyen aptal komşum Minho vardı.
"Size demiştim az ses çıkarın diye. Eğlencemiz ve eğlenceniz bölündü bu şekilde." Demesiyle dona kaldım. Hatta baya dona kalmışımki benim yerime Felix konuştu "İnanın düşündüğünüz gibi değil."
"Elsa kostümü yakışmış"dedi plotiği Hyunjin.Aptal minhonun bağırmasıyla odada sessizlik oldu.
"APTALLARRR BEN DAHA YENİ ALMIŞTIM BU TELEVİZYONU." "Zırlamayı kes yenisini alırım."dedim
"Aptal bu kaç TL haberin var mı kırk ayar altınla yapılıyor bu götünü satsan yine alamazsın." demesiyle götümde bir el hissettim. Solumdaki Hyunjin'in elini görünce garip bir bakış attım."Bilader sen hayırdır?" "Hayırdır hayırdır gideri varmış hatta geliride."
"Aptal Hyunjin git polisi ara. İnsanların götünü sal."
"Bunu bana diyene bak film izlerken ellerin hep götümde oluyor. Okşuyorsun bide."
"Şşt çilli şuradan peçeteyi uzatsana"
"Al hyung"
"Şimdi kusturttum seni!"
Demesiyle betonun bile üstünden geçerek Hyunjin'in ağzına o peçeteyi soktu. Evet! Dediğini yaptı. Hyunjin yere kustu!"Aptal Hyunjin polisi arada şu tanzimatı ödesinler telefonum bile yığının altında kaldı. Canımı zor kurtardım. Sizde eğlence işlerinizi gidin otellerde halledin."
"Sandığınız gibi değil. Sadece bugün benim doğum günümde ve onu kölem olması için ikna etmeye çalışıyordum."
Hyunjin lafa atlayarak "Ne kölesi yatak kölesi mi?" Diyerek Felix'in yanına gidip götünü yokladı.
Felix'e jeton yeni düşmüş olmalı ki
"Bir imza atar mısınız? Kulunuz köpeğiniz olayım."
demesiyle Minho kapıya yönelerek kapıyı açtı."Hoşgeldiniz memur bey. Hyunjin sen arayamayacağından ben arayayım dedim."